Site-ul RussiaToday.ro nu este afiliat retelei rusesti de televiziune. RT: Nu avem planuri imediate de initiere a unor operatiuni sau afilieri in Romania

T.d. | 03.12.2014

Pe aceeași temă

Site-ul RussiaToday.ro, lansat zilele trecute in Romania, nu este afiliat retelei internationale RT, transmite televiziunea rusa. Postul TV rusesc sustine ca nu are, in prezent, operatiuni sau aflilieri in Romania si nici planuri in acest sens, in viitorul apropiat, potrivit Hotnews.

Precizarile transmise de Anna Belkina, Head of Communications RT:

  • RussiaToday.ro nu este un canal afiliat la RT
  • RT International se difuzeaza in Romania si in intreaga Europa, dar, altfel, RT nu are nicio operatiune sau afiliere in Romania si nici planuri imediate de a initia astfel de activitati.
  • RT ia foarte serios in considerare folosirea marcilor sale de catre terte parti neautorizate si incercam sa evitam astfel de utilizari prin toate mijloacele adecvate.

Un nou site, RussiaToday.ro, este activ de cateva zile, fiind lansat "in versiune beta”. Site-ul are alte elemente de identitate vizuala decat site-urile RT – considerat a fi unul dintre principalele instrumente de propaganda ale Kremlinului pe plan international - ce folosesc principalele limbi de circulatie internationala.

Potriviti descrierii prezentate, site-ul este "un proiect editorial independent al carui scop este schimbarea perceptiei publice fata de Rusia din Rusia este o amenintare pentru Romania in Rusia este o oportunitate pentru Romania". Pe site se precizeaza ca "pasii urmatori vor fi print si TV".

Totusi, site-ul RussiaToday.ro contine link-uri ce trimit catre variant internationala a site-ului RT, dar si catre “Vocea Rusiei”, doua dintre cele mai active voci ale propagandei Kremlinului la nivel international.

In septembrie, DailyBusiness.ro scria ca Dan Musetoiu, fost director in cadrul The Money Channel si unul dintre cei care semneaza pe RussiaToday.ro, a cerut la OSIM inregistrarea brandului "Russia Today". Intrebat atunci de site-ul citat daca proiectul va fi in colaborare cu televiziunea rusa, el a spus ca nu poate da mai multe detalii.

CITESTE SI:

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

CELE MAI CITITE

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: [email protected]

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2019 Revista 22