Pe aceeași temă
1.850.000 de lei pentru “activități de marketing și promovare” au început să fie cheltuiți pe Primăria Capitalei, în cadrul unei campanii care se va încheia chiar în ziua alegerilor locale, pe 27 septembrie, scrie Libertatea.
În perioada 31 august – 6 septembrie, 635 de difuzări de spoturi, de câte 40 de secunde, care promovează activitatea Primăriei Capitalei, au umplut 635 de spații de reclamă, pe Antena 3, B1TV, Digi 24, Realitatea Plus și România TV.
Un spot promovează consolidarea clădirilor istorice, iar celălalt, lucrările de infrastructură pentru poduri și pasaje.
Contactat de Libertatea, șeful Autorității Electorale Permanente (AEP), Constantin Mitulețu-Buică, susține însă că acest gen de reclamă nu este încadrat în zona propagandei electorale.
“Noi nu avem competență pe publicitatea autorităților publice. Noi avem competență pe publicitate politică în care e reprezentat un candidat, în care e reprezentată o formațiune politică, sunt mai multe condiții. Nu ne putem băga”, a declarat șeful AEP pentru Libertatea.
articolul integral în Libertatea