Marea silă de Băsescu

Andreea Pora 14.04.2015
SHARE 94

De același autor

Mai rar așa spectacol grotesc: Băsescu prăbușindu-se zgomotos și dezarticulat în praful din piața publică, sub privirile oripilate ale foștilor săi susținători. Este cea mai dulce răzbunare pentru adversarii politici.

 

Atacurile furibunde lansate de Traian Bă­sescu împotriva DNA și a Înaltei Curți, grosolăniile revărsate peste Laura Codruța Kövesi și Livia Stanciu, suita de minciuni și manipulări au depășit ori­ce imaginație. Este o per­formanță, s-o re­cu­noaș­tem, Voiculescu și toți ceilalți pe­nali și detractori de cursă lungă ai justiției au toate motivele să fie încântați. După 10 ani, Băsescu a ajuns să vorbească pe limba lor și să devină vârful de lance al campaniei anti-DNA. To­tul în numele apărării pro­te­jatei sale. E ceva ce produce sila, și încă una mare de tot.

 

Jalnica piruetă denotă că Băsescu a optat de­finitiv de data aceasta. Între Udrea și jus­tiție a ales-o pe Udrea. De ce? Putem deo­camdată doar să speculăm că îi e tea­mă de ceea ce ar putea aceasta spune și scrie. Cam asta arată evoluția eveni­men­telor și faptul că a rezonat, din ce în ce mai agitat și aberant, la toate apelurile și amenințările venite dinspre ea, ultima prin vocea mesagerului Ruxandra Dra­go­mir: „Oare toți cei pe care i-a crescut și i-a promovat, excepție făcând Elena, l-au trădat? Dacă am crezut în declarațiile lui Traian Băsescu, am tot dreptul să cred că putea face mai mult în ceea ce o privește pe Elena. Nu vreau să cred, așa cum afirmă unii, cum că Elena ar fi o monedă de schimb. Nu vreau și nici nu pot să cred că Președintele meu a fost «învins de sistem»“. Vom afla ce se as­cun­de în spate în funcție de mersul do­sa­relor, dar tare mi-e teamă că nu vor fi lu­cruri plăcute. Băsescu se comportă ca și cum ar avea niște schelete în dulap.

http://www.revista22.ro/imagini/2015/1308/desen_pora.jpg

Indiferent despre ce este vorba, Băsescu s-a sinucis politic, și-a devorat propriile mandate, iar credibilitatea lui este zero. Cred că înțelege și el asta, d-aia și continuă să facă hărmălaie încercând să mu­te centrul de greutate de la lupta în numele ares­tatei la cea pentru binele justiției și, stați pe scaune! „drep­turile omului“. Nu ține. În afară de câțiva lingăi îm­bă­trâniți în amușinarea pof­ticioasă a portofelelor, ade­vărați maeștri ai genului, ar­tizani ai relativismului, lumea e lămurită și îngrețoșată. Pur și simplu nu-l crede ni­meni că a descoperit o față hâdă și abu­zivă a justiției, din senin, fără nicio le­gă­tură cu protejata. Că așa, dintr-o dată, ma­gistrații au devenit niște nenorociți de securiști și acoperiți, Kövesi și Stanciu – do­uă oportuniste care calcă totul în pi­cio­are doar ca să mai împuște un mandat, iar procurorii DNA sunt în competiție să-și atâr­ne „scalpuri“ la cingătoare, băgând bieți nevinovați la „Guantanamo“ fără pro­be, doar pe denunțuri. Cum să creadă ci­neva că această îngrozitoare me­ta­mor­foză s-a produs în fix trei luni, taman du­pă ce a fost arestată Udrea? E ridicol. Ma­nipulările și minciunile sunt atât de evi­den­te, încât nici nu merită osteneala de­montării lor. Cazul e fără speranță. Vreau doar câteva cifre să dau. În 2014, la „beci“, adică la camerele de „tortură“, au ajuns în total 7.144 de arestați preventiv, din­tre care doar 155 au fost ca rezultat al unor cereri ale DNA, deci cazuri de co­rupție. Dintre aceștia 6 au fost achitați, toa­te dosare vechi, la fel ca și dosarul celor 18 vameși de la Otopeni, achitați în 2015. Și încă ceva, Băsescu introduce în mod deliberat și pervers confuzia între ac­tualii „denunțători“ și „turnătorii“ Se­cu­rității sau între „acoperiții“ serviciilor și ofițerii fostei Securități. Mai mult, spune un lucru care mă pune pe gânduri în privința mo­tivației transmiterii arhivelor la CNSAS. „Știți care e motivul pentru ca­re am cerut să se scoată cele 3 milioane de do­sare ale fostei Securități? Pentru că erau folosite de unii de la SRI să șan­tajeze“. Nu zău? Doar d-asta? Mâine, poi­mâine ci­ne știe ce mai auzim despre mo­tivul con­damnării comunismului.

 

Dar Ruxandra Dragomir are dreptate, Bă­sescu a fost învins de sistem. De sistemul pe care el însuși l-a creat, care acum și-a luat lumea în cap, viața în propriile mâini și îi dă cu tifla. Asta este ceea ce îl în­ne­bu­nește, îl umple de furie și frustrare. În ul­timii ani de mandat, puterea i s-a urcat la cap, cum se zice în popor. N-a mai as­cultat de nimeni, a devenit arogant, s-a în­tors agresiv împotriva tuturor, convins că susținerea de care a beneficiat s-a da­to­rat persoanei sale, și nu unor valori și prin­cipii care i-au fost puse pe tavă de so­cietatea civilă și de intelectuali. A făcut pâr­jol în juru-i și a rămas singur cu Udrea. Acum moare cu ea de gât. Nu poate în­țe­lege și accepta că toată influența i s-a pulverizat, că nu mai controlează nimic, că toți cei pe care i-a numit în funcții, așa cum nu prididește să le reamintească, îl abandonează la greu și nu vor să-l ajute să-și salveze acolita. Omul trăiește o dra­mă. Păcat, mare păcat că Traian Băsescu a ajuns atât de jos, putea să rămână un re­per. Este cea mai mare satisfacție pe care o dă adversarilor săi.

 

Dincolo de acest final trist, întrebarea de fond este în ce măsură campania an­ti­justiție pe care o duce va avea efect. Ceea ce spune acum Băsescu vine mănușă pe­na­lilor și multor politicieni. Chiar dacă unii nu îndrăznesc să o mai spună cu voce tare, știm că mulți gândesc precum noul Bă­sescu: DNA are prea multă putere, „li­derii justiției se cred niște dumnezei și vor ca nimeni să nu miște în front“. Își freacă mâinile că o vorbeşte el în locul lor, că le-a luat de pe umeri povara și că de decredibilizarea justiției, pe care o urăsc sincer, se ocupă acum chiar ar­ti­zanul ei. Ce poate fi mai frumos! Câți din­tre ei spe­rau la o asemenea răsturnare de situație? Ponta are toate motivele să des­chidă o sticlă de șampanie. E doar chestie de timp până când se va forma acea ma­jo­ritate ca­re să schimbe legile, să mai taie din pre­ro­gativele DNA, ale ÎCCJ. Urmăriți cu atenție televizoarele: Codului Penal i s-a pus gând rău. E doar începutul.

Comentarii 94

Mesterul - 10-05-2016

Tarziu, foarte tarziu doamna Pora v-ati trezit si ati descoperit adevarata fata a lui Basescu, ati slugarit dvs. si alti confrati ai dvs. fara sa ascultati si parerile altora , asta va facut sa fiti dezabrobati de majoritatea romanilor. Degeaba incercati sa aratati ca nu l-ati cunoscut asa pe Basescu el a sa a fost de cind este un, mincinos, manipulator si hot. Toate acest aptitudine le-a invatat ca fost informator al securitati inainte de .90 si poate si dupa jucind la mai multe capete. Acum ataca furibund nu numai pt. Udrea ci si pt. el si familia sa care au pirjolit Romania cu zeci de milioane de euro, daca cineva vrea cu adevarat sa afle adevarul, pt. asta ataca si santajeaza cum a facut in cei 10 ani de mandate. Nu o sa folosesc cuvintele lui Basescu jignitoare pt. cei care l-ati slujit, dar o intrebare va pun , slugarnicia a fost cu simbrie sau de buna voie.

Răspunde

unu - 09-13-2016

Nu s a schimbat deloc, imi pare rau pentru tine si pentru pora, sunteti niste naivi. Justitia, ca si orice alt su sta tiv, a fost buna atat timp cat i a servit lui basilA.

Răspunde

Viorica Nișcov - 05-20-2016

Cam târziu, doamnă Pora!

Răspunde

parere - 05-12-2016

Felicitari pentru articol ! Asa cred si eu ! Din pacate Basescu s-a schimbat fata de cum l-am cunoscut ca presedinte ! Sa ataci justitia de dragul infractorilor e de neconceput ! Si infatisarea lui ,cand acuza ,primind invitatia ,fara discernamant ,a tuturor posturilor ,e alta fata de cea pe care o cunosteam . e a unui om razbunator !

Răspunde

parere - 05-01-2016

Aveti dreptate ,din pacate ! Basescu ,o mare dezamagire !

Răspunde

DEZINFORMATUL - 10-28-2015

"Eterna domnisoara" cum vi se adresa un celebru puscarias, trebuie sa observ ca toti cei pe care dvs. ii credeati "sfinti cavaleri ai apararii justitiei" tind sa devina oameni care au comis infractiuni, o parte dintre ei urmand a fi si pedepsiti. Unii au ajuns sa tinda tangential, altii intra deja unde le e locul si mai sunt unii care asteapta in joc de glezne. Desigur sunt si unii care vor scapa de ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Straniu, nu ... ? Sa le fie invatatura de minte celor care cred ca voi informati lumea. Un om care nu citeste presa este un om NEINFORMAT iar un om care citeste presa devine un om DEZINFORMAT.

Răspunde

Costin Sandu - 07-11-2015

Marea Sila de Pora Daca tot scuipati pe fostul dumneavoastra idol ajuns in dizgratie, Traian Basescu, macar cautati argumente logice, iar nu rabufniri viscerale ale femeii rebutate estetic in perpetua ei harta cu rivalele care au reusit in viata cu nurii. Ce-a mai ajuns si revista 22, pe mana unora ca Pora si Alexe....

Răspunde

lucia - 06-23-2015

Multi ziaristi din presa si televiziune sunt persoane foarte inteligente si a-si vrea sa cred ca si bine intentionate pentru acest popor; aceasta meserie de altfel trebuie privita ca o misiune de a sluji poporul. Presa - ,,stilp de baza al democratiei,, dar sa nu se uite ca aceasta democratie s-a cistigat foarte greu si a fost platita cu pret mare de sange nevinovat. Nu se mai vorbeste si nu mai arata nimeni pozele eroilor care au luptat pentru aceasta democratie. Acele vieti de tineri intrerupte brutal in floare varstei carora nu li s-a mai dat sansa sa-si traiasca viata in libertatea pentru care au luptat. A uitat acest popor ca are o datorie fata de ei ? Ce a facut acest popor cu libertatea cistigata cu pretul atator vieti suprimate in floarea varstei? A lasat hotii sa se imbogateasca si sa fure averea tarii, sa-i asupreasca si sa-i condamne la saracie si mizerie timp de 25 de ani ? Trebuie sa mobilizati populatia sa-i dati curaj si sens sa lupte pentru iesirea din aceasta nepasare si neputinta, un exemplu a fost la alegerile din 16 noiembrie unde s-a demonstrat ca se poate, desi sunt si acum multe nemultumiri. Trebuie trezita constiinta acestui popor si ,,demnitatea din el,, cita a mai ramas dupa 45 de ani de comunism si 25 de ani de tranzitie pentru a nu se mai lasa batjocorit si asuprit de catre politicienii din partide politice adevarate ,,bande de hoti si escroci,, la virful lor. Adevaratii ziaristi constienti de importanta muncii lor de ,,eroi ai epocii moderne,, sunt luptatori si sufletisti, dar trebuie gasita acea modalitate de convingere si propaganda, de trezire a poporului si ,,scuturare jugului asupririi,, pus de catre acesti politicieni corupti ale caror partide politice la virful lor arata in majoritatea lor ca niste ,,bande de hoti,,care au ,,confiscat,, de peste 25 ani si s-au folosit de institutiile statului ,,au furat averea tarii,, - au asuprit la culme acest popor in majoritatea lui. Presa supranumita si ,,cainele de paza al democratiei,, de multe ori ,,latra la luna si la stele,, daca nu stie sa se faca inteleasa de catre populatie sa mobilizeze cetatenii tarii - adevarata forta. Trebuie gasita acea claritate pe intelesul majoritatii pentru a crea un curent de opinie cu adevarat important pentru a opri ticalosii. Nu doar sa scrie doar pentru un salariu, trebuie sa se urmareasca si rezultatele a ceea ce scrieti, sa aveti multumirea unei munci cu adevarat utile, demne de recunostiinta, pentru societate. Noi cetatenii simpli cind auzim ce au putut sa fure acesti politicieni cind umblau cu sacose de sute de mii de euro si cei care au fost in spatele lor - grupari de securisti care s-au imbogatit din privatizarile frauduloase, devalizarea bancilor, retrocedari nelegale la preturi supraevaluate, comisioane si furturi de milioane de euro din bugetul tarii in timp ce se taia pensii si salarii, mureau copii arsi de vii sau ramaneau mutilati pe viata in maternitati caci nu era personal suficie

Răspunde

Mircea - 04-22-2015

Faceti o eroare de logica , doamna Pora ! E de tipul "post hoc, ergo propter hoc ". O sa va dati seama peste ceva timp ca ati gresit.

Răspunde

Petre - 04-21-2015

Numai un om dintr-o bucata ca Presedintele Basescu putea da o lectie de jurnalism, unei liote de asa zisi ziaristi si analisti, din care cel putin jumatate mi s-au parut a fi acoperiti, pregatiti pentru un linsaj mediatic- lectie. Eu sper ca acest “cuirasat”, numit Traian Basescu, trebuie sa-si continue drumul victorios, cu toate dificultatile pe care structurile kominterniste si securiristo-bolsevice le vor creea, in continuare. Contez pe cutezanta de comandant curajos al Prededintelui Traian T Basescu, cel mai performant presedinte post decembrist, care nu si-a crutat nimic, nici macar familia pentru DREPTATE si ADEVAR, asa cum s-a numit si alianta politica cu care a castigat alegerile presedentiale din 2004. Dumnezeu a blagoslavit Romania cu o astfel de personalitate, pentru care partea constienta a natiunii romane si istoria poporului roman, va fi recunocatoare pentru todeanuna. In fata adevarurilor istoriei, nimic nu rezista.Romania nu va prospera prin "capitalismul de cumetrie" de sorginte natase-iliesciana, care a permis sa se insuseasca si distruga bogatiile natiunii romane, declararate de catre fii kominternis-tilor, drept "mormane de fier vechi" la porunca celor mai retrograde forte externe. Culmea unii dintre acestia se declara chiar "liberali" si polueaza ecranele TV, in discutii mai mult decat jenante, cu toate ca transpare pentru orice persoana cat de cat informata, manipularea de pe pozitia de "agenti de influenta" a lumii retrograde, in pierdere rapida de teren in spatiul european ! La ce va asteptati din partea d-nei Kovesi, care a dat NUP pe dosarele revolutiei si ale mineradelor ? Urmarea: Romania a fost amendata de doua ori de catre CEDO, si in sfarsit Procurorul General Nitu, a redeschis dosarele ! Cei de la REALIAREA TV, se fac ca nu au observat asta ? Vant din pupa !

Răspunde

Pentru andrei - 04-21-2015

Pentru andrei : Doar psd-ul are postaci. Comentariile favorabile fostului Presedinte sunt intotdeauna corecte, decente, pertinente. Nu sunt platite sau comandate de nimeni. Oameni cinstiti din toate colturile lumii, doresc sa-si prezinte, in mod decent, opiniile. Se vede de la o posta ca sunt scrise de persoane educate, civilizate, inteligente. Comentariile defavorabile fostului Presedinte sunt intotdeauna minciuni, calomnii, dezinformari, intoxicari, inscenari, manipulari, aberatii si magarii. Se vede de la o posta ca sunt scrise ori de retardati, indobitociti de banditii din usl si de la televiziunile infractorilor Felix, SOV, Guita si DDD, ori de postaci si likele, platiti pentru a crea confuzie, pentru a manipula electoratul.

Răspunde

Andrei - 04-20-2015

Tu chiar esti adevarata? Sau esti un boot esuat al doamnei Udrea din perioada de glorie cand dadea bani unor postaci ca sa scrie tot felul de ineptii asa cam ce ai scris tu mai sus!

Răspunde

Pavlik Morozov - 04-20-2015

SIKTIR. Sila= putere , Popor = narod , Nauca = stiinta

Răspunde

eve - 04-20-2015

Felicitari pentru comentariu!

Răspunde

valexandru - 04-20-2015

ok! A inceput sa plateasca. A inceput cu "baietii" de la Realitatea TV. Cam 7. Intelectualilor lui Basescu- cei care au plecat din lipsa de posturi platite, le-a raspuns europarlamentarul S. Muresan de la PMP. Excelent. Matale, iti raspund, eu. Presedintele Basescu si-a facut treaba. Si daca nu exista opozitie la presedintele virtual si guvernarea Ponta, este excelent ca avem un fost presedinte luptator. Inchinati-va la ce icoana doriti, dar vedeti sa nu intrati in dilema real/virtual

Răspunde

Marin Duduveica - 04-20-2015

Domnule din Timisoara nu poti face o judecata logica daca nu admiti un mare adevar ignorat de toata lumea in Romania si pazit cu strasnicie de UE, anume: procurorii nu sunt magistrati si lor nu li se aplica regulile in cauza; ei sunt opusii avocatilor au acelasi rang si statut in ceea ce priveste administrarea justitie iar sub aspectul raporturilor de munca sunt functionari publici sau se pot constitui in asociatii de procurori independenti. Si, rogu-va, nu va ascundeti sub pseudonim, vesnica boala a lasilor...

Răspunde

Curutiu Cuman - 04-20-2015

ai dreptate neicusorule!totusi o mica rectificare...

Răspunde

Vicentio B. - 04-19-2015

CONSUENTUDO QUASSI ALTERA NATURA ! (Cicero) - adica > obisnuinta este ca o a doua natura < sens in care , fata de continutul articolului de mai sus , adaug comentariul : 1. NU este pentru prima data cand se poate constata, de fapt trebuie sa constat ca, sunt scrise articole incepand , neaparat, cu inducerea concluziilor dorite "a priori" , motiv pentru care deasemeni se induc/genereaza, evident intentionat, premizele dorite, ceea ce , strict moral privit, NU este in ordine, mai ales ca in Romania FATARNICIA / IPOCRIZIA este un „sport national“ . Pe aceasta cumplita realitate s-a bazat generarea sistemului de CORUPTIE INSTITUTIONALIZATA , care evident , fara o justitie subordonata /controlata politic, devenita dominant corupta , nu ar fi fost posibila. 3. Asa se explica aparitia proiectului MCV al UE, infiintarea DNA, a caror recunoscute succese , chiar in cadrul UE , reprezinta un REPER / un SIMBOL. 4. FARA implicatiile permanente directe, riscante, curajoase ale Presedintelei Basescu , o asemnea aprecire a UE bazata exclusiv pe rezultatele incredibile de eficiente ale DNA (Procuror sef Laura Kovesi) si ICCJ ( Presedinte Lavinia Stanciu) nu ar fi fost posibila. 5. Trebuie recunosuta realitatea ca Revista 22 a fost PERMANENT o sustinatoare deschisa a acestor Instututii fundamentale,implicandu-se direct prin scris si cuvant in extrem de complicata lupta contra CORUPTIEI , deveit flagel national Nr. 1 in Romania. 6. Cred ca nu gresesc prin afirmatia, ca Ex Presedintele Basescu s-a exprimt public, in mentinerea MCV, deasemeni Laura Kovesi , Laura Stanciu pe cand Tariceanu, Ponta , actualul Presedinte K.W. Johannis , si-au definit pozitia contrara, adica tendinta publica de renuntare la MCV 7. Este evident ca Ponta & Tariceanu , ataca chiar deschis MCV , ceea ce denota FRICA autentica a acestora, deoarece detin anterioare implicatii DELICTUALE , carorora pentru ei , in primul rand , doresc sa le dea un contur legal, tocmai prin modificari legislative fortate 8. Ex- Presedintele Basescu NU se afla in aceasta pozitie de FRICA , de vulnerabilitate, asa se explica dece EL s-a angajat direct in sustinerea MCV, ceea ce este ESENTIAL in definirea pozitiei sale politice. 9. Faptul ca Ex- Presedintele a facut referiri critice precise cu privire la unele practici acuale, care in opinia domniei sale, ar minimaliza /reduce posibilitatile de aparare in cadrul unor proceduri juridice preliminare, este un mod strict constitutional de exprimare publica, care NU poate fi, strict juridic argumentat, asimilat cu notiunile/formularile „ campania antijustitiei“, „ sinucidere politica“ . In acest context preiau de la autorii in cauza, formularile (citez) : < Nu e intodeauna bine sa spunem tot ceea ce avem pe inima, dar sa cautam sa nu avem pe inima decat ceea ce am putea spune > si < Cand cineva nu indrazneste sa spuna ce gandeste, va starsi prin a nu gandi ce

Răspunde

Emeticu - 04-19-2015

Felicitari penru articol.

Răspunde

GRETOSU - 04-19-2015

Felicitari pentru articol.

Răspunde

Horatiu - 04-19-2015

Nu e deloc off-topic, ceea ce postez acuma! In timp ce d-voastra. d-na Pora, va canoniti sa-i lichidati INTEGRAL orice semn de posteritate potential-favorabila, o propunere de initiativa politica inedita, creatoare chiar, vine tot de la fostul presedinte. E vorba de Rep. Moldova, Romania Mica de peste Prut. Iat-o:" Daca Republica Moldova nu intra in UE, solutia este unirea cu Romania" __ Intr-adevar, daca ne-am cunoaste cu adevarat interesele de o parte si alta a Prutului, asta ar fi singura alternativa realista si patriotica: Unirea!!! La fel ca cea din 1859, atunci cand o generatie de oameni politici pasoptisti, animata de idealurile patriotiotismului luminat, a avut suficient curaj, initiativa, imaginatie politica, si nu in ultimul rand suficient TUPEU incat sa puna Europa, puterile europene de atunci, in FATA FAPTULUI IMPLINIT__ La fel, Helmuth Kohl, in 1991, in fata unei Europe de Vest suficient de mioape incat sa fie adversara proiectului politic al unei Germanii reunificate. De URSS, care inca mai subzista pe atunci, nu mai vorbim. Singura sustinere realista - impotriva unei Germanii care ar fi trebuit in mod neghiob sa ramana divizata in continuare in centrul Europei - a fost aceea a presedintelui american G. Bush-senior__ In concluzie, ma doare sufletul cand vad ca in timp ce singurul politician roman al momentului, care mai are ceva din eficacitatea politica si patriotismul celor de odinioara, propune UNIREA cu sagacitatea pe care o reclama contextul geo-politic deosebit de nesigur, somatia unui prezent deosebit de "alunecos", majoritatea presei noastre e mai preocupata sa-i distruga lui Traian Basescu nu doar orice urma de gratitudine anticipabila in posteritatea imediata, dar chiar pana si cea mai vaga amintire (vedeti "suprainterpretarea d-nei Pora pe marginea deciziei politice de a condamna comunismul si a desecretiza dosarele trecutului totalitar, dar si "tratamentul" de care fostul presedinte a avut parte aseara din partea haitelor "eQuidistante", de fapt din partea inchizitorilor de vremuri noi de la Realitatea TV!) __ Am zis ceva rau?

Răspunde

Alina - 04-18-2015

Fostul Presedinte ii ataca pe procurorii si judecatorii corupti si incompetenti, nu ataca justitia. Fostul Presedinte a laudat in trecut si lauda si astazi procurorii cinstiti si comptenti, care nu se lasa comparati de mafiotii din usl. Latrinele puscariasului Felix ii ataca pe procurorii si judecatorii corecti si competenti. Latrinele puscariasului Felix au laudat in trecut si lauda si astazi procurorii corupti si incompetenti, care s-au lasat comparati de mafiotii din usl. Este o mare diferenta. Daca Felix, Nas6case, Fenechiu, Mitrea etc ar fi avut parte de acelasi tratament inainte de a fi condamnati, fostul Presedinte ar fi reactionat in acelasi mod.

Răspunde

FLORIAN D. MIREA - 04-18-2015

Draga Andreea Pora, Basescu este de mult un personaj perimat. Prabusirea lui este imposibil de oprit. Sa-l lasam sa cada de pe soclul sau in mocirla in care doreste atat de mult sa isi incheie cariera politica. Nu oameni lucizi, care i-au atras atentia ca greseste, vor purta raspunderea pentru acest sfarsit lipsit de glorie, ci lipsa lui de clarviziune si luciditate. Cand ajungi sa iti identifici poporul cu cateva persoane esti terminat ca om politic.

Răspunde

Adina - 04-18-2015

Basescu nu e impotriva Justitiei ci doar a unor derapaje evidente , pacat ca nu intelegeti . Mie mi se pare ca tot ce se intampla in ultimul timp este doar efectul instalarii (e drept, pe ocolite) a USL-ului la putere. Basescu e atacat in mod marsav. JE SUIS TRAIAN BASESCU

Răspunde

Ioan Negru - 04-18-2015

Corecta critica la adresa D-nei Pora, dar nu iti poti controla un pic ura fata de Dl.Basescu si Dna Udrea pana cand se va pronunta mai intai Justitia?

Răspunde

Bogdan Minea - 04-18-2015

Genul acesta de articole sunt comandate si platite sau sunt scrise compulsiv? Intreb ca sa gasesc o explicatie aparentelor inselate de jurnalisata Andreea Pora.

Răspunde

Catalin - 04-18-2015

Aseara la RTV-Gusa, Presedintele Basescu a fost magistral - singurul pe care l-a avut tara asta. Inconjurat de niste lepre care se dau dupa cum le pica banul, au crezut ca il vor incolti si il vor da gata fara sa ia in calcul ca au de-a face cu o fiara politica, un adevarat barbat nu ca cei din platou - niste latrai care doar pantalonii ii defineste a fi barbati. Leul ranit tot leu ramane in timp ce latraii tot latrai.

Răspunde

Dan Ganea - 04-18-2015

D-na Pora (citez) : "Dar Ruxandra Dragomir are dreptate, Ba­sescu a fost invins de sistem"__ Chiar asa? oare cu ce a fost invins de sistem din moment ce pana si noul presedinte Klaus Iohannis nu se mai poate dispensa de asigurarile date spatiului public referitoare la CONTINUITATEA luptei anticoruptie, la independenta justitiei, la ridicarea imunitatii parlamentare pentru prezumtivii puscariabili, la sanctionarea injonctiunilor politicului in treburile justitiei si DNA etc??? Ba chiar si Ponta e mai retinut cu diatribelor impotriva justitiei, marca-PSD, si a adoptat tacit o parte buna din recuzita tematica a proiectului politic-Basescu. Pana chiar si succesiunea - neintrerupta de schimbarea de la Cotroceni - a puscariabililor din toate partidele confirma dezinhibarea justitiei si implicit succesul Veto-ul istoric dat de fostul presedinte sistemului ticalosit. Nicio piatra nu a mai ramas nerasturnata de atunci incoace. Dar insusi faptul ca procurorul si judecatorul au putut depasi in premiera postdecembrista absoluta orice complex sau inhibitie in fata politicianului, indiferent ca fost deputat, ministru, senator, primar, sef de consiliu judetean, chiar fost ministru sau insusi fratele primului om in stat dovedeste irefutabil ca nu Traian Basescu a fost invins de sistem, ci sistemul s-a repliat dupa "sarjele" sale politice. Ca mai sant multe de facut, de revizuit, e totusi altceva, insa, in mod implacabil, lucrurile nu vor mai fi cum au fost inainte de Traian Basescu. Oricat am mai incerca sa-i rastalmacim interventiile mai mult sau mai putin inspirate.

Răspunde

Horatiu - 04-18-2015

D-le Radu C-tin, toata argumentatia d-voastra e inepta. De contraexemplul cu fratele presedintelui pur si simplu NU se POATE TRECE! Mai repet? e cazul anchetarii a insusi fratelui presedintelui in functie la aceea vreme. Asta dovedeste: (_1_) faptul ca DNA-ul si justitia nu au fost inhibate de potentialele umori ale primului om in stat; ca deja se emanicpasera de sub tutela politicului si (_2_) ca NU au existat acele zone ferite de ingerintele procuraturii (sugerate de catre d-na Pora si noii detractori ai lui Traian Basescu). De unde stiu? din faptul ca nimeni nu a putut semnala nici cel mai vag indiciu despre vreun biletel roz sau vreo interventie oculta care sa poarte marca Traian basescu. Punct!__ Asa ca mai incercati si cu argumente pertinente!

Răspunde

Radu S - 04-18-2015

Doamnă Pora, nici dumneavoastră nu ați înțeles nimic? E grav. De data asta gresiti fundamental. Este evident ca, la fel cu multi altii, nu ati inteles mare lucru din ceea ce a spus fostul presedinte. Nu stiu ce vi se pare nefiresc in condamnarea spectacolului zanganitului de catuse si a abuzului de arestari preventive - practica paguboasa raspandita in ultimele luni. Poate imi spuneti, domnule Cornea, ce vi se pare incorect sau abuziv, sau in contradictie cu pozitiile presedintelui din timpul exercitarii mandatelor, intr-o declaratie de tipul: „Vad jurnalisti in spatiul public manifestandu-se exact precum delatorii care au fost prinsi furand si in fata procurorilor spun ca au furat pentru altii. Asa si cu jurnalistii care afirma nici mai mult, nici mai putin ca Basescu apara infractorii. Nu m-ati auzit pledand in favoarea neanchetarii de catre procurori a suspectilor de acte de coruptie si nici nu veti auzi asa ceva. Eu pledez, insa, contrar setei de spectaculos a unora, pentru o justitie care sa respecte drepturile omului. Iar, in ultimele luni, parca demnitatea, libertatea si dreptul la aparare au fost sacrificate pe altarul spectacolului umilintei, a ingradirii libertatii si a dreptului la aparare.“? Cine a furat si a incalcat legea trebuie să plateasca - indiferent de funcția sau pozitia pe care a avut-o sau o are inca, indiferent de culoare politica, etc. Dar trebuie sa plateasca DUPA ce a fost condamnat - si ar fi bine ca cei vinovati sa primeasca pedepse cat mai severe, sa nu iasa din inchisoare dupa cateva luni si vreo 5 carți scrise (citește: plagiate), cum s-a intamplat cu Copos, de exemplu! Dar pana atunci ar trebui sa funcționeze prezumtia de nevinovatie, cei acuzati ar trebui anchetati sub supraveghere judiciara sau cel mult in arest la domiciliu (ar costa si mult mai puțin statul) si nu plimbati pe la tribunal cu catuse si tinuti cu lunile in inchisoare, in speranta ca, ingroziti de condițiile mizere de acolo, vor recunoaste orice li se pune in carca sau vor mai denunta (pe drept sau nu, nu conteaza!) inca 5-6 persoane. Nu este corect nici din punct de vedere legal (arestul preventiv e recomandat doar in cazul infractorilor periculosi – criminali, violatori, etc. – care, culmea!, de multe ori sunt lasati in libertate – sau a celor care risca sa distruga probe sau sa influenteze martorii; când martorii sunt deja in închisoare, e evident că ei nu mai pot fi influentati decât, eventual, de anchetatori!) si nici din punct de vedere moral.

Răspunde

Radu S - 04-18-2015

Et tu, Andrerea Pora? Nici dumneata nu ai inteles nimic? E grav. Reiau ce ii scrisesem domnului Cornea: Este evident ca, la fel cu multi altii, nu ati inteles mare lucru din ceea ce a spus fostul presedinte. Nu stiu ce vi se pare nefiresc in condamnarea spectacolului zanganitului de catuse si a abuzului de arestari preventive - practica paguboasa raspandita in ultimele luni. Poate imi spuneti, domnule Cornea, ce vi se pare incorect sau abuziv, sau in contradictie cu pozitiile presedintelui din timpul exercitarii mandatelor, intr-o declaratie de tipul: „Vad jurnalisti in spatiul public manifestandu-se exact precum delatorii care au fost prinsi furand si in fata procurorilor spun ca au furat pentru altii. Asa si cu jurnalistii care afirma nici mai mult, nici mai putin ca Basescu apara infractorii. Nu m-ati auzit pledand in favoarea neanchetarii de catre procurori a suspectilor de acte de coruptie si nici nu veti auzi asa ceva. Eu pledez, insa, contrar setei de spectaculos a unora, pentru o justitie care sa respecte drepturile omului. Iar, in ultimele luni, parca demnitatea, libertatea si dreptul la aparare au fost sacrificate pe altarul spectacolului umilintei, a ingradirii libertatii si a dreptului la aparare.“? Cine a furat si a incalcat legea trebuie să plateasca - indiferent de funcția sau pozitia pe care a avut-o sau o are inca, indiferent de culoare politica, etc. Dar trebuie sa plateasca DUPA ce a fost condamnat - si ar fi bine ca cei vinovati sa primeasca pedepse cat mai severe, sa nu iasa din inchisoare dupa cateva luni si vreo 5 carți scrise (citește: plagiate), cum s-a intamplat cu Copos, de exemplu! Dar pana atunci ar trebui sa funcționeze prezumtia de nevinovatie, cei acuzati ar trebui anchetati sub supraveghere judiciara sau cel mult in arest la domiciliu (ar costa si mult mai puțin statul) si nu plimbati pe la tribunal cu catuse si tinuti cu lunile in inchisoare, in speranta ca, ingroziti de condițiile mizere de acolo, vor recunoaste orice li se pune in carca sau vor mai denunta (pe drept sau nu, nu conteaza!) inca 5-6 persoane. Nu este corect nici din punct de vedere legal (arestul preventiv e recomandat doar in cazul infractorilor periculosi – criminali, violatori, etc. – care, culmea!, de multe ori sunt lasati in libertate – sau a celor care risca sa distruga probe sau sa influenteze martorii; când martorii sunt deja in închisoare, e evident că ei nu mai pot fi influentati decât, eventual, de anchetatori!) si nici din punct de vedere moral.

Răspunde

marcel - 04-18-2015

Foarte bine zis! Imi pare rau si de el,dar cel mai tare ma enerveaza ca-l vad pe Primul Mincinos al Guv. ...Dr Ponta ....rinjind.Si jurnalisti corupti, "maestrii" ai penelului jubilind.

Răspunde

Vicentio B. - 04-18-2015

CONSUENTUDO QUASSI ALTERA NATURA ! (Cicero) - adica > obisnuinta este ca o a doua natura < sens in care , fata de continutul articolului de mai sus , adaug comentariul : 1. NU este pentru prima data cand se poate constata, de fapt trebuie sa constat ca, sunt scrise articole incepand , neaparat, cu inducerea concluziilor dorite "a priori" , motiv pentru care deasemeni se induc/genereaza, evident intentionat, premizele dorite, ceea ce , strict moral privit, NU este in ordine, mai ales ca in Romania FATARNICIA / IPOCRIZIA este un „sport national“ . Pe aceasta cumplita realitate s-a bazat generarea sistemului de CORUPTIE INSTITUTIONALIZATA , care evident , fara o justitie subordonata /controlata politic, devenita dominant corupta , nu ar fi fost posibila. 3. Asa se explica aparitia proiectului MCV al UE, infiintarea DNA, a caror recunoscute succese , chiar in cadrul UE , reprezinta un REPER / un SIMBOL. 4. FARA implicatiile permanente directe, riscante, curajoase ale Presedintelei Basescu , o asemnea aprecire a UE bazata exclusiv pe rezultatele incredibile de eficiente ale DNA (Procuror sef Laura Kovesi) si ICCJ ( Presedinte Lavinia Stanciu) nu ar fi fost posibila. 5. Trebuie recunosuta realitatea ca Revista 22 a fost PERMANENT o sustinatoare deschisa a acestor Instututii fundamentale,implicandu-se direct prin scris si cuvant in extrem de complicata lupta contra CORUPTIEI , deveit flagel national Nr. 1 in Romania. 6. Cred ca nu gresesc prin afirmatia, ca Ex Presedintele Basescu s-a exprimt public, in mentinerea MCV, deasemeni Laura Kovesi , Laura Stanciu pe cand Tariceanu, Ponta , actualul Presedinte K.W. Johannis , si-au definit pozitia contrara, adica tendinta publica de renuntare la MCV 7. Este evident ca Ponta & Tariceanu , ataca chiar deschis MCV , ceea ce denota FRICA autentica a acestora, deoarece detin anterioare implicatii DELICTUALE , carorora pentru ei , in primul rand , doresc sa le dea un contur legal, tocmai prin modificari legislative fortate 8. Ex- Presedintele Basescu NU se afla in aceasta pozitie de FRICA , de vulnerabilitate, asa se explica dece EL s-a angajat direct in sustinerea MCV, ceea ce este ESENTIAL in definirea pozitiei sale politice. 9. Faptul ca Ex- Presedintele a facut referiri critice precise cu privire la unele practici acuale, care in opinia domniei sale, ar minimaliza /reduce posibilitatile de aparare in cadrul unor proceduri juridice preliminare, este un mod strict constitutional de exprimare publica, care NU poate fi, strict juridic argumentat, asimilat cu notiunile/formularile „ campania antijustitiei“, „ sinucidere politica“ . In acest context preiau de la autorii in cauza, formularile (citez) : < Nu e intodeauna bine sa spunem tot ceea ce avem pe inima, dar sa cautam sa nu avem pe inima decat ceea ce am putea spune > si < Cand cineva nu indrazneste sa spuna ce gandeste, va starsi prin a nu gandi ce

Răspunde

marinela - 04-17-2015

Păi ce pora e femeie ?

Răspunde

Radu Constantin - 04-17-2015

@CRP - Sigur, esti liber sa spui ce vrei dar sincer acuma, tu chiar crezi ca esti in masura sa ma judeci pe mine, sau sa-mi dai sfatur? Spre dezamagirea ta afla tipule ca e cam tarziu sa mai pot avea parte doar de revista 22, cum cu atata venin imi urezi. Pe de la alta parte, ar fi fost minunat pt Romania acum daca tot romanul verde ar fi fost mai receptiv la mesajele revistei decat la manipularile ordinare ale favoritelor tale antene!

Răspunde

CRP - 04-17-2015

Mai Radule, eu iti propun sa ramai toata viata ta cu parerile tale"expuse mai sus", sa nu citesti altceva decat R22 si pe jurnalista pora (cat o mai putea si ea si n-o ia de tot pe aratura). De atat sa ai parte! Si...vei fi fericit!

Răspunde

mirela - 04-17-2015

Vad atatea comentarii rautacioase unele chiar scarboase la adresa doamnei Pora ..zece ani a fost un junalist ok ca la laudat pe Basescu acum ca a scris acest articol a-ti sarit la gatul ei ...macar ea a fost sincera si si-a spus parerea ..voi cei care aruncati cu noroi ce a ti facut?...ca este urata..voi aveti neveste din Playboy...si inca ceva poporul roman are ceva din Iuda Iscarioteanul ..toti ne-am vandut pe 30 de arginti..toti suntem vinovati de ceea ce se intampla acum in Romania..

Răspunde

semae - 04-17-2015

Alooo, cetatzene, asa vorbeste un domn despre o femeie?

Răspunde

Cristian - 04-16-2015

Mie imi este sila de autoarea acestui articol ... si de Traian Basescu. Cea mai mare pupincurista basista are cuma "sila" de tot ceea ce a sustinut ? Este comic sa vezi cum toti propagandistii basisti trec acuma prin clipe revelatoare ... acuma cand munca lor nu mai produce bani (indiferent de unde veneau ei). Locul vostru este langa Udrea. Imi aduc aminte cand scroafa asta se afisa la cozile votantilor din strainatate incercand o lipire de Iohannis pentru a nu-i fugi pamantul de sub picioare, sensibilizand un sprijin. Nu a tinut figura. In cazul vostru, "postacilor" profesionisti, este la fel. Unul cate unul va duceti dracu...

Răspunde

Radu Constantin - 04-16-2015

"Putem accepta macar aceste evidentze care desfid minciuna "justitiei partizane" din vremea lui Traian Basescu?" Nu, nu putem pentru ca nu in nota dumitale trebuie interepretate aceste evidente. D-le, EVIDENT a fost amestecul fratelui presedintelui cu clanul tiganesc recidivist si nu faptul ca presednitele nu a intervenit. Este si asta o evindenta dar nu poate fi interepretata in nota sugerata de matale. Cum crezi ca ar fi putut sa mai faca Basescu pe justiarul daca ar fi intervenit de partea lui frate-sau? Ar mai fi putut el sa se erijeze in curatirea justitiei de plaga coruptiei? Evident ca nu; de-atata prostie nu poate fi suspectat totusi! Apoi, d-le draga, afla ca da, "apostazia anti-justitie " chiar s-a nascut odata cu terminarea mandatului dumnealui - asta este evidenta care pe langa alte gesturi mai putin vizibile, le pot aminti in alta ocazie, DOVEDESC evidenta justitiei controlate intr-o anumita masura de monsignor! P.S. Am spus intr-o alta postare ca nu mai intervin. Desi te-ai adresat dnei Pora, m-am simtit eu insumi provocat ...pt ca impartasesc opiniile dumneaiei in aceasta privinta.

Răspunde

Radu Constantin - 04-16-2015

Constantine, tizule, asta e tot ce poti scoti dinc arapace? Mineriada s-a terminat cam de multisor, nu crezi ca e cazul sa te duci acasa? Tie nu ti-a spus nimeni pana acum ca injuraturile si badaranismele nu-i ating niciodata pe cei carora le sunt adresate ci se intorc ca un bumerang la emitator dezvelindu-i hidosenia morala si lipsa de educatie primara? Du-te acasa si salveaza ce-a mai ramas de salvat!

Răspunde

Radu Constantin - 04-16-2015

"Asa ca mai lasati-ma cu Traian Basescu, vinovat pana si pentru cutremurele din Vrancea!" Te-am lasat, fii fara grija! Singura replica pe care ti-am dat-o, o gasesti la articolului dn-lui Andrei Cornea. A propos, pt cutremurele din Vrancea va fi Johannis vinovat, stai linistit?

Răspunde

Liviu din Timisoara - 04-16-2015

A inceput sezonul ploios ...au aparut ramele la suprafata.

Răspunde

Daniel - 04-16-2015

Si pe mine ma mira reactiile lui Traian Basescu si cum bine ziceti, acestea te deruteaza. Fostul presedinte face jocul celor care erau impotriva lui. Oare de ce? Totusi trebuie sa aiba un motiv. Sa fie numai cel legat de Udrea? Cred ca pe deasupra nici nu s-a adaptat la noul statut de ne-presedinte.

Răspunde

laurentiu catrina - 04-16-2015

bre, da noi care nu eram nici cu basescu, nici cu voiculescu...ce sa zicem de aia care-l sustineau pe chiorete pana in panzele albe? care radeau strepezit la glumele grosolane ale marinarului si la care ati cazut personal victima fara o reactie pe masura...

Răspunde

ilidia - 04-16-2015

Ar cam trebui sa i se faca sila daca se uita in oglinda. Ar merita titlul de mare carcotasa.

Răspunde

Liana - 04-16-2015

In a atrage atentia asupra exceselor si abuzurilor, pe care (se pare) ca le fac DNA-ul + ICCJ-ul ,in" parteneriat"cateodata, si a "ataca" justitia (in general )este o mare deosebire. Numai cei dotati cu simtul observarii realitatii sunt in stare sa discearna corect si cu obiectivitate diferenta.Din pacate, doamna Pora nu se afla printre acestia.

Răspunde

George - 04-16-2015

Si mie mi s-a facut sila de dumneata, cucoana. P.S. Ce inseamna pentru dumneata, Andreea Pora, libertatea de expresie, avand in vedere ca cenzurezi mai toate comentariile nefavorabile?

Răspunde

Constantin - 04-16-2015

Date-n gatul matii de muista. Numa-i in cur nu l-ai pupat pe base si acum, deodata, ai descoperit ca ai jucat o mana moarta. Mai bine ai recunoaste cati bani ai luat sa ridici osanale pdl- ului si clanului basescu. Cel mai mare regret al meu in privinta ta, jeg basist, este ca de la atata pupat in cur, nu ti-ai indreptat buza de sus. Mai ai o sansa cu iohanis. Nu renunta.

Răspunde

doinad - 04-16-2015

Si marea sila de Andreea Pora.

Răspunde

Horatiu - 04-16-2015

O minciuna patenta este asta: apostazia anti-justitie a lui Traian Basescu s-a nascut odata cu expirarea mandatului sau prezidential si arestarea Elenei Udrea. Cea ce are ca presupozitie latenta ipoteza ca mai inainte ar fi existat anumite zone ferite de ingerintele procuraturii (vezi, chipurile, cazurile Alina Bica, Udrea-Cocos). Dar aceasta teza e dezmintita de faptul ca insusi fratele presedintelui in functie, Mircea Basescu, a fost "sechestrat" si anchetat pe vremea sa. Ca sa nu mai pomenim de alti fosti comilitoni politici de top, cum ar fi Adrian Videanu.. Putem accepta macar aceste evidentze care desfid minciuna "justitiei partizane" din vremea lui Traian Basescu? Haideti, d-na Pora, astept sa va confruntati cu contraexemplele avansate de mine! Mai ales cu contraexemplul fratelui presedintelui..

Răspunde

Horatiu - 04-16-2015

@ Radu C-tin__1*)_Adica Traian Basescu a desecretizat dosarele ca sa-si asigure linistea pe aceea parte? Si, chiar asa de-ar fi, ce mai conteaza din moment ce interesele sale "oculte" rezoneaza din plin cu cele publice? In politica conteaza doar efectele reale, practice _2*)_ cazul lui Paul Goma care traieste in exil nu-i poate fi reprosat lui Traian Basescu, pentru ca merituosul disident anticomunist a ajuns un caz special, de intoelranta, care a sfarsit prin a polemiza pana si cu Monica Lovinescu si Virgil Ierunca. Asa ca mai lasati-ma cu Traian Basescu, vinovat pana si pentru cutremurele din Vrancea!..

Răspunde

Horatiu Coman - 04-16-2015

Cu toata stima mea pentru "revolutia procurorilor", al carei artizan politic principal a fost Traian Basescu - oricat s-ar mai chinui unii sa-i conteste meritele postfactum -, trebuie sa recunoastem ca anticipatiile lor nu sunt intotdeauna identice cu sentintele din justitie. Altfel, rosturile celor doua institutii n-ar mai fi distincte. De exp, Dinu Patriciu- achitat, Marian Oprisan, baronul de Vrancea- achitat, Atanasiu, PNL-achitat, vamesii de la Otopeni - achitati, plus inca un caz recent care imi scapa. Acuma, cazul Udrea: nici nu am votat-o si nici nu am ce apara la dansa in cazul ca se va dovedi vinovata, insa ceea ce bate la ochi de la o posta e excesul peluzei USListe (plus presa si postacii din dotare). Consensul lor, al celor care deplangeau pana de curand excesul de catuse in prime-time, dar mai ales al unui parlament inertial USList de a face voluntariat duminica pentru a-i ridica o imunitate parlamentara pe care de-altfel nici nu a solicitat-o, in contrapondere cu aceeasi parlamentari care au facut pe niznaii in cazul buchetului cu USListi de top: Dan Sova, Vosganian, Borbely, Ovidiu Silaghi, Daniel Chitoiu. Si mai bate la ochi consensul urii, al cursei de urmarire si represalii declansate inca din 2005 de catre partea vatamata, atunci cand Elenei Udrea nu i-a mai putut fi iertata publicarea faimosului biletel roz (prin care fostul premier era prins in plin flagrant traficand coruptia si influenta la cel mai inalt nivel). Si mai bate la ochi eliberarea unor denuntatori acuzati de fapte la fel de grave cu ale Elenei Udrea. Si de asemenea mai bate la ochi faptul ca nimeni nu a luat in serios retinerea lui Traian Basescu fata de excesul mediatizarii catuselor inca din vremea fostului sef al DNA (august 2011: "Nu-mi plac spectacolele de la DNA. I-am spus punctul mei de vedere si lui Daniel Morar")___ Mai mult, cunosc cateva "mironositze" antibasiste care erau de-a dreptul oripilate de catusele lui Dinu Patriciu in prime time, ca sa le apalude astazi in cazul asa-zisei apostazii a lui Traian Basescu

Răspunde

Horatiu Coman - 04-15-2015

Inca din 2011 !___ Ia sa va vedem cum comentati asta, d-na Pora: Traian Basescu pe 22 August 2011: "Nu-mi plac spectacolele de la DNA. I-am spus punctul mei de vedere si lui Daniel Morar."__ Daca doriti va pot trimite si link-ul cu pricina (dupa aceea n-aveti decat sa-i faceti, retroactiv, alte procese de intentie, bine?)

Răspunde

Radu Constantin - 04-15-2015

Consecventa cu/in ce d-le Marius? In sustinerea oarba a lui Basescu? "Ar fi fost mult mia bine" ce, pt cine, in ce sens poti sa fii mai expilcit? Cum poti sa ceri consecventa in sustinerea unuia care el insusi nu este consecvent declaratiilor si actiunilor lui. Tu realizezi ce spui? Apoi, a sustine un om politic orbeste, cum se intelege din ce spui, inseamna fanatism si nu cu si prin fanatism ajungi la adevar. Nu ajungi niciodata la radacina problemelor ratacind in inconstienta. In fine, pot sa inteleg si ca nu vreti sa ajungeti la adevar insa n-am cum sa inteleg nicodata cum de indrazniti sa cereti si altora sa va insoteasca in aceasta sovaiala morala; cum de va ganditi ca Basescu poate si trebuie sustinut orbeste in tot ce intreprinde? Nu vi se pare ca depasiti niste limite ale bunului simt? Pana mai ieri, pe cand idolul era inca presedinte, imi sareau unii ca tine in cap deoarece sustineam ca justtitia nu este independenta. Acum, de cand unicul carmaci acuza aceeasi "independenta justitie" de insjutitie, ii sodomiti pe cei ce nu-i mai canta cantecul. Fanilor fostului presedinte le adresez o intrebare: puteti sa-mi spuneti si mie unde se afla Romania in toata aceasta peisagistica a voastra, in toata aceasta daruire pt marele conducator? Sa nu-mi spuneti ca e-n statuia lui Basescu, ca va faceti de ras!

Răspunde

SmarandaN - 04-15-2015

Ați avut dreptate tot timpul. Îmi cer scuze pentru un comentariu mai vechi, în care vă socoteam excesivă. Mi-e rușine de ne-rușinea fostului meu președinte.

Răspunde

Marius - 04-15-2015

Doamna daca ati fi ramas consecventa ar fi fost mult mai bine.Acum imi provocati scarba nimic altceva

Răspunde

Ana - 04-15-2015

Mi-e sila de reactia "basistilor" care scriu fara sa gandeasca, manati doar de dorinta de a "apara" Justitia. Ma intreb, oare dna Pora va fi in stare sa recunoasca public faptul ca l-a judecat gresit pe Traian Basescu in cazul in care se va dovedi intr-o zi ca opiniile lui sunt corecte?

Răspunde

Ignat Pas - 04-15-2015

Stimata doamna/domnisoara, Eu daca l-as fi aprobat si sustinut pe Basesscu in tot ceea ce a facut in toti anii lui de mandat, asa cum ati facut dvs., Acum m-as ascunde sub pat si as tacea din gura. Intr-un fel semanati cu fostul presedinte prin amnezia totala privind cele sustinute nu de mult. Sa va dea Domnul un gand bun de Paste si sa va cereti iertare celor pe care i-ati mintit ani de zile la B1TV

Răspunde

milena - 04-15-2015

Daca Ponta iesea Presedinte, Udrea ar fi fost in continuare 'protejata'.

Răspunde

mihailstanciu - 04-15-2015

Articol revoltator care acopera de rusine autorul.Rusine nu pentru ura fata de Udrea si Basescu care va permeaza fiecare articol din ultimii 2 ani.Rusine pentruca manjiti cu aceasta ura si condamnarea comunismului si desecretizarea dosarelor securitatii,ambele actiuni pe care sociatatea romaneasca le astepta de mult si care fara Presedintele Basescu ar mai fi asteptat inca cine stie cat timp.V-ati aliat astfel cu cele mai reactionare cercuri de fosti securisti si turnatori conduse de Voiculescu.Daca va uitati in oglinda vedeti o combinatie Gadea-Badea-Grecu-Tudor Stan.O involutie de toata sila.

Răspunde

gabi - 04-15-2015

O urati atat de mult pe Udrea incat nu vreti sa acceptati ca d-nul Basescu are dreptate.Pacat. M-ati dezamagit!

Răspunde

Fibonacci - 04-15-2015

Excelent comentariu ! Mi-a mers la inima! (dar prin cap) Sarut mana !

Răspunde

fabrice anselmo - 04-15-2015

Jalnici si nevolnici sunteti si, spre a da o nota clasica acestei postari, voi zice ca B.P.Hasdeu (el zicea intr-un acrostih despre Convorbiri Literare) "e putred marul la Revista 22" daca si aici se selecteaza comentariile! Nu zic! sa fie opriti cei grobieni cu limbaj inadecvat (cetind insa cu acribie comentariile observi ce "minunatie" de limba romana se foloseste!) dar de ce atunci cand, si usor ca fulgul, atingem orgolii ori betesuguri ale onorabililor redactori punem botnita?, d-na Pora stie mestesugul in cauza si, de-l stie, ce zice?, ori si aici se macina acelasi grau neghinos dupa care "cine nu-i cu noi e impotriva noastra"! Oribil! Ma refeream la ceea ce scrisem denauzi cand vorbeam de palme; primii eu una si-am inteles ca asta-i optica pre Dambovita adica eu sunt bun si dansu-i rau... a-l mai cita odata pe BPH...!

Răspunde

romica - 04-15-2015

revista 22 se transforma incet, dar sigur, intr-o clona a romaniei mari... nu va este jena sa publicati porcariile acestei doamne Pora? eu am inteles ca aceasta doamna are ceva probleme din clipa in care incepuse sa vina in emisiunea de la B1 TV cu cracii goi si bietii cameramani faceau eforturi uriase ca sa nu ajunga si la lenjeria intima... penibila, rade de Udrea cum radea Banciu de sandalele ei

Răspunde

Irina - 04-15-2015

Daca ati fi obiectiva,fiind si jurnalist,v-ati putea intreba:Si daca Basescu are dreptate?Nu vi se pare, cel putin dubioasa, avalansa de cereri de arestare preventiva pana ce cei arestati incep sa toarne?Nu vi se pare dubios ca Florica,Pescariu si Stan (ca si Stelu) sunt liberi iar DNA-ul a mintit asupra motivelor pentru care sunt liberi?Sustin lupta anticoruptie dar fara atatea arestari preventive!

Răspunde

sigma - 04-15-2015

Marea sila a 7,4 milioane de romani va cuprinde pe multi acum. Asta e un crunt paradox. Tardiv, anii pierduti si viata irosita la cheremul unui personaj histionic pe nume Basescu, costa foarte scump.

Răspunde

MIHAI 2 - 04-15-2015

Fetelor, stiti ce facea Udrea acum 11 luni ? Se pregatea sa se dea cu parasuta - ca element pentru propulsarea electorala spre Parlamentul European a lui Cristian Preda , un antibasist PE STIL NOU , cum se manifesta si domana Pora. Oricum Udrea facea pe atunci jocurile. Stiti ce facea Alina Bica acum 6 luni ? Destructura crima organizata ! Stiti ce facea Horia Georgescu acum 4 luni ? Era TITI DURU si DELOC CLINTITUL. De prisoss sa va reamintesc ce facea Traian Basescu acum 5 ani , in calitate de proaspat reales pentru un nou mandat , despre care stia cu certitudine ca este ultimul si ca deci nu mai avea nimic de pierdut daca administra o usturatoare pedeapsa poporului lipsit de entuziasm care il realesese doar la limita ....motiv pentru care scria de zor planul de marire cu peste 25 la suta a TVA ului . Despre toate astea si despre mersul iute-iute all istoriei care te da pe spate una-doua ar trebui sa isi aminteasca doamnele Monica Macovei si Codruta Kovesi care cantau ieri in Parlamentul European hitul We are the champions ! Mde - mai vedem noi peste 11 luni cui i s-a mai inchis intre timp parasuta exact la 100 de metri de sol.

Răspunde

Radu Constantin - 04-14-2015

Asemanarea dintre Basescu si Voiculescu despre care vorbeste dna Pora nu trebuie interpretata ad litteram, (literal/textual). Si unul si altul, din motive ce privesc interesul lor personal, se situeaza in acest moment de aceeasi parte a baricadei- adica impotriva DNA, CSM etc. Asta nu inseamna neaparat ca cei doi si-ar putea conjuga fortele impotriva "dusmanului" comun. Ori daca Basescu nu poate fi asociat lui Voiculescu in privinta ilegalitatilor savarsite, ca atitudine fata de actul de justitie, si unul si altul se manifesta la fel; asta sugereaza si articolul de fond! In alta ordine de idei, dna Pora, va spun acum dumneavoastra fara teama de-a gresi ca Traian Basescu, chiar si prin gestul de condamnare a comunismului in forma pe care a facut-o , (fara niciun efect reparator asupra vietii victimelor sau a urmasilor acestora), trebuie tratat cu circumspectie si de ce nu chiar in aceeasi nota cu actiunea de scoatere a dosarlor securitatii...sa-si asigure linistea pe acea latura. Prin pseudo-condamanrea comunismului Basescu a urmarit reducerea la tacere a oricarei discutii pe o tema atata de sensibila pt romani; a incercat eliminarea oricarei potentialei "cerere de socoteala" a urmasilor comunistilor. Cat de nesimtit poti sa sa fii ca sa sustii ca (virgula) condamni comunismul in timp ce un roman, un anticomunist declarat si dovedit ca Paul Goma, traieste inca in exil? Cat de ipocrit poti sa fii ca sa pretinzi ca esti impotriva comunismului fara ca tu pesedintele tarii sa nu-i mentionezi in vreun fel situatia, sau sa nu-i redai cetatenia smulsa cu forta de cei pe care pretinzi ca-i condamni? Nu-i asta o dovada ferma a bataii de joc fata de noi toti, a calcarii in picioare a memoriei victimelor ciumei rosii? Basescu ne-a pacalit pe toti "big time"; s-a crezut de-asupra tuturor nu doar politic ci si mental. S-a crezut infailibil iar relaitatea ne arata acum nu cat de inteligent a fost el ci cat de naivi am fost si am ramas cei mai multi dintre noi. Despre inteligenta lui Basescu eu am vorbit de multe ori, in multe ocazii cand am afirmat ca fiica lui cea mica, pe el il mosteneste. L-am sustinut insa oride cate ori pozitia i-a fost in pericol, (spun a lui fiindca a mea, ca simplu cetatean n-a fost niciodata prea diferita pe distanta asta dintre iliescu si el; imi caut drepturile din 90 incoace fara succes si de plans m-am plans inclusiv lui), pentru ca alternativele nu erau deloc mai bune. Ar fi fost o idiotenie din partea mea sa inlocuiesc un catar cu un magar si din acest motiv, n-am prea multe mustrari de constiinta...

Răspunde

Ionut - 04-14-2015

Una e sa ataci justitia si cu totul alta sa relevi abuzurile ei. E chiar asa de greu de inteles? Ce-ati spune, dna Pora, sa fiti vazuta in catuse la TV, sa ramaneti 8 ani fara salariu, sa mai stati la mititica o luna-doua si cand ajungeti la varsta pensionarii instanta sa va declare nevinovata? Acest articol m-a intristat.

Răspunde

LUANA - 04-14-2015

Marea sila de Basescu??? Citesc si nu-mi vine sa cred.Andreea Pora...sa admitem ca tot ceea ce face si/sau spune Traian Basescu este...dedicat Elenei Udrea.Sa zicem! DAR! Dar asta schimba cu ceva ADEVARUL rostit de Presedinte? Pe voi,v-a-ntunecat mintile URA fata de Udrea (eeei,aici cum e cu asemanarea dintre voi si turnatorul felix cu toate ciuvicile lui?!). O vreti,ca si Ponta (ce misto!) la puscarie! Si,daca e vinovata,sa intre,de ce nu?! Dar pana atunci,e cale lunga si se pare ca unii vor sa o lungeasca si mai mult. Spunea Traian Basescu in ultimul sau an de mandat ca ,, justitia a facut progrese,, ceea ce se vede cu ochiu liber dar ca,din pacate....procesul de reformare a justitiei NU este IREVERSIBIL. Ce zici,Andreea Pora? Chiar nu ai nici o farama de indoiala? Ca TOT justitie este si aceea care il judeca LA DOMICILIU pe acel monstru care a spulberat cu masina o tanara care a si murit intre timp. In CARE justitie sa cred? In cea care ii lasa liberi pe violatori si criminali? Sau in cea care ii pune Udrei catusele pentru ca este un....adevarat pericol public??? Lumineaza-ma!

Răspunde

Ileana - 04-14-2015

Hristos a Inviat! Cred ca dna. Andreea Pora exagereaza putin. Toate aceste luari de pozitie oripilate de atitudinea fostului presedinte asemanata ce cea a lui dan Voiculescu imi amintesc de un vers din Eminescu: Non idem est si duo dicunt idem. (Nu e acelasi lucru daca doua persoane spun acelasi lucru - trad. aprox.) Contextul e putin diferit, s-au mai schimbat niste date ale problemei chiar daca au trecut numai cateva luni. Nu cred ca atitudinea fostului presedinte este chiar identica cu a celor ce nu si-au recunoscut vreo vina sau responsabilitate si care au dorit si doresc inca sa pozeze in victime politice ale unui regim dictatorial. Cred ca avertismentele de felul celor lansate de dl. Basescu sau chiar de E. Udrea ar trebui luate si in serios ca sa nu ne trezim la un moment dat ca starea justitiei s-a schimbat peste noapte. Nimic din ceea ce s-a facut pana acum pentru independenta justitiei nu e ireversibil si, da, cred ca s-ar putea ca sub un presedinte absent, un prim ministru mincinos, o clasa politica incompetenta, partide slabe si , acum, terorizate - alte institutii sa se suie pe caii cei mari si, profitând de independenta si de neatentia celorlalti, sa faca abuzuri.

Răspunde

Fibonacci - 04-14-2015

Doamna Pora, mai rar așa spectacol grotesc ! (ca sa va citez) Sa faceti spagatul la varsta si bagajelul de stima cu care ati fost creditata pana acum, este oribil ! Vreti sa va dati tumba precum maestrii luptelor in noroi (cu umbra!) CTP, Dan Tapalaga, Nistorescu si multi alti etcetera? Faceti-o, dar este pacat de revista 22 !

Răspunde

Ileana - 04-14-2015

S-ar putea ca dna. Andreea Pora sa exagereze. Când aud/ vad/ citesc despre aceasta apropiere, zic eu, exagerata intre Basescu si Voiculescu.. etc, imi amintesc de un vers di Eminescu: Non idem est si duo dicunt idem (sper sa fi citat exact) - iar traducerea: nu e acelasi lucru daca doi oameni spun acelasi lucru. Sunt contexte diferite, sunt anumite schimbari produse,da, chiar si in cateva luni care fac, poate, ca vorbele lui Basescu sa nu fie chiar atacuri la justitie, ci doar avertismente. Sa nu traim si clipa in care sa vedem ca a avut dreptate.

Răspunde

Liviu din Timisoara - 04-14-2015

Stimata doamna Pora, mie imi este sila in tara asta de faptul ca intr-un oras ca Timisoara, TOT CENTRUL DE VILE , ESTE CUMPARAT DE TIGANI , FARA SA SE VADA CE PRODUC ACESTIA LA SCHIMB.TACERE! NU STIM! N-AM VAZUT! Stiti cat costa o vila in plin centrul unui mare oras, da ? Asa au facut si cu finantarile, ASA SE FACE POLITICA IN ROMANIA!Iar Presa face parte DIN POLITICA.

Răspunde

Liviu din Timisoara - 04-14-2015

Cum interpretati afirmatia " Judecatorii si procurorii sunt de aceeasi parte a baricadei in lupta impotriva coruptiei ?" Tampenia este urmatoarea: pentru un procuror nu poate fi valabila prezumtia de nevinovatie , fata de un judecator, care porneste de la aceasta prezumtie. Prin " coruptie" ne referim, concret, la fapta penala. Or un judecator poate fi de aceeasi parte cu procurorul in raport cu fapta pentru care este judecat acuzatul ? Adaugam un principiu " Mai bine sa scape zece vinovati decat sa fie condamnat un singur nevinovat". Cat despre acel Coldea, stimata doamna ... exista motive pe care dumneavoastra sau noi toti, nu avem de unde sa le stim. Ceva de genul "In spatele usilor inchise". Sa fi fost Udrea chiar nebuna, iresponsabila , cu acele declaratii ? Pe de alta parte, de ce credeti ca baga acum legea cu finantarea campaniilor electorale ? Nu e limpede ca TOTI AU PROFITAT, TOTI AU MINTIT ? Oare nu e clar ca presa face parte din joc ?

Răspunde

Alexandru Botez - 04-14-2015

Din păcate, doamna Pora se zbate în continuare ca o muscă închisă într-un borcan de sticlă fără să înțeleagă nimic din ce se întâmplă în lumea reală. Toată stima pentru intențiile sale bune, dar datorită acestei incapacități de percepție și lipsei de flexibilitate face mult rău celor cărora i se adresează. Păcat!

Răspunde

dinca stefan - 04-13-2015

Doamna Pora, din pacate nu intelegeti nimic. Nu este vorba de atac impotriva justitiei, ci de atac la abuzul in justitie. Judecati va rog cu creierul, nu cu viscerele. Si daca nici asa nu veti vedea pericolul unei justitii abuzive, mai bine apucati-va de altceva. Si spun asta ca un om care de cele mai multe ori am fost alaturi de dumneavoastra, pe aceeasi baricada.

Răspunde

Constantin N - 04-13-2015

Deruta maxima la 22. La fel si cenzura.

Răspunde

Gheorghe Popescu - 04-13-2015

Doamna Pora, in primul rind nu e cazul sa vorbiti in numele basistilor, ca n-ati fost niciodata asa ceva. Sinteti si ati fost omul sistemului. Cind sistemul era condus de Basescu, l-ati periat pe Basescu. Acum ca sistemul e condus de Johannis, il curatati pe asta de scame. Basistii stiu sa aprecieze deciziile fostului presedinte, si o fac pentru motive intemeiate. Nu e cazul sa argumentam aici cind si de ce a avut Basescu dreptate, important e ca va exprimati sila fata de el. De ce? Pentru ca nu va lasa noul pupil in pace. Prin exprimare va descalificati ca jurnalist. Cind ati descoperit ca basistii nu sint chiar atit de usor calmat, de inchis gura, i-ati facut postaci. Nu stiti decit sa jigniti in stinga si in dreapta pentru a va atinge tinta stabilita de sefi, si asta iarasi va descalifica, nu doar ca jurnalist ci si ca om. Va dati drept aparatori ai democratiei, dar nu pricepeti ca democratia inseamna in primul rind exprimarea libera a parerilor. Asta face Basescu acum, critica derapajele noii conduceri si a justitiei care zornaie catusele in stinga si in dreapta. Pe dumneata de deranjeaza opinia fostului presedinte. Toti vreti sa ii inchideti gura. Vreti ca cuplul Ponta - Johannis sa fie lasat in pace, sa duca Romania acolo unde au dus cuplul Putin – Medvedev Rusia. Si pentru asta ne e noua scriba de dumneavoastra. Va spun eu ca n-o sa va mearga. Romanii nu vor sa mai taca din gura, diaspora nu l-a ales pe Johannis ca sa-si faca vacantele pe mai stiu eu ce plaje straine, securistii dumitale o vor lua peste bot, pentru ca nu ii prostiti pe europeni cu citeva vorbe goale, iar Ana Pauker a dumitale de la DNA o sa dea socotelala in cele din urma pentru arestarile facute la comanda, pe motive politice, sa curete opozitia lui Johannis. E destul o singura condamnare la CEDO pentru arestari in afara legii si se termina si increderea romanilor in razboinica voastra. O sa ramina sila. Pentru voi toti. Pentru jurnalisti isterici, pentru un premier smecher si jigodie, pentru un presedinte arogant, puturos, prost si vindut sistemului securist.

Răspunde

Gheorghe Popescu - 04-13-2015

Si noua ne e sila de dumneavoastra doamna Pora. Drum bun, cale batuta

Răspunde

mihai horia - 04-12-2015

NU. Nu vrem sa reflectam la Presedintele actual. Basescu isi merita soarta pentru lucrurile rele ce le-a facut, precum le stii dar poate nu vrei sa le recunosti. Trebue sa plateasca daca si-a batut joc de noi. Spusa pe fata. Daca doresti mai multe comentarii le poti avea

Răspunde

stoica ovidiu - 04-12-2015

Dureros , dar intru totul adevarat d-na Pora . Asta este , omul a avut contributiile lui la consolidarea justitiei , a statului de drept (acum nici nu mai inteleg din ce motive , fiindca clar nu erau niste principii) , iar acum este JALNIC .

Răspunde

gabarelo - 04-12-2015

Eu il cred pe Basescu. Si nu inteleg spaima acoperitilor ca Basescu "ataca" justitia. Din ce pozitie? Nu are nici o functie. E mai simplu cetatean decat d-na Pora. Probabil ca sunt in marja spre zero, dar nu ma deranjeaza. D-na Pora pare tot mai acoperita. Poate are copii de crescut, o inteleg. Dar ce greu se castiga credibilitatea si ce usor se pierde! E bine ca s-a devoalat.

Răspunde

Io din popor - 04-11-2015

Basescu este unic, adica acelasi! cand dadea telefoane la procurori sa se intereseze de finalizarea dosarelor lui Paul Pacuraru ( doar 12, si toate demontate de instante diferite!) dumneavoastra, doamna Pora unde erati? unde ati fost cand cu numirea lui Croitoru, Negoita, a lu Boc de 3 ori? cand s-a spus ca alegerile au fost fraudate, nu am citit nici un protest al intelectualilor pe-acilea! Nu inteleg de ce va mirati, sistemul a fost creat la presiunea UE si folosit cu predilectie impotriva adversarilor politici si acum, presedintele nemaiavand cheile, sistemul functioneaza autonom! nu vedeti ca majoritatea dosarelor au vechime? si apoi credeti ca presedintele este curat? am mari indoieli in legatura cu moralitatea domniei-sale! nu cumva s-au apropiat de el prea mult cei de la dna si incearca sa-i tina la distanta? cei care ati stat in spatele fostului presedinte si l-ati cautionat aveti o problema! ati sacrificat adevarul de dragul puterii si acum nu intelegeti ce se intampla!

Răspunde

FLORIAN D. MIREA - 04-11-2015

Basescu a redevenit ce a fost inainte de a fi presedinte. Un produs politic care poarta marca PCR - FSN.

Răspunde

Valerio - 04-11-2015

D-na ,va citesc de mult am admirat curajul cu care ati luat pozitie pentru statul de drept ,pentru principiile si orientarile politice externe promavate si de T.B.Ati facut acestea in ciuda linsarii si denigrarii la care ati fost supusa la A3.Putini dintre scriitorii si intelectualii importanti au rezistat.Si ziaristi putini.S-au retras,s-au ascuns.Sunt ani de zile de cand dureaza campania impotriva lui T.B. si a E.U.precum si amenintarile cu puscaria chiar recent ale lui V.P.(de ce si in acest an?) Nu vedeti razboiul dosarelor cu mai multe tinte?Nu vedeti ca V.P. s-a salvat cu dosarele "terminate" chiar acum.Daca tinta n-ar fi T.B. dosarul E.U.ar avea valoare?De ce nu asteptati putin?Aveti talent de scriitoare,iar daca ar fi chiar adevarat o asemenea sutinere a unei femei de catre un barbat ,un sacrificiu de asemenea proportii,ar putea deveni un subiect de Nobel.Putina rabdare si rationament!

Răspunde

Dan B. - 04-11-2015

Cred ca trebuie sa fie tare trist pentru cei care l-au sustinut fanatic pe T.B..Tocmai de aceea nu as spune mai multe in simbata mare.Istoria insa nu se scrie azi si va consemna mai multe decit stim acum.

Răspunde

profesoru - 04-11-2015

Base nu avea cum sa ramana un reper. Aveti dreptate, Udrea i-a transmis semnale clare de la beci ca il denunta daca nu o sustine hotarat. // Asa ca Base a avut doua variante: 1. Atacul antijustitie - care l-a terminat ca om politic si 2. Sa refuze sa cedeze la amenintarile blondei si sa raspunda in Justitie la acuzatiile pe care i le va aduce aceasta. // A doua varianta ar fi fost mai decenta, dar tot nu avea cum sa ramana un reper.

Răspunde

Niculaie - 04-11-2015

Cu respect, pentru tot ce scrieti, repet dupa Dv.: "Pacat, mare pacat ca Traian Basescu a ajuns atat de jos, putea sa ramana un re­per. Este cea mai mare satisfactie pe care o da adversarilor sai". In schimb, Dv. continuati sa ramaneti un reper, spre cinstea Dv. !

Răspunde

valexandru - 04-11-2015

sa te fereasca Dumnezeu de sustinatori extremisti. Decat sa lucrati la demolarea lui Basescu, nu mai bine reflectati la Presedintele virtual? Nu va alarmeaza plasarea lui in afara realitatii fizice ? Nici functionarea Presedintiei prin corpul de consilieri in lipsa presedintelui? De unde stiti cine va conduce, mai ales in conjunctura actuala?

Răspunde

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: redactia@revista22.ro

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2025 Revista 22