Peste 12.000 de vizitatori la VII-a ediţie Park(ing) Day

Fara Autor | 19.09.2016

Pe aceeași temă

Vineri, 16 septembrie, RFI România a organizat cea de-a şaptea ediţie a evenimentului de mediu PARK(ing) Day. Pentru o zi, o parte din strada Lipscani din Centrul Vechi al Capitalei a fost acoperită cu gazon viu spre bucuria tuturor celor care s-au alăturat mişcării de ecologizare urbană.

 

PARK(ing) Day 2016 a însemnat peste 12 000 de vizitatori, 300 de metri pătraţi de gazon, mai mult de 150 de flori în ghivece, zeci de baloţi de paie şi stuf, un studio de radio de unde RFI România a emis live.

 

Toate materialele utilizate au fost refolosite: o parte din gazon, stuful si baloţii de paie au ajuns la Asociaţia SNK, proiectul KULTIVA din Chitila, unde se creează o comunitate urbană din rândul bucureştenilor care îşi produc hrană autonom.

 

Am creat Parcul Natural Văcăreşti în miniatură şi am plantat flori cu City Garden. Macheta interactivă adusă de Apa Nova a adunat sute de trecători interesaţi de circuitul apei, iar Asociaţia SNK a organizat cursuri de permacultură. Trupele Pixels, Spam si Proconsul au concertat la iarbă verde, o experienţă inedită şi pentru ei şi pentru trecători.

Au participat:  Asociaţia Parcul Natural Văcăreşti, Kultivă, Romprest şi City Garden.
Eveniment organizat de RFI România în parteneriat cu Apa Nova Bucureşti şi susţinut de Primăria Municipiului Bucureşti prin Arcub, Romstal, Seneca Anticafe şi Chelgate România .

 

Despre RFI România

De 25 de ani, RFI România difuzează 24 de ore din 24 programe în limba română şi franceză dedicate actualităţii, culturii şi francofoniei. Cu o echipă de 25 de persoane la Bucureşti, 2 jurnalişti la Paris şi o reţea de corespondenţi în lume, RFI România transmite în fiecare zi 13 ore de emisiuni proprii în limba română, cu accent pe ştiri. Postul emite în FM în România la Bucureşti, Cluj, Craiova, Iaşi, Sibiu şi Timişoara, precum şi în capitala Republicii Moldova, Chişinău. Alte 60 de posturi de radio locale din ţară preiau o parte din programe.

 

Despre PARK(ing) Day

PARK(ing) Day este un eveniment neconvenţional de mediu, iniţiat de către studioul de Artă Rebar din San Francisco, în anul 2005. El constă în aşezarea de gazon natural pe spaţiile acoperite cu beton din marile oraşe ale lumii. PARK(ing) Day înseamnă aproape 1.000 de parcuri, în peste 160 de oraşe din 35 de ţări şi şase continente. PARK(ing) Day se desfăşoară concomitent, la nivel mondial, în a treia zi de vineri a lunii septembrie.

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: [email protected]

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2024 Revista 22