Partidele au cheltuit aproape doua milioane de euro in primele 14 zile de campanie

Fara Autor | 18.11.2008

Pe aceeași temă

Institutul pentru Politici Publice a monitorizat cheltuielile pentru publicitatea electorala a partidelor. Astfel, in primele doua saptamani ale campaniei s-au cheltuit in total 1.802.589 euro.

Cel mai risipitor dintre partide a fost PNL-ul, care a varsat in conturile ziarelor si televiziunilor 673.059 euro. Liberalii sunt urmati de alianta PSD-PC cu 642.652 euro, in coada plutonului situindu-se PD-L cu 486.879 euro.


In schimb, in ce priveste cheltuielile pentru reclamele in presa scrisa, PSD-PC ocupa pozitia fruntasa cu 379.686 euro, fata de 340.989 cat a cheltuit PNL sau 213.774 euro cat a cheltuit PD-L.


Pe de alta parte, PNL este in topul listei platilor catre televiziuni, cu 332.070 euro, pe locul doi fiind PD-L, cu 273.105 euro, iar pe locul trei, alianta PSD-PC cu 262.996 euro.


Fata de spatamana trecuta se poate observa o crestere accelerata a cheltuielilor PNL care a trecut pe primul loc.


TAGS:

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: [email protected]

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2020 Revista 22