Arhivă PDF începând din 1990 I Abonamente Revista 22 I Access Abonați PDF


Unul dintre cele două ziare de opoziție rămase în Ungaria, Magyar Nemzet, se închide
Laurentiu Gheorghe - - - -
2018-04-10
International
3

Victoria categorică a lui Viktor Orban în alegerile de duminică a determinat ca unul dintre cele două ziare de opoziție care mai rămăseseră în Ungaria, să se închidă, a anunțat conducerea ziarului, citată de site-ul de știri Index.hu, preluat de Reuters.

 

 

Cotidianul Magyar Nemzet a fost înființat acum 80 de ani. Magyar Nemzet este deținut de mogulul Lajos Simicska, care în trecut a fost un aliat al premierului Viktor Orban, devenind apoi unul dintre principalii săi opozanți în campania electorală.

 

Decizia închiderii ziarului a fost anunțată în condițiile în care duminică Viktor Orban a obținut o victorie zdrobitoare în alegeri.

 

Proprietarul ziarului va închide și postul de radio Launched Radio. În același timp, televiziunea de știri Hir TV va trece printr-o perioadă de restructurări.

TAGS : ungaria viktor orban alegeri parlamentare presa media
Comentarii
mariusmioc 2018-04-11
În poză văd scris sub titlul ziarului „A Jobbik Lapja”. Înțeleg corect că era un ziar care susținea naționaliștii extremiști din Jobbik - principalul partid de opoziția din Ungaria?
Sau Jobbik nu mai e naționalist extremist, a devenit pro-european? Nu sînt la curent cu meandrele concretului din politica maghiară.
CHARLIE 2018-04-11
In sfarsit se face ordine in Ungaria lui Orban! Nu se poate tolera o presa care il contrazice, Zum Befehl mein Fuehrer Orban!
Szabo Istvan 2018-04-11
Ziarul a fost inchis de propriul patron imediat dupa alegeri , nu de Orban , care nici nu ar avea legal o astfel de posibilitate. Dealtfel, cauta cumparator, deci probabil se va redeschide in caz de vanzare.
Total 3 comments.
Mai multe din International
478
 Bref
 Media Culpa
 Numarul Curent
DESENAND (CA) LUMEA
 Vis a vis
 Scrisori de la cititori
 Prieteni 22