Pe aceeași temă
Saptamana trecuta, a aparut informatia ca Lidl a eliminat crucile care apar pe ambalajul unor produse pe care le vinde, cu motivatia ca grupul evita folosirea de simboluri religioase, deoarece nu doreste sa excluda nicio credinta.
"Ne cerem scuze pentru orice ofensa provocata de editarea in gama de produse Eridanous. Putem confirma ca design-ul va fi revizuit cat de curand posibil", au precizat germanii de la Lidl.
Lantul de supermarketuri a precizat ca decizia de eliminare a crucilor nu a intentionat sa transmita o pozitionare ideologica.
"Am facut o greseala in cea mai recenta revizuire a designului produselor noastre si tratam aceasta problema cu cea mai mare prioritate", a adaugat Lidl.
Și Theodor Paleologu a criticat absurdul unui demers care excede limitele decente ale corectitudinii politice
”Încă o imbecilitate: să vinzi ca "original Greek product" marfă de pe care ai scos un element esențial de identitate vizuală, și anume crucile de pe bisericile din Santorini. Infinită e prostia corectă politic”, a scris Paleologu pe pagina sa de Facebook.