PRU şi PSD conduc în topul clipurilor electorale difuzate la TV; 206, respectiv 146

E.b. | 27.11.2016

Partidul România Unită (PRU), pe care mai multe sondaje nu-l dau trecut de pragul electoral la alegerile din 11 decembrie, a avut cele mai multe clipuri electorale difuzate la TV (206) în a doua săptămână de campanie.

Pe aceeași temă

 


PRU (cu 206 clipuri difuzate la TV) este urmat de Partidul Social Democrat (PSD), cu 146 de clipuri, cele două formaţiuni inversându-şi poziţiile în topul mesajelor electorale, comparativ cu prima săptămână de la începerea campaniei, potrivit unei monitorizări mediaTRUST şi News.ro pentru perioada 18 - 24 noiembrie.


Cele mai numeroase materiale electorale ale PRU, 118, au fost difuzate la România TV, în timp ce cele mai numeroase materiale video electorale ale PSD, 69, au fost difuzate la B1 TV. PNL a avut 82 de clipuri electorale, fiind urmat de PMP, cu 62 de clipuri şi de ALDE, cu 18 materiale difuzate exclusiv la TVR 1.


În cazul PRU, materialele electorale au fost difuzate la TVR1 - 27, B1 TV - 56, Antena 3 - 5 şi la România TV - 118. Mesajele electorale ale PSD au fost prezentate de TVR1 - 26, B1 TV - 69, Antena 3 - 8, România TV - 15 şi Realitatea TV - 28.


Liberalii şi-au difuzat mesajele de campanie la Antena 3 - 5, la B1 TV - 30, la Realitatea TV - 32 şi la TVR 1 - 15.


Cele 62 de clipuri electorale ale PMP transmise de televiziuni au fost distribuite astfel: B1 TV - 43, Realitatea TV - 17 şi TVR 1 - 2.


În afară de ALDE, alte formaţiuni ale căror materiale electorale au fost difuzate doar la TVR 1 sunt: UDMR - 11, Partidul Socialist Român - 8, Partidul România Mare - 5, Asociaţia Italienilor din România, Uniunea Sârbilor din România şi Partidul Ecologist Român - câte 4 , Alianţa Noastră România - 3, Federaţia Comunităţilor Evreieşti şi încă o organizaţie a minorităţilor naţionale - câte unul.


În a doua săptămână de campanie au fost difuzate 555 de clipuri, cele mai multe la B1 TV, care a prezentat 198 de materiale video electorale, urmat de România TV - 133, TVR 1 - 129, Realitatea TV - 77 şi Antena 3 - 18.


Un spot electoral difuzat în cadrul emisiunilor electorale şi de dezbatere electorală, stabilit în grila de programe Antena 3 costă 1.400 euro pentru difuzare în intervalul orar 21.00-00.00, 1.100 euro pentru difuzare în intervalul orar 18.00-21.00 şi 900 euro pentru difuzare în intervalele orare 06.00-18.00, respectiv 00.00-02.00, potrivit site-ului Antena 3. La B1 TV, un spot electoral de 30 de secunde, difuzat în cadrul emisiunilor electorale şi a dezbaterilor electorale de luni până vineri, costă 150 de euro, în timp ce emisiunile de promovare electorală în direct, cu prezenţa unuia sau mai multor candidaţi ai unui partid, difuzate de luni până vineri, costă 1.500 de euro pentru 20 de minute. La România TV, un spot electoral de 30 de secunde are preţul de 1.000 de euro, pentru intervalul 18.00 - 00.00, şi de 800 de euro, pentru intervalul 06.00 - 18.00. Realitatea TV a stabilit tariful de 700 de euro pe minut pentru spoturi şi 41,66 de euro pe minut pentru prezenţa live a unui candidat într-o emisiune electorală. Preţul creşte cu 50% în primetime.


Campania electorală pentru alegerile parlamentare a început în 11 noiembrie şi se va încheia pe 10 decembrie.

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: redactia@revista22.ro

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2024 Revista 22