Pe aceeași temă
În luna mai se va deschide primul astfel de punct de vânzare în care urmează să se comercializeze doar mărcile proprii Auchan. În total, retailerul francez promite o ofertă extrem de bogată, estimând că va propune spre vânzare în aceste puncte în jur de 4500 de produse.
Cei care vor alimenta în stațiile Petrom vor putea cumpăra practic orice, de la accesorii auto, fructe și legume până la carne proaspătă. Auchan va impune standardele proprii de amenajare a magazinelor, dar casele de marcat vor fi comune ambelor companii.
Modelul care urmează să fie implementat în București anul acesta este deja folosit de compania franceză în mai multe țări, ca țara de origine, în Polonia, Italia sau Spania, unde retailerul operează și propriile benzinării.
„Prin acest proiect aducem diferența Auchan mai aproape de toți românii grație programelor adaptate de produse și servicii, produselor proaspete, de calitate, prețurilor avantajoase și unei experiențe unice de cumpărare.” a declarat directorul Auchan pentru Economica.net.
Auchan este prezent pe piața din România din anul 2006. În prezent Auchan Romania are 33 de hipermarketuri si 11.000 de angajati.