Pe aceeași temă
"Am asistat săptămânile trecute la un spectacol teribil al incompetenței, când în Comisia de transporturi am audiat directori de instituții și companii din subordinea Ministerului Transporturilor, mă refer la compania de drumuri CNAIR, la CFR, Tarom, Aeroportul Otopeni sau Autoritatea de Reformă Feroviară. Un spectacol înspăimântător a cât de jos pot ajunge niște instituții și companii atunci când criteriile de numire în funcție sunt pila, gradul de rudenie și apartenența la gașca de partid. Am văzut, domnule ministru, cum ați umplut Consiliile de Administrație și pozițiile de directori de pilele de la partid, de rude, fii și fiice, gineri și cumetri. Ați dus clientelismul politic pe noi culmi", a spus Drulă în plenul Camerei Deputaților în cadrul dezbaterii moțiunii simple pe Transporturi, citat de Agerpres.
El a adăugat că, la Aeroportul Otopeni, ministrul Transporturilor Răzvan Cuc l-a pus pe consilierul său personal în funcția de director general și i-a prelungit "ilegal" interimatul, peste șase luni permise de lege.
"Infrastructura se construiește cu profesioniști, cu specialiști în mari proiecte de infrastructură, cu manageri de proiect capabili, cu ingineri și proiectanți cu experiență. Cu gașca de la partid nu merge. Autostrăzi montane cu politrucii nu vom face vreodată. Pentru autostrada Sibiu—Pitești nu ați fost în stare să duceți la bun sfârșit contractul de realizare a studiilor tehnice și l-ați reziliat. Pentru autostrada Târgu Mureș—Iași, nici după 9 luni de mandat, nu ați fost stare să deblocați contactul pentru proiectarea primei secțiuni, și vorbim aici de un contract din 2015. Ați făcut un sport național din ridicarea pe SEAP a unor licitații bazate pe documentații vechi.(...) Ceea ce faceți este să puneți bazele viitoarelor blocaje, viitoarelor rezilieri, viitoarelor cioturi de autostradă care nu pot fi folosite și a unor despăgubiri de plată pentru statul român, adică același coșmar în care ne învârtim de 20 de ani", a mai menționat Drulă.