Pe aceeași temă
Una dintre campanii – București Trainic – a promovat pe posturi cu acoperire naționale un aspect 100% local: consolidarea blocurilor din București, se arată în analiza realizată de paginademedia.ro.
Campaniile Primăriei Capitalei au fost pe toate posturile de știri, plus principalele canale generaliste: Pro TV, Antena 1 și Kanal D.
După numărul total, cele mai multe spoturi au fost difuzate de Antena 3: peste o mie, pentru toate cele trei campanii. Urmează Realitatea TV și România TV.
Dintre marile generaliste, Antena 1 și Kanal D au dat fiecare aproape 500 de spoturi. Pro TV a difuzat aproape 100, însă este postul cu cele mai mari tarife de publicitate.
Posturile și Primăria Capitalei, campanie cu campanie:
1. Spitalul Gomoiu, în deschiderea spotului cu 1.600 de difuzări.
Potrivit datelor Paginademedia.ro, Digi 24 a avut cele mai multe dintre reclamele difuzate: 330 de spoturi. A fost urmat de Antena 3 (cu peste 300).
Primăria a plătit publicitate pentru campanie și pe posturile generaliste. A luat cele mai multe reclame la Kanal D (130). La Antena 1 a difuzat 100. Pro TV, cea mai scumpă dintre stații a difuzat 50 de reclame pentru această campanie a Primăriei Capitalei.
2. București trainic – Consolidarea blocurilor din București, pe posturi naționale. 2500 de reclame
Au dat reclamele campaniei și două generaliste: Antena 1 și Kanal D. Pro TV nu a fost prins în mediaplanul campaniei.
Cine a dat cele mai multe reclame: spoturile s-au împărțit aproape la fel între Antena 3, B1 TV și România TV (în jur de 500 de reclame).
3. Din nou despre sănătatea Capitalei. Peste 1.000 de spoturi în trei săptămâni
În cele trei săptămâni, peste o mie de spoturi au fost difuzate de posturile TV. Câteva sute pe posturile de știri, câteva zeci pe Antena 1, Pro TV și Kanal D. Până acum.
Campania este încă în desfășurare. Ca o coincidență, spotul a fost difuzat inclusiv în pauza publicitară de la Digi 24, imediat după ce Vlad Voiculescu îi răspundea Gabrielei Firea, după atacurile la adresa Fundației Dăruiește Viață.