Rebranding: Redescoperiţi lumea pe noul Deutsche Welle

Fara Autor | 04.02.2012

Pe aceeași temă

 
 
Noua înfăţişare a DW: informaţiile fiabile cu care v-am obişnuit într-un nou design, cu o nouă platformă online şi o nouă ofertă de televiziune. De luni, 6 februarie, Deutsche Welle vă invită să redescoperiţi lumea.

Începând din 6 februarie 2012, Deutsche Welle răspunde concurenţei internaţionale pe pieţele media printr-o nouă prezenţă în internet, la o nouă adresă, cu o ofertă inovatoare şi un program de televiziune complet reformat.

„Aceste schimbări fundamentează o prezenţă media complexă a Germaniei în întreaga lume",  consideră directorul general al DW, Erik Bettermann.

DW - "expertul" din Germania - îşi asumă misiunea de a prezenta evenimente şi evoluţii importante, de a explica conexiunile şi de a analiza temele de actualitate. Oferta multimedia DW răspunde acestei exigenţe.

dw.de - noua adresă în internet

Erik BettermannErik BettermannNoua pagină web integrează întreaga ofertă DW prin prezentarea digitală a textelor, videoclipurilor, fişierelor audio şi a elementelor interactive. „Adresa www.dw.de garantează informaţii fiabile din Germania şi produse jurnalistice de calitate în 30 de limbi. Un concept cromatic proaspăt  şi un design în pas cu timpul transformă portalul într-o prezenţă simpatică", rezumă directorul-general Bettermann.

Prezenţa virtuală a DW se bazează pe interacţiune: conţinutul este prezentat în funcţie de teme, corespunzînd aşteptărilor utilizatorilor. Layout-ul oferă un suport mai amplu pentru imagini, videoclipuri şi informaţii de fundal pe teme de actualitate, multimedial şi multilingv.

Media Center - mediateca DW se găseşte acum direct pe pagina de start a site-ului dw.de. Astfel, utilizatorii pot accesa direct videoclipurile, fişierele audio precum şi ampla arhivă multimedia cu articole, emisiuni şi proiecte speciale.

O prezenţă multimedia

Deutsche Welle în limba englezăDeutsche Welle în limba englezăPrin noua ofertă de internet şi televiziune, DW îşi asigură o prezenţă inconfundabilă pe piaţa media.Tot mai multe ţări îşi doresc să participe la formarea opiniei internaţionale şi să reţină atenţia publicului, relevă directorul general. "Pe acest fundal, noua este o investiţie necesară pentru o prezenţă de succes pe piaţa media internaţională", a detaliat Bettermann. Şi noile platforme tehnologice şi de distribuţie reclamă o prezenţă multimedia, inconfundabilă şi uşor reperabilă.

Deutsche Welle şi-a adaptat imaginea noilor cerinţe. Un nou logo va însoţi întreaga ofertă jurnalistică, pe toate continentele, în toate limbile, indiferent de mediul de difuzare.

Noutăţi în programul de televiziune DW

Şi în domeniul televiziunii, DW se prezintă cu noi canale şi emisiuni, într-un design inovator. Programul de bază este dedicat în continuare celor mai importante ştiri de pe mapamond. În plus, DW oferă magazine, reportaje şi documentare pe cele mai diverse teme. Mai multe despre programul de televiziune în germană, engleză, spaniolă şi arabă găsiţi din 6 februarie la adresa www.dw.de/tv.

La baza programului de televiziune pentru străinătate a stat ideea abordării directe a publicului ţintă, prin canale lingvistice clare, prin regionalizarea programelor şi prin varietatea formatelor de emisie. Astfel, începând din 6 februarie 2012 programul de televiziune în limba spaniolă va fi extins de la 2 la 20 de ore de emisie zilnic.

Şi pentru restul zonelor ţintă, DW şi-a regândit oferta regională în domeniul televiziunii. Programul de bază emite 24 de ore din 24, în limba engleză, pentru America de Nord, Africa, Asia şi Australia. La acestea se adaugă canalele regionalizate lingvistic: în America de Nord, America Latină şi Asia, DW transmite 20 de ore în germană şi 4 ore în engleză. În lumea arabă, programele pot fi recepţionate 10 ore în arabă şi 14 ore în engleză. În Europa, programele de televiziune DW se transmit pe canale regionale 18 ore în engleză şi 6 ore în germană, la orele de maximă audienţă.

Pe lângă oferta lineară în germană, engleză, spaniolă şi arabă, DW a lansat şi magazine TV în multe alte limbi. Din toamna anului 2011, sunt transmise magazinele europene în română, croată, bosniacă şi albaneză, prin intermediul partenerilor din Europa Centrală şi de Sud-Est. Şi alte redacţii au intrat în linie dreaptă în pregătirile pentru o prezenţă multimedia.

Articol preluat de pe Deutsche Welle

TAGS:

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: [email protected]

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2025 Revista 22