Republica Moldova: TV 7 renunta la retransmisia stirilor si dezbaterilor de la televiziunile rusesti

P.c. | 08.04.2015

Pe aceeași temă

TV 7, un important post de televiziune din Republica Moldova, a anuntat ca, de la 1 mai, nu va mai prelua stiri si dezbateri de la televiziunile rusesti, axandu-se pe emisiuni si programe autohtone, relateaza Hotnews.

 

"Volumul de emisie in crestere a produsului cu caracter informativ autohton va oferi telespectatorilor posibilitatea la o mai buna si mai complexa informare despre actualitatea interna si internationala, astfel asigurand o majorare continua a programelor proprii autohtone TV7", se arata in comunicatul companiei. 

 

TV7, un canal privat detinut printre altii de deputatul PLDM Chiril Lucinschi, fiul fostului presedinte moldovean Petru Lucinshi, redifuza programele postului de televiziune rus NTV.
 

CITITI SI: Republica Moldova l-a declarat indezirabil pe Armen Gasparean, prezentator al postului Tv Rossia Today

 

Consiliul Coordonator al Audiovizualului din Republica Moldova a sanctionat TV7 si alte posturi TV printre care "Prime", "Ren TV Moldova", "RTR Moldova" si "Rossia 24", pentru ca "in emisiunile informativ-analitice preluate din Federatia Rusa, posturile de televiziune respective utilizeaza instrumente de propaganda agresive, promoveaza si intensifica zvonuri neconfirmate, manipuleaza prin text si imagini, utilizeaza etichetari pentru a discredita si a prezenta intr-o conotatie negativa guvernul de la Kiev, dezinformeaza si manipuleaza opinia publica referitor la evenimentele din Ucraina prin tertipuri de montaj si comentarii ce abunda in invective. 

 

De asemenea, posturile monitorizate au difuzat stiri si reportaje in care nu exista pluralism de opinii, acestea prezentind, unilateral si preponderent punctul de vedere al Moscovei si al adeptilor federalizarii Ucrainei. Limbajul utilizat in comentarii este unul agresiv si intolerant, care contine insulte directe fata de Guvernul Ucrainei si fata de populatia care il sustine. Totodata, raportul evidentiaza citeva cazuri de instigare la violenta si ura interetnica, discriminare pe motiv de apartenenta la fortele proucrainene si proeuropene".

 

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: redactia@revista22.ro

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2021 Revista 22