Pe aceeași temă
„Interacțiunea cu cetățenii trebuie să devină cât mai transparentă, iar problemele acestora să fie rezolvate în timp cât mai scurt. Prin implementarea acestui sistem modern și sigur, ne dorim o monitorizare cât mai clară a activității care se desfășoară în fiecare zi în cadrul instituției. Și mă refer aici atât la persoanele și tipurile de probleme pe care cetățenii doresc să le rezolve la nivelul instituției, cât și la activitatea efectivă a salariaților din cadrul Primăriei. Eliminăm treptat și birocrația, facem un pas în față și renunțăm la utilizarea condicii de prezență, în sistem fizic, prin semnare cu pixul, la venire și la plecare”, a precizat Nicușor Dan într-o postare pe Facebook.
Primarul general menționează că pentru marea majoritate a oamenilor din PMB va fi un pas binevenit, care le va simplifica activitatea.
„Ușa mare a Primăriei este deschisă tuturor, atât angajaților, cât și vizitatorilor, iar instituția este pregătită să asigure tuturor un cadru cât mai sigur, mai ales în contextul pandemiei”, încheie Nicușor Dan.
Principalul nemultumit de acest nou sistem a fost chiar liderul de sindicat al angajatilor din Primaria Capitalei, Dumitru Gherdan. Surse din PMB au declarat ziare.com ca acesta a protestat fata de intentia Primarului Capitalei de a introduce, incepand cu date de 3 iunie, noul sistem de pontaj al angajatilor.
Nemultumiti sunt, insa, se pare, si angajatii structurilor din subordinea PMB, avand in vedere ca sistemul va inregistra toti vizitatorii Primariei Capitalei si va limita aceste vizite la solutionarea problemelor de stricta necesitate care impun prezenta fizica la sediul institutiei. In felul acesta, se va limita fluxul vizitelor fara motiv din partea acestor angajati.