Propaganda rusa in tarile baltice: Site-urile pro-Kremlin au acelasi actionar

E.b. | 09.04.2017

Trei site-uri care difuzeaza articole propagandistice pro-Kremlin si anti-occidentale in cele trei tari baltice sunt detinute, printr-o increngatura de firme, de o companie media controlata direct de guvernul rus.

Pe aceeași temă

 

 

Detvaluirea apartine a ziaristilor de la Re:Baltica, citata de The Baltic Times, conform HotNews.

 

Adresele celor trei site-uri de propaganda sunt inregistrate de compania Media Capital Holding B.V., cu sediul in orasul olandez Hilversum. Singurul actionar al companiei inregistrate in Olanda este Media-Kapital, o firma ruseasca detinuta la randul sau de ziarul rus Moskovskiye Novosti. Ziarul, la randul sau, e detinut de agentia de presa RIA Novosti.

RIA Novosti apartine guvernului rus si e parte din holdingul media de stat Rossiya Segodnya, care mai detine si Sputnik News.


Cele trei site-uri ale propagandei ruse au numele Baltnews in fiecare din cele trei tari baltice - Letonia, Estonia si Lituania, si, spre deosebire de Sputnik, au incercat pana acum sa-si tina secreta finantarea directa de la Kremlin.

 

Baltnews se adreseaza comunitatilor consistente de rusi din cele trei tari baltice.

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: [email protected]

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2020 Revista 22