Atac furibund la Soros, desi o ancheta a Antenei 3 a primit sponsorizari de la miliardar

E.b. | 19.10.2017

În ediția din 17 octombrie 2017 a emisiunii Sinteza Zilei, moderatorul Mihai Gâdea și invitații săi au lansat atacuri furibunde la adresa miliardarului american de origine maghiară George Soros.

Pe aceeași temă

 
 

Soros a fost prezintă adeseori ca fiind un personaj sinistru, cu interese în destabilizarea României.

 

Nu este pentru prima oară când jurnaliștii și invitații televiziunii Antena3 folosesc cuvinte dure și construiesc teorii ale conspirației cu privire la interesele lui George Soros în România, scrie info sud-est.

 

Una dintre temele cel mai des întâlnite în emisiunile Antena3 face referire la munca unor jurnaliști de investigații și activitatea unor organizații nonguvernamentale din România despre care jurnaliștii Antena3 susțin că sunt finanțate prin fundațiile lui George Soros și pe care le condamnă din acest motiv.

 

Ceea ce jurnaliștii Antena3 au uitat să amintească de-a lungul timpului este că, în anul 2011, chiar televiziunea Antena3 difuza o anchetă finanțată de cea mai cunoscută fundație a lui George Soros din România.

 

Ba mai mult, la finalul materialului video, Antena3 făcea precizarea că “acest material jurnalistic a fost realizat cu sprijinul Fundației Soros România, în cadrul programului Jurnalist de investigație în slujba interesului public”.

 

Este vorba de investigația jurnalistică “Dospește mafia”, difuzată în două episoade, în lunile septembrie și octombrie 2011, în cadrul emisiunii “În premieră”, realizată de Carmen Avram.

 

La acea vreme, reporterii Antena3Romana Puiuleț, Andrei Ciurcanu și Mihai Dina – au câștigat unul dintre cele 11 premii puse în joc de Fundația Soros România, în parteneriat cu Centrul Român pentru Jurnalism de Investigație, în competiția numită “Jurnalist de investigație în slujba interesului public”.

 

Investigația difuzată de Antena3 și finanțată de Fundația Soros România făcea referire la mafia cerealelor, vânzările la negru și rețeaua de evazioniști care prejudicia statul român, în fiecare an, cu 4 miliarde de euro.

 

De precizat este și faptul că Alessandra Stoicescu, una dintre cele mai cunoscute moderatoare ale Antena3, a beneficiat, în trecut, de o bursă acordată de una dintre fundațiile lui George Soros.

 

CITESTE TOT ARTICOLUL

 

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: redactia@revista22.ro

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2021 Revista 22