ATERIZARE DE URGENŢĂ a unui avion Wizz Air ce a efectuat cursa Bucureşti-Roma. Trei persoane au fost rănite

Fara Autor | 08.06.2013

Pe aceeași temă

Un avion Airbus A320 venind de la Bucureşti a efectuat sâmbătă dimineaţa o aterizare de urgenţă pe Aeroportul Fiumicino din Roma, din cauza unei probleme la trenul de aterizare, provocând rănirea a trei pasageri, au anunţat Ansa şi alte site-uri.

 

Pista pe care a aterizat avionul a fost închisă, lucru care urma să antreneze sâmbătă dimineaţa întârzieri în programul zborurilor către şi de pe aeroportul din Roma.

Cei 165 de pasageri au coborât din avion pe tobogane. Una dintre roţile trenului de aterizare a rămas blocată înainte de aterizare.

Avionul de tip Airbus aparţinând companiei Wizz Air efectua o cursă Bucureşti-Roma.

Cei trei pasageri răniţi uşor se aflau în stare de şoc şi nu au suferit vreun traumatism corporal. Ei au primit îngrijiri pe pistă din partea unei echipe medicale de la aeroport, dar nu vor fi conduşi la spital.

Pilotul, care urma să aterizeze pe un aeroport mai mic de la Roma - Ciampino, a solicitat să aterizeze la Fiumicino, unde pista este mai lungă.

El a fost nevoit să aterizeze cu ajutoul unei singure părţi a trenului de aterizare. După ce s-a oprit, avionul s-a aplecat pe o parte.

Pompieri, membri ai poliţiei aeroportuare şi carabinieri au sosit foarte repede la faţa locului.

O anchetă a fost deschisă de către Agenţia Naţională italiană pentru Securitatea Zborurilor (ANSV), cu scopul de a stabili cauza avariei.

 

Zborul Wizz Air, W6 3141, de sâmbătă, de la Bucuresti spre Roma, Aeroportul Ciampino, cu 165 de pasageri la bord şi şase membri ai echipajului a fost redirecţionat spre Aeroportul Roma Fiumicino, pentru aterizare de urgenţă din cauza unei probleme la trenul de aterizare, potrivit unui comunicat al companiei.

"Aeronava a aterizat în siguranţă la ora 8.15, iar pasagerii au fost debarcaţi folosindu-se toboganele de ieşire. Echipajul şi pasagerii nu au raportat răniţi, pasagerii fiind asistaţi de companie", spune Daniel de Carvalho, directorul de comunicare al companiei, reprezentanţii Wizz Air precizând că au fost pasageri care au primit îngrijiri pentru că s-au speriat, fără a fi însă răniţi, şi că s-a creat o confuzie.

"Wizz Air va colabora cu autorităţile pentru investigaţie şi îşi cere scuze tuturor pasagerilor afectaţi de inconvenientele create de aterizarea de urgenţă", mai spune directorul de comunicare al companiei.

Sursa: MEDIAFAX

TAGS:

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: [email protected]

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2025 Revista 22