Pe aceeași temă
După câștigarea tronsoanelor 3 și 4 Slatina-Pitești de către UMB în iunie, o serie de competitori de la licitație au depus contestații.
Acestea au fost respinse în primă instanță de către Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor. Compania de Drumuri nu a mai așteptat deciziile definitive de la Curtea de Apel și a semnat cele 2 contracte de proiectare și execuție cu UMB.
Săptămâna trecută a venit decizia definitivă pentru tronsonul 3, menținând UMB pe poziție.
Însă Curtea de Apel a judecat diferit pe tronsonul 4, anulând contractul semnat semnat de CNAIR cu UMB și obligând Compania de Drumuri să reevalueze oferta UMB (cifra de afaceri, capacitatea economică, experiența similară în proiectare, prețul neobișnuit de scăzut pentru organizarea de șantier, punctajul pentru personalul aferent proiectării sau pentru perioada de garanție suplimentară), precum și ofertele celorlalți competitori implicați în contestații.
În urma acestei decizii este greu de crezut că proiectarea pe tronsonul 4 va putea fi finalizată până în primăvara anului următor, astfel încât lucrările să poată începe în forță odată cu deschiderea sezonului în construcții. CNAIR trebuie să reevalueze extrem de rapid ofertele, astfel încât să avem până la finalul anului câștigătorul acestei licitații, spune Asociația Pro Infrastructura.