Pe aceeași temă
TVR va avea in campania pentru alegerile parlamentare din acest an peste 7.000 de minute dedicate alegerilor, difuzate pe toate canalele sale, inclusiv cel international si din Republica Moldova.
Pe langa doua calupuri zilnice, de cate cinci minute, de stiri electorale (dupa stirile de la 17.00 si 23.00), programele de stiri vor avea la randul lor materiale "care vor reflecta marile teme sociale ale momentului", informeaza TVR citata de Hotnews.ro.
Varful de lance al TVR vor fi cele doua talk-show-uri:
- cel realizat de Emma Zeicescu - Perfect Imperfect (luni-vineri, 18.35-20.00)
- Romania 9 - transmisa la ora de maxima audienta si realizata de omul Antenelor, trecut recent la TVR, Ionut Cristanche.
Lansarea ei s-a facut cu pretentia unui " talk-show fara incrancenare (...) fara a ne inchina la falsi idoli, fara a ne inrola in vreo "armata", fara partizanat (...) Un concept nou, dinamic".
Pana una alta, emisiunea a reusit sa propuna un nou model de intervievare cu familiara lejeritate - un lider de partid fiind intervievat la pertu - si promoveaza modele jurnaistice dubioase, cum este cel al unui jurnalist vestit pentru limbajul suburban folosit la adresa criticilor politicii sale editoriale. O alta editie l-a avut in centrul ei pe Sebastian Ghita, individ cu multiple probleme penale, care a fost lasat sa peroreze nestingherit impotriva procurorului sef al DNA si al institutiei penale de care este cercetat. Totul, pe bani publici. Pentru ca la a treia editie a emisiunii sa nu lipseasca o alta vestita urmarita penal, Elena Udrea, care si-a facut campanie - cu mult inaintea inceperii ei oficiale - pentru ca va candida pentru un loc la Camera Deputatilor, ca independent.