Pe aceeași temă
Ministrul a precizat că „statul este liber să liciteze celelalte şase tronsoane, care au rămas fără nicio pretenţie din partea Bechtel. Era clauza sa: nu licităm tronsoanele rămase. Acum le putem licita“.
Bechtel va trebui să termine cele două tronsoane la care mai lucrează, tronsoul 1 între Câmpia Turzii şi Gilău şi tronsonul 2 între Suplacu de Barcău şi Borş, însemnând 118 kilometri de autostradă.
Celelalte 6 tronsoane pe care statul român le va scoate la licitaţie sunt: Braşov-Făgăraş (53 km), Făgăraş-Sighişoara (52 km), Sighişoara-Ogra (56 km), Ogra-Câmpia Turzii (36 km), Cluj Vest-Mihăileşti (24 km) şi Mihăilesti-Suplacu de Barcău (76 km).
Anca Boagiu a mai explicat că dacă ar fi continuat contractul cu Bechtel costurile ar fi ajuns la 9,9 miliarde de euro pentru cei 415 kilomteri ai autostrăzii Borş Braşov. Noile condiţii fac ca suma să ajungă la 3,8 miliarde de euro.