Pe aceeași temă
Primarului Municipiului Constanţa a făcut contracte de publicitate cu firmele partenerilor săi de afaceri la preţuri duble faţă de preţurile practicate de televiziunile cu acoperire naţională.
Astfel, în contractul făcut cu TV Neptun, prin Radu Mazăre ca reprezentant legal, Primăria Constanţa a plătit cu 1.000 de euro minutul de reportaj electoral, cu peste 500 de euro mai mult decât preţul pentru aceeaşi cantitate de publicitate şi de aceeaşi categorie difuzată la posturi TV, precum Realitatea TV, Antena 1 şi Pro TV, posturi cu acoperire naţională şi cu un public foarte numeros.
Radu Mazăre a încheiat contracte în 2007 şi 2008 cu Teleghraf Adversiting pentru servicii de publicitate care să includă ştiri, reportaje şi emisiuni.
În contracte se preciza că reprezentanţii municipalităţii sunt aceia care propun conţinutul programelor de publicitate, iar acestea trebuie să fie exclusiv pozitive.
Pe lângpă contractele cu TV Neptun, au mai fost încheiate contracte şi cu posturile locale PRO TV, Antena 1 şi Realitatea TV.
Contactat de ziariştii de la HotNews.ro, Radu Mazăre, a declarat că contractul despre care se vorbeşte „este beton“. Şi apoi i-a avertizat spunând: „vedeţi ce scrieţi“.
Agenţia Naţională de Integritate şi Departamentul Naţional Anticorupţie au deschis dosare în care sunt analizate aceste contracte de publicitate, făcute de Primăria Constanţa.