Pe aceeași temă
"Rolul acestei antreprize va fi sa ne permita sa terminam noi lucrarile si proiectele care au fost abandonate. Ideea de lucrari in regie proprie a fost inaintata si anii trecuti, insa acestea se faceau prin Directiile regionale de Drumuri si Poduri care au doar responsabilitati de intretinere", a explicat pentru HotNews.ro Alin Serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR.
"Momentan se va lucra cu oamenii din Companie, din interior, nu vom face angajari. La fel si utilajele, vor fi tot cele pe care le are Compania. Daca vom considera ca va fi nevoie de mai multe resurse, in functie de ce proiecte facem, vom angaja oameni si vom cumpara utilaje", a declarat Serbanescu.
In urma cu mai bine de un an Compania de Drumuri anunta o noua strategie de abordare pentru unele proiecte de infrastructura, impulsionata de reparatia cu succes pe care au facut-o angajatii sai la autostrada demolata dintre Sibiu si Orastie. Planurile CNAIR erau ambitioase si vizau realizarea in regie proprie - de catre fiecare DRDP din tara - a unor proiecte de sine statatoare, nu doar de lucrarile de finalizare si intretinere a unor drumuri si autostrazi abandonate. Drumul expres spre sudul Litoralului, Centura Timisoara, o noua varianta ocolitoare spre vama Giurgiu, Centurile de la Suceava, Bals si Barlad erau printre cateva dintre proiectele cu care se lauda CNAIR ca le va face in regie proprie, amintește sursa citată.
La peste 18 luni de la anunțul CNAIR niciun proiect nu a fost demarat încă.