Pe aceeași temă
Ministerul Dezvoltarii si Turismului a alocat pentru promovarea brandului turistic al Romaniei la concertul lui Lady Gaga 93.000 de euro, a declarat joi, 16 august, ministrul Eduard Hellvig. El a precizat ca acesti bani inca nu au fost platiti, plata urmind sa se faca dupa concert, daca organizatorii isi indeplinesc obligatii contractuale. Hellvig a mai spus ca retragerea finantarii pentru acest contract ar fi creat deservicii de imagine in plan international care ar fi afectat turismul, relateaza Hotnews.ro.
"In 2011, s-a elaborat planul de marketing pentru promovarea brandului turistic al Romaniei. In acest sens au fost alocati 75 milioane euro din fonduri europene pentru respectarea strategiei de promovare. Ministerul nu finanteaza organizarea efectiva de evenimente, ci doar cheltuielile cu promovarea brandului. In 8 decembrie a fost depusa o solicitare de finantare de catre firma care organizeaza cele trei evenimente: Lady Gaga, Red Hot Chilli Peppers si Best Fest in valoare de 600.000 de euro.
Din 2011, Ministerul are un consultant pentru managementul brandului turistic, iar aceasta cerere a fost trimisa consultantului. Pina pe 29 mai a analizat cererea si pe 29 mai a trimis un referat. S-a luat decizia de finantare cu 256.000 euro pentru cele 3 evenimente", a declarat Hellvig.