Pe aceeași temă
Tronsonul dintre Alba Iulia Nord şi Aiud are o lungime de 25 km. (plus încă aprox. 4 kilometri de pe primul lot care nu puteau fi deschişi) iar prin punerea în circulaţie şoferii pot circula pe autostradă completă de la Sibiu şi Deva până la Cluj Napoca.
,,Am fost să verific ce se întâmplă pe lotul 2 al Autostrăzii A 10 Sebeş – Turda, azi de dimineaţă i-am chemat la minister pe cei care se ocupă de proiect, şeful CNAIR ( Cristian Pistol) şi, având în vedere că mai sunt doar câteva lucruri, minore, care pot fi terminate până mâine, odată cu finalizarea acestora, mâine după amiază se va da drumul pe lotul 2, cu acele restricţii pe care le-am anunţat, unde circulaţia se va desfăşura pe o singură bandă. Fără festivisme, fără tăieri de panglică”, a declarat Grindeanu.
La finalul declaraţiilor, despre Autostrăzi, Grindeanu a ieşit în evidenţă cu o nouă gafă anunţând că anul viitor vor fi lansate licitaţiile pentru loturile 2 şi 3 ale Autostrăzii A 1 Sibiu – Piteşti.
,,Sunt un utilizator al drumurilor patriei. Inclusiv în acest weekend am parcurs Valea Oltului la volan şi ştiu necesitatea de a avea aceste autostrăzi care să lege provinciile istorice, fie că vorbim de Moldova spre Transilvania, unde sunt mai multe variante care sunt prinse în următoarea decadă, fie că vorbim de PNRR, fie că vorbim de viitorul exerciţiu bugetar, fie că vorbim de ce v-am spus mai devreme, şi anume Valea Oltului, unde se lucrează în acest moment la acel tronson Sibiu-Boiţa. Eu am toată convingerea că la anul vom da drumul la ceea ce înseamnă licitaţie şi la toate etapele care trebuie parcurse pentru loturile 2 şi 3 de pe acea bucată. ” a spus Grindeanu.
Or, loturile 2 şi 3 ale Autostrăzii A 1 sunt deja în licitaţie, chiar cu o singură ofertă depusă pentru lotul 2.
La începutul lunii trecute, noul şef al CNAIR, Cristian Pistol, ameninţa constructorul grec cu rezilierea contractului şi confirma că autostrada nu poate fi deschisă la ultimul termen asumat, 15 noiembrie.
Săptămâna trecută Grindeanu anunţa deschiderea „pasajului” Mihăileşti, în realitate fiind vorba despre Centura Mihăileşti.