Pe aceeași temă
UPDATE Ministrul Finanţelor publice, Daniel Chiţoiu, a anunţat, marţi, că în cadrul CSAT a fost aprobată privatizarea CFR Marfă, iar miercuri în Guvern va fi adoptată strategia de privatizare a companiei, potrivit Mediafax.
"Ministerul Transporturilor va începe demersurile pentru privatizare, mâine (miercuri - n.r.) în şedinţa de Guvern se va aproba strategia de privatizare, urmând ca până la jumătatea lunii iunie să avem desemnat câştigătorul la CFR Marfă. (...) Este vorba despre o privatizare cu un investitor strategic, cu o garanţie de participare de 10 milioane de euro, să nu mai avem participanţi de calibrul Olchim şi, de asemenea, va fi cu plic închis, deci licitaţie cu investitor strategic", a declarat vicepremierul Chiţoiu.

Strategia privind privatizarea companiei CFR Marfa a fost aprobata in sedinta de marti a CSAT, potrivit unor surse oficiale citate de agentia Agerpres.
Membrii CSAT au dezbatut si aprobat in sedinta de marti, care a durat mai bine de doua ore, subiectul referitor la strategia de privatizare a Societatii Nationale de Transport Feroviar de Marfa 'C.F.R. Marfa' - S.A. si a mandatului Ministerului Transporturilor pentru implementarea acesteia.
La sfarsitul lunii ianuarie, presedintele Basescu spunea ca CFR Marfa a fost respinsa la privatizare pentru ca se propunea 'privatizare cu strigare'.
'CFR Marfa a fost respinsa la privatizare pentru ca se propunea privatizare cu strigare, ca la Oltchim. Ori, sa vii sa vrei sa validezi cea mai riscanta varianta de privatizare pentru o companie de talia CFR Marfa mi s-a parut inadmisibil. Deci, CFR Marfa este o companie care poate fi privatizata, dar nu prin privatizare cu strigare. Eu o vad cu un investitor strategic, o mare companie feroviara europeana, va opera pe teritoriul Romaniei, o companie care sa-i ridice valoare, pentru asta facem privatizare. La privatizare cu strigare pot sa merg si eu si dvs. si oricine vrea sa faca un show televizat', a declarat Basescu, la acea data.