Dacă ceva merge, trebuie schimbat. Un Smurd cultural: ICR

De mai mult de 10 ani sunt invitat de muzee de artă din toată lumea şi fac anual cam 20-25 de expoziţii în străinătate. Din 2005, măcar 5 din aceste expoziţii sunt în parteneriat cu Institutul Cultural Român. ICR şi CNDB sunt singurele instituţii ale statului cu care colaborez. Le sunt recunoscător pentru tot sprijinul pe care l-am primit până acum.

Dan Perjovschi 19.06.2012

De același autor

De mai mult de 10 ani sunt invitat de muzee de artă din toată lumea şi fac anual cam 20-25 de expoziţii în străinătate. Din 2005, măcar 5 din aceste expoziţii sunt în parteneriat cu Institutul Cultural Român. ICR şi CNDB sunt singurele instituţii ale statului cu care colaborez. Le sunt recunoscător pentru tot sprijinul pe care l-am primit până acum.

Dacă actuala conducere ICR va fi demisă şi politica schimbată (după şmecheria cu trecerea în subordinea Senatului), nu voi mai colabora cu această instituţie.

Decizia mea nu va însemna nimic pentru majoritatea românilor. Unii, puţini şi frustraţi, chiar vor fi fericiţi. Să fie sănătoşi cu toţii. Boicotul va însemna ceva pentru mine. Dacă toţi artiştii, regizorii, scriitorii şi actorii ar refuza să colaboreze, ceva s-ar schimba.

Dacă Patapievici a apărat Poneiul Roz (adică libertatea de creaţie chiar împotriva gusturilor personale), să vedem, Poneiul (artiştii) îl va apăra pe Patapievici?

 

P.S. L-a apărat cu entuziasm şi inventivitate (demonstraţii la Street Delivery, mişcarea papioanelor, emigrări simbolice). Foarte mişto.

TAGS:

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: [email protected]

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2020 Revista 22