Pe aceeași temă
Calupurile publicitare ale posturilor Antena 3 și România TV sunt mai sărace: 70 de branduri nu se mai regăsesc la Antena 3 și 80 la România TV. Este rezultatul unei monitorizări realizate de site-ul IQads.
În perioada 30 ianuarie-2 februarie, în calupurile publicitare ale România TV erau aproape 100 de branduri. Între 3 și 5 februarie, mai erau 30. La Antena 3, de la 104 branduri cu reclame în perioada 30 ianuarie - 2 februarie, mai sunt acum 25, scrie IQads.
Nu mai au spoturi, printre alții, Altex, Bergenbier, Metro, Selgros, Bergenbier, Ursus, Procter&Gamble, Sanofi, Zdrovit, Ferrero (Kinder).
Printre companiile care au rămas cu reclame la România TV sunt Vel Pitar, Dr. Oetker, Penny, Mezelurile Fox și Biofarm. La Antena 3 au mai rămas, printre altele, mărci ale companiilor Sensi Blu, Ryanair, Biofarm, Johnson & Johnson.
Potrivit datelor privind consumul de publicitate consultate de HotNews.ro, desi consumul la nivelul intregii piete TV a crescut considerabil, in primele doua saptamani din martie reclama livrata de Antena 3 si Romania TV s-a mentinut la aproximativ o treime din volumul sfarsitului de ianuarie, fiind considerabil mai mica decat la inceputul lui februarie, cand s-au retras multi clienti mari de publicitate.
Cum a evoluat publicitatea la Antena 3, de la inceputul anului pana acum
Potrivit datelor consultate de HotNews.ro, saptamana trecuta Antena 3 a livrat 771 de puncte de audienta pe acelasi target comercial. Numarul este mai mare decat in prima saptamana din martie (715), dar reprezinta o scadere masiva fata de prima saptamana din februarie, cand publicitarii au inceput sa-si retraga masiv reclamele de la acest post.
Atunci, Antena 3 livra putin peste 1.400 de puncte de audienta pe target comercial, fata de 2.340 in ultima saptamana din ianuarie si circa 2.000 de puncte de audienta in prima saptamana din an.
Cum a evoluat publicitatea la Romania TV, de la inceputul anului pana acum
Scaderea la Romania TV este pronuntata, dar mai mica decat la Antena 3, potrivit datelor consultate de HotNews.ro.
Astfel, pe targetul mentionat, in a doua saptamana din martie postul a livrat 1.482 de puncte de audienta, aproape de doua ori mai mult comparativ cu Antena 3. Se face simtita o crestere fata de prima saptamana din martie (1.100) si chiar fata de ultima saptamana din februarie (1.360).
Dar cifrele sunt mult mai mici comparativ cu prima saptamana din ianuarie (circa 3.500 puncte de audienta), ultima saptamana din ianuarie (putin peste 3.000) si fata de prima saptamana din februarie, cand au inceput sa se retraga marii publicitari (putin peste 2.100 puncte de audienta).