Arhivă PDF începând din 1990 I Abonamente Revista 22 I Access Abonați PDF


70 de branduri nu se mai regăsesc la Antena 3 și RTV, sancționate pentru minciună și manipulare
Dora Vulcan - - - -
2017-03-17
Actualitate Interna
1

Clientii furnizori de publicitate ai Antenei 3 și RTV s-au retras ca o consecință directă a manipulării și dezinformării comise de cele două posturi de televiziune în timpul protestelor #Rezist determinate de intenția guvernului de a modifica Codul penal într-un sens favorabil penalilor de lux.

 

 

 

Calupurile publicitare ale posturilor Antena 3 și România TV sunt mai sărace: 70 de branduri nu se mai regăsesc la Antena 3 și 80 la România TV. Este rezultatul unei monitorizări realizate de site-ul IQads.

 

 

În perioada 30 ianuarie-2 februarie, în calupurile publicitare ale România TV erau aproape 100 de branduri. Între 3 și 5 februarie, mai erau 30. La Antena 3, de la 104 branduri cu reclame în perioada 30 ianuarie - 2 februarie, mai sunt acum 25, scrie IQads.

 

 

Nu mai au spoturi, printre alții, Altex, Bergenbier, Metro, Selgros, Bergenbier, Ursus, Procter&Gamble, Sanofi, Zdrovit, Ferrero (Kinder).

 

 

Printre companiile care au rămas cu reclame la România TV sunt Vel Pitar, Dr. Oetker, Penny, Mezelurile Fox și Biofarm. La Antena 3 au mai rămas, printre altele, mărci ale companiilor Sensi Blu, Ryanair, Biofarm, Johnson & Johnson.

 

 

 

 Potrivit datelor privind consumul de publicitate consultate de HotNews.ro, desi consumul la nivelul intregii piete TV a crescut considerabil, in primele doua saptamani din martie reclama livrata de Antena 3 si Romania TV s-a mentinut la aproximativ o treime din volumul sfarsitului de ianuarie, fiind considerabil mai mica decat la inceputul lui februarie, cand s-au retras multi clienti mari de publicitate.

 

 

 

Cum a evoluat publicitatea la Antena 3, de la inceputul anului pana acum

 

 

Potrivit datelor consultate de HotNews.ro, saptamana trecuta Antena 3 a livrat 771 de puncte de audienta pe acelasi target comercial. Numarul este mai mare decat in prima saptamana din martie (715), dar reprezinta o scadere masiva fata de prima saptamana din februarie, cand publicitarii au inceput sa-si retraga masiv reclamele de la acest post.

Atunci, Antena 3 livra putin peste 1.400 de puncte de audienta pe target comercial, fata de 2.340 in ultima saptamana din ianuarie si circa 2.000 de puncte de audienta in prima saptamana din an.

 

 

 

Cum a evoluat publicitatea la Romania TV, de la inceputul anului pana acum

 

 

Scaderea la Romania TV este pronuntata, dar mai mica decat la Antena 3, potrivit datelor consultate de HotNews.ro.

 

Astfel, pe targetul mentionat, in a doua saptamana din martie postul a livrat 1.482 de puncte de audienta, aproape de doua ori mai mult comparativ cu Antena 3. Se face simtita o crestere fata de prima saptamana din martie (1.100) si chiar fata de ultima saptamana din februarie (1.360).

Dar cifrele sunt mult mai mici comparativ cu prima saptamana din ianuarie (circa 3.500 puncte de audienta), ultima saptamana din ianuarie (putin peste 3.000) si fata de prima saptamana din februarie, cand au inceput sa se retraga marii publicitari (putin peste 2.100 puncte de audienta).

TAGS : antena rtv manipulare publicitate pierderi
Mai multe din Actualitate Interna
Comentarii
Mircea Ordean 2017-03-18
Aici, din start trebuie să iau în serios ce spune acel institut.
Că a scăzut publicitatea.

Dacă privesc zisele acelora cu neîncredere, păi aș observa că cele două posturi TV își au clienți constanți - nu văd de ce-ar fi dat unii bir subit cu fugiții, de la Romania TV la vreun DigiTV.

E genul de informații, aici, care mai degrabă umflă pieptul (vorba aia, întăresc #rezistența) adepților proprii, și mai puțin adversarilor. Adică privitorilor la Antena și Romania TV.
Total 1 comments.
31338
 Media Culpa
 Numarul Curent
DESENAND (CA) LUMEA
 Vis a vis
 Scrisori de la cititori