Pe aceeași temă
"Voi promova, in cursul saptamanii viitoare, un proiect de act legislativ privind obligarea mass-media sa promoveze mesaje cu caracter patriotic, national, de sustinere a produselor romanesti. Nu ne poate obliga nimeni sa nu facem acest lucru. In acest fel am putea materializa pragmatic ceea ce se numeste patriotism si nationalism, nationalism in sensul de iubire de natiune, nu cum vor altii sa il duca in derizoriu, in extrem. Avem, zi de zi, pe canalele media mesaje gen: 'Consumati zilnic peste 2 litri de apa!', 'Nu consumati sare si zahar in exces!'. De ce sa nu promovam si mesaje de genul 'Consumati produse romanesti!', fara sa facem reclama nimanui, sa le branduim, sa le promovam ca atare, iar acele firme sa se dezvolte si sa genereze venituri la bugetul de stat, care sa ramana in Romania. Acest lucru ma preocupa si il voi promova ca act normativ. (...) sper sa solidarizez o majoritate de oameni responsabili, de parlamentari, ca acest proiect sa treaca', spune deputatul PMP Marius Paşcan, citat de Agerpres.
Parlamentarul PMP a subliniat ca, asa cum se vorbeste despre sanatate si se promoveaza mesaje pentru sanatate, pot fi promovate si mesaje pentru 'sanatatea economica a tarii, pentru viitorul ei sanatos din punct de vedere economic'.
Pascan a spus ca initiativa sa vine dupa ce a constatat ca peste 70% din existenta zilnica a romanilor este asigurata cu produse din import.
Initiativa lui Pascan vine dupa ce in august ministrul Apelor si Padurilor, Doina Pana, si-a exprimat, in august, dorinta ca televiziunile sa difuzeze mai multe stiri pozitive in schimbul unor facilitati fiscale, aminteşte Hotnews.ro.