Muraru, despre nedifuzarea interviului cu Ciolos: TVR face iar pronosticuri electorale

Vlad Toma | 28.11.2016

Andrei Muraru, consilier prezidential al presedintelui Iohannis, a criticat decizia TVR de a nu difuza interviul cu Dacian Ciolos din emisiunea "Viata Satului", pe motiv ca aceasta ar incalca dispozitiile CNA cu privire la emisiunile electorale.

Pe aceeași temă

 

Muraru arata ca in 2014 TVR a decis sa difuzeze o emisiune in care era invitat Victor Ponta, desi acesta era candidat oficial pentru functia de presedinte: "Îmi aduc aminte de o istorie din campania pentru prezidențiale din 2014. Eram pe atunci membru al Consiliului de Administrație al TVR. Cu o săptămână înainte de primul tur al prezidențialelor, domnul Victor Ponta, candidat oficial al alianței PSD-UNPR-PC, este invitat la emisiunea ”Viața satului”. Așadar, în plină campanie electorală."

 

Consilierul prezidential arata ca interviul cu Ponta a fost difiuzat deoarece oamenii din TVR mizau deja pe alegerea sa ca viitor presedinte: "Subliniez că domnul Ponta refuzase să participe la vreo dezbatere electorală la TVR, dar atașat de ”Viața satului”, nu a putut ceda ispitei de a aduna o mică recoltă de voturi. Evident, era, din punctul meu de vedere, o încălcare a dispozițiilor CNA cu privire la emisiunile electorale. Unii oameni din conducerea TVR mizau deja pe ”viitorul președinte”. Au trecut alegerile și nimeni nu a fost sancționat. Ba mai mult, CNA a decis la câteva luni distanță că nu era nici o încălcare a legii."

 

Muraru arta ca TVR a procedat exact pe dos in cazul emisiunii cu Ciolos decizand sa nu o difuzeze desi acesta nu reprezinta niciun partid in mod oficial si nu candideaza: "Astăzi, TVR a refuzat să difuzeze o emisiune cu premierul Dacian Cioloș tocmai pentru a nu încălca dispozițiile CNA. Diferența fundamentală față de episodul din 2014 este că premierul nu reprezintă nici un partid și nu candidează. Și mai mult, chiar CNA ne-a spus că ar fi în regulă o asemenea participare la ”Viața satului”. Și atunci de ce n-ar fi în regulă emisiunea cu premierul Cioloș?"

 

Consilierul prezidential concluzioneaza ca  "la TVR cineva iar face pronosticuri electorale."

 

Televiziunea publică a ieri amânarea difuzării interviului acordat de premierul Dacian Cioloş emisiunii ”Viaţa Satului”. Conducerea TVR a invocat faptul ca e campanie electorală şi demnitarul este imaginea unuia dintre partidele politice.

 
 

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: [email protected]

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2019 Revista 22