Premierul Cioloș cere TVR sa nu mai difuzeze interviul pe care l-a dat pentru Viata Satului

Vlad Toma | 29.11.2016

Dacian Ciolos, premierul Romaniei, a solicitat astazi SRTV sa nu difuzeze interviul pe care l-a acordat emisiunii "Viata Satului" in alta data, la alta ora, sau pe alt canal, dupa ce acesta nu a fost difuzat la data stabilita cu moderatorul emisiunii, 27 noiembrie ora 10 45 pe TVR 1, anunta Guvernul intr-un comunicat.

Pe aceeași temă

 

Conform comunicatului citat de Hotnews, premierul nu autorizeaza TVR sa difuzeze interviul in spatiul dezbaterilor electorale deoarece continutul interviului era legat strict de domeniul politicilor publice din domeniul agriculturii si nu avea legatura cu campania electorala.

 

"In cadrul interviului acordat, premierul a mentionat o serie de informatii de interes pentru fermieri si a punctat rezultate la zi, raportate pana la momentul inregistrarii interviului. Ori, transmiterea cu aproximativ trei saptamani mai tarziu a interviului ar necesita actualizarea unor informatii cuprinse in respectiva inregistrare.  In spiritul deontologiei profesionale si din respect fata de dreptul telespectatorilor la o informare corecta si completa, va solicitam sa luati in considerare aceste argumente si din acest moment sa nu difuzati pe canalele SRTV sau pe alte canale online interviul acordat cu buna credinta de prim-ministrul Dacian Ciolos, la solicitarea TVR, pe 23 noiembrie. Este regretabil faptul ca SRTV a schimbat conditiile de difuzare a interviului dupa inregistrare, avand in vedere ca intre timp nu au intervenit alte elemente care sa modifice contextul in care a fost realizat interviul", se mai arata in comunicat.

 

Televiziunea publică a amânat acum cateva zile difuzarea interviului acordat de premierul Dacian Cioloş emisiunii ”Viaţa Satului”. Conducerea TVR a invocat faptul ca e campanie electorală şi premierul este imaginea unuia dintre partidele politice.

 

Decizia TVR a dat nastere mai multor critici, acestea scotand in evidenta faptul ca Dacian Ciolos nu este candidatul oficial al niciunuia dintre partidele care se infrunta in aceasta campanie electorala, in timp ce in 2014, in timpul campaniei electorale pentru alegerile prezidentiale, TVR a decis sa difuzeze un interviu dat de Victor Ponta in cadrul emisiunii "Viata Satului", desi acesta era candidat oficial pentru functia de presedinte.

 

 

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: [email protected]

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2019 Revista 22