Partidul de autişti

Rodica Culcer 15.12.2009
SHARE 19

Ce legătură au personaje ca Liviu Dragnea, Dan Nica sau Marian Vanghelie cu social-democraţia europeană?

Urmărind comportamentul PSD după înfrângerea lui Mircea Geoană în alegerile prezidenţiale din 6 decembrie, este greu să nu constaţi că actuala echipă din Kiseleff se dovedeşte încremenită în proiectul iniţial, de partid bolşevic cu elemente naţionaliste dâmboviţene – adică exact în proiectul lui Ion Iliescu din 1990. De altfel, multe ne-au amintit de climatul politic care a marcat începutul tranziţiei postcomuniste: substituirea adevărului cu propaganda agresivă, grupurile de agitatori, intoleranţa faţă de cei care gândesc altfel sau trăiesc pe alte meleaguri. Să nu-ţi dai seama că toate acestea sunt incompatibile cu etosul unui partid social-democrat modern înseamnă să-ţi mărturiseşti incapacitatea de a-ţi depăşi condiţia de clonă bolşevică. Dar, de fapt, ce legătură au personaje ca Liviu Dragnea, Dan Nica sau Marian Vanghelie cu social-democraţia europeană?

Ceea ce a deranjat în discursul care a însoţit mascarada contestării alegerilor a fost nu numai agresivitatea, ci şi lipsa unor dovezi solide. Dan Nica, Liviu Dragnea, Bogdan Niculescu Duvăz şi Olguţa Vasilescu au mizat pe efectul cumulat al unor intervenţii zgomotoase menite să disimuleze lipsa de probe şi pe ignoranţa unei părţi a populaţiei – căci doar cei foarte ignoranţi pot crede că, la 7 zile după alegeri, se mai poate stabili dacă ipoteticele ştampile duble de pe buletinele nule au fost aplicate la ore diferite. Dispreţul PSD faţă de electorat – pe care-l vrea cât mai prost – se exprimă şi prin formularea cererii de analiză grafologică a tuturor semnăturilor din secţiile speciale: oricine are mintea întreagă îşi dă seama că o asemenea operaţiune va dura luni de zile şi riscă să fie neconcludentă. Probabil că liderii PSD din jurul lui Mircea Geoană ştiu şi ei că o asemenea verificare este practic imposibilă; ceea ce-i interesează însă este să arunce cu cât mai multă murdărie în ventilator în speranţa că vor reuşi să-l mânjească pe Traian Băsescu şi să-şi mascheze eşecul, incapabili să priceapă că România anului 2009 a depăşit faza în care tacticile lor erau eficiente.

Ca şi în 1990, pesediştii şi servitorii lor din media s-au lansat în atacuri vitriolice la adresa românilor din diaspora. Acum 20 de ani, oştile lui Ion Iliescu le imputau reprezentanţilor exilului politic românesc că „nu au mâncat salam cu soia“. Astăzi, marii europeni, Titus Corlăţean şi Adrian Năstase, împreună cu o serie de penelişti mărunţi şi mercenari din presă se întreabă retoric dacă milioanele de români care trăiesc în afara graniţelor au dreptul moral să voteze. Adrian Năstase, care altădată se visa reîncarnarea lui Titulescu, a afirmat chiar că votul românilor din diaspora „ar trebui să aibă o greutate mai mică“. Abia după ce şi-a dat seama de gafă, a decis că propoziţia „era nefericită şi o retrag“. Tardiv şi neconvingător. Si tot ca în 1990, noii bolşevici au trimis în stradă trupe de agitatori, recrutaţi din rândul organizaţiei lor studenţeşti şi de tineret, pentru a protesta împotriva unei fraudări nedovedite. Desigur, ei nu au spus nimic despre colegii lor din Regie şi de la Agronomie, care, potrivit unor relatări şi mărturii, şi-au vândut votul contra a 100 lei.

Demascaţi ca pioni politici ai PSD în Ministerul Tineretului, liderii protestului au tăcut rapid, dar s-ar putea reactiva dacă Marian Vanghelie îşi pune în practică ameninţarea de a scoate în stradă 100-200 de mii de oameni pentru a-l apăra pe Cătălin Voicu, cel învinuit de DNA de trafic de influenţă. În filosofia bolşevică, liderii partidului sunt deasupra legii, aşa cum au fost majoritatea liderilor PSD timp de 20 de ani. Această filosofie este împărtăşită şi de senatorii partidului, care au protestat împotriva demersului perfect legal al DNA. Probabil că tacticile bolşevice ale pesediştilor nu vor avea succes, deşi vor otrăvi şi vor urâţi spaţiul public. Șontâc-şontâc, România va merge înainte şi-i va lăsa în urmă pe bătăuşii politici din stirpea domnilor Dragnea şi Nica. Mircea Geoană a ajuns din personaj politic personaj de bancuri, la concurenţă cu Bulă, iar PSD se comportă ca un partid de autişti, incapabil să înţeleagă mersul istoriei şi aspiraţiile românilor. Dacă în PSD există, aşa cum pretind unii, şi oameni decenţi, acum este momentul să se facă auziţi. //

TAGS:

Comentarii 18

vladi pt. qiro - 12-22-2009

PDL-ul a demonstrat ca este un partid de dreapta, este partidul care militeaza cel mai mult pt. reducera cheltuielilor bugetare. PNL-ul se vrea de dreapta dar a marit pensiile si acum ne imprumutam ca sa le platim. Ce alt partid, il depaseste in ro. la capitolul asta? un partid de dreapta este unul cu o gandire sanatoasa, cheltuim cati avem, nu ca geoana reprezentant al saracilor se relaxeaza in case de miliardari.Nu vorbele, ci faptele conteaza, dupa tine nea Vasilica de la Ciorogarla nu are voie sa aibe idei de dreapta? Basescu a dat in comunisti mai mult decat au fact taranistii in 20 de ani. Chiar si actiunea de ai inaltura de la presedentie 10 ani, a debilitat mult neocomunismul, pt. asta va merita un loc in istorie. Nu vezi ce intelectuali avem? nu au iesit in strada sa ceara deconspirarea numelor informatorilor, legea ii protejeaza sa nu fie aflati, pai oamenii au suferit perchezitii, si-au pierdut serviciul, au facut inchisoare si acum legea tot pe ei ii protejeaza?

Răspunde

Recluc Adi - 12-21-2009

"Incremenirea in proiect" - o sintagma pe care ati devalorizat-o in asa masura ca nici voi, inteleptii neamului, n-o mai credeti. Pentru ca voi insiva ati ramas incremeniti in ideile voastre "anti" tot ce este deosebit de gandirea voastra. Cine sa va mai creada? Si dece sa va creada cand in tot ce afirmati aduceti argumente tot mai prafuite, mai shubrede prin apelare la marota oricarui intelectual de azi cu mintea inghesuita - anticomunismul. N-aveti voie sau nu va este de catre CINEVA permis sa spuneti tineretului ca atunci, in comunism (de fapt era un inceput de socialism de tip marxist; a se reciti Critica Programului de la Gotha) erau totusi niste unele realizari de tip umanist care va furnica pe spinare numai la gandul ca ERAU POSIBILE. Ma uit la discursurile gen Tismaneanu, Patapievici, Culcer s.a.m.d. si ma cutremur de ras. Cata intepeneala in "proiectul menta"! Luati-le astor intelectuali subiectul anticomunismul si dati-le o altas tema, ex. viata taranului in vreme din urma, si veti vedea ca, dupa ce intoarce coada pisicii in fel si chip o dau pe anticomunism; dna Culcer, o apreciata cercetatoare la un institut de substanta marxista de pe langa "Stefan Gheorghiu" stranuta daca ii zici ceva de realizarile veritabile ale socialismului din anii de dupa razboi.Si o ducea bine, foarte bine chiar, in anii aceia. Avea si plecari in lume, si carti, si vreme de barfeala etc. Acum vine sa ne amarasca sufletul cu "ideile" sale intepenite cum ca viata in vremea aceea era catastrofala. Vreti s-o imblanziti pe madam? Dati-i functia la care ravneste (aia de la tvr) si libertatea de a o indeplini dupa bunul plac. Si ati castigat-o. Va oferi poporului "libertati" nelimitate de a se informa cum vrea madam Culcer. Unii zic ca e sarcina de undeva dinafara sa fie ajunsa acolo madam. Sa fericeasca natia cu liberul acces la informatiile pe care ni le ofera madam Culcer - numai alea anticomuniste, anti pedediste, anti peneliste si numai pro... Pro CE? Jalnic vis, jalnica stradanie doamna! Vox populi :lasati-ne!

Răspunde

qiro - 12-19-2009

Daca vorbim de partidul autistilor ,trebuie sa vorbim si de celalalt partid, PD ,care avea o doctrina social democrata dupa cum sublinia insusi presedintele partidului ,Boc.Despartirea PD-lui de familia socialistilor s-a produs nu pe fond doctrinal,ci pentru ca pedistii nu au iertat socialistilor europeni faptul ca au sprijinit in campania din 2004 pe ceilalti socialisti(PSD) si nu pe ei ,dar si pentru ca PSD-ul a devenit membru cu drepturi depline in timp ce PD-ul era doar membru asociat al gruparii socialiste europene.Trecerea in decembrie 2007 la gruparea de dreapta s-a facut doar pentru a acapara electoratul de dreapta si a se afla la conducere,nimic doctrinal.Ce legatura cu valorile de dreapta pot avea socialistii Boc,Basescu,Videanu,Berceanu,traseista Udrea,Tabara,Olteanu si exemplele pot continua?Niciuna,doar setea de putere.In aceste alegeri s-a vazut ca electoratul ,atat al lui Basescu ,cat si al PDL-lui au orientare majoritara de stanga,toti cunoscutii mei cu vederi de stanga au votat cu acestia sau cu PSD-ul.

Răspunde

DRON SILVIU - 12-19-2009

CONSIDER CA ESTE GRAV DACA UN PARTID DIN ROMANIA SUFERA DE AUTISM IN SENSUL CA LA O PERSOANA APAR REACTII ALE OAMENILOR DAR MITE LA UN PARTID.

Răspunde

arold - 12-18-2009

Dupa victoria PDL-lui prin Basescu nu pot sa nu ma intrb ce au comun cu popularii sau cu dreapta Boc,Basescu,Udrea,Berceanu,Videanu,Tabara,Olteanu, enumerarea ar putea continua!Nimic ,toti acestia provin din stanga lui Iliescu si doar recent ,in 2007 ,s-au proclamat de dreapta.O concluzie daca nu ar fi sinistra ar fi amuzanta este ca daca treci la PDL devi liberal,simplu un carnet de partid traverseaza dilema stangii si dreptei si nu doctrina.Al sustine pe Basescu si partidul sau inseamna a mutila istoria democratiei recent,in 1989,castigata.Ce poate fi mai ironic decat faptul ca 89 la Timisoara se striga "jos comunismul" iar astazi aceasi Timisoara voteaza un fost comunist ,un fost nomenclaturist sub secretar de stat in ministerul transporturilor,despre care nu se stie ce a facut in perioada 15-21 decembrie 1989 cand trenuri incarcate cu muncitori cu bate se indreptau spre orasul de unde a pornit revolutia pentru a o inabusii.Astazi avem doua Romani,una cu 15000 voturi mai multe in tara care nu-l vrea pe Basescu,alta cu 70000 voturi din diaspora care-l vrea ca presedinte,precum si un presedinte validat care adanceste falia dand tarii un premier de nota 1,3,un incompetent,singura lui calitate fiind ascultarea oarba fata de stapan.Abia votat de o parte de romani ,Basescu incepe sa fie contestat de acestia ,se simt tradati pentru ca nu au votat si un guvern cu un premier de la PDL,cu atat mai putin pe Boc,nu au dorit nici pe Udrea,Videanu sau Berceanu.Privind numai la aceste personaje enumerate mai sus ,intrebarea ce ti-o pui este cat de dreapta pot fi cand o buna parte din convingerile lor sunt aceleasi cu ale lui Iliescu si FSN-lui,au inca acelasi simbol socialist in sigla trandafirul.Uimit si scarbit te intrebi "incotro Romania?"

Răspunde

lorry - 12-18-2009

Dna, Culcer intotdeauna am emotii cind va vad pe irealitatea tv sau pe antena3 in mijlocul sacalilor sinteti prea fina pentru aceste tv.Cindva am crezut ca Dinescu este un intelectual,doamne ce urit se exprima agramat si cu gingiieli ,frazele lui nu au inteles si substanta .Faptul ca jigneste pe toti cei care nu-i deacord cu el este needucat,cind vorbeste gesticuleaza cu miinile pentruca vocabularul lui este sarac si incearca sa vorbeasca cu miinile.Sint mindru cu Dstra Dna Culcer alaturi de Andreea Pora.Lorry.

Răspunde

Horia Stanciulescu - 12-17-2009

Nu stiu cine esti. Ca si tatal unui copil diagnosticat cu autism, nu pot sa iti spun decat SA ITI FIE RUSINE. In caz ai bunul simt sa iti ceri scuze, ai adresa mea de e-mail.

Răspunde

theo - 12-17-2009

Dl. Boc, într-adevar nu e capabil sa fie un tov. Antonesku, clovn de bâlci, care nu este în stare de nimic si care împreuna cu muza PNL-ului, mama Orban omida, si Prostanak-ul PSD în halucinatiile lor matinale fac si desfac guverne ... si atât ! Nu sunteti în stare de mai mult tovarasi decât de vise, întretinute de malaiul patrician depus la rascruce de vântu-ri în vreo banca Crescent din Cayman Island ... Boc prim ministru, doare asa e ???

Răspunde

dron silviu - 12-17-2009

CONSIDER UN COMENTARIU APLICAT CARE SPUNE LUCRURILOR PE NUME SI NE FACE SA INTALEGEM MAI BINE REALITATEA IN CARE SINTEM SI CARE A FOST DE DOUAZECI DE ANI ASA CUM AU FOST IN PRINCIPIU DESTUL DE ANOSTI.

Răspunde

Viorel - 12-17-2009

pt. laur22. esti usor imbecil. si nu e o insinuare. nici macar tu nu crezi ce scrii aici. probabil creierasul tau lejer nu te ajuta sa intelegi ca, si daca ar fi un milion de voturi multiple, tot nu ai putea sa spui catre cine s-au dus. si tot el, creierasul, nu te face sa intelegi ca voturile cu mai multe stampile sunt perfect legale. cine ma poate impiedica pe mine, in cabina de vot, sa pun si sapte stampile? cum poti demonstra ca alea erau pentru geoana si ca altii au venit si le-au invalidat? dar creierasul tau lejer ti-a mai jucat o farsa: cum ramane cu toti reprezentantii psd-ului si pnl-ului si udmr-ului, si png-ului si toti observatorii care au fost prezenti la numaratoare? o sa spui ca i-a pacalit pe toti o singura persoana? adica reprezentantul pdl-ului? daca a reusit un singur om sa ii pacaleasca pe toti ceilalti atunci inseamna ca va meritati soarta. de ce va mai plangeti? pentru rizoaicad.arges vad ca aveti ceva impotriva cetatenilor romani care traiesc peste hotare si considerati ca nu ar trebui sa aibe drept de vot. dar cu un taran betiv care sta rezemat intr-un cot la carciuma si care nu stie nici macar care sunt candidatii la presedintie aveti ceva? votul lui ar trebui sa conteze cand el nici nu stie pe ce lume se afla? sa nu spuneti ca e platitor de taxe ca va faceti de ras... sau hotii, talharii, criminalii? ei ar trebui sa aibe dreptul la vot? oare batranii care nu prea isi mai au toate mintile acasa ar avea voie? sau votul lor ar trebui sa conteze la fel de mult ca al unui tanar de 18 ani? sunteti pe un teren foarte accidentat. nu poti interzice dreptul la vot unei persoane doar pentru ca isi are domiciliul in alta tara asa cum nu poti interzice dreptul la vot unuia care nici nu stie pentru ce se duce sa voteze (parlamentare?... primar?... aaaa...). sau poate sunteti de parere ca si celor care au votat cu Basescu ar trebui sa li se interzica sa voteze?...

Răspunde

rizoaicad.arges - 12-16-2009

Punct de vedere al unui nepolitician! Referitor la diaspora, cred ca aceasta trebuie impartita obligatoriu intre cei legati de Romania, prin sumele mari de bani trimise familiilor din tara in ultimii ani (1), si cei care n-au alta legatura cu Romania in afara “cetateniei” (2)! Daca primii (1) au indreptatire sa voteze la alegerile nationale din Romania, NU VAD DE CE un individ cu cetatenie romana, traitor in alta tara, Anglia, Rep. Moldova, Japonia, etc., ar trebui sa aiba drept de vot in Romania! Aceasta situatie constitue o ABERATIE, si daca este prevazuta in legi, trebuie corectata de urgenta! Caci eu consider ca este o aberatie, ca eu individ cu cetatenie japoneza, care traiesc in Romania de 5, 10 sau 20 de ani, singura legatura cu japonia fiind "cetatenia", sa am dreptul sa votez la alegeri nationale din Japonia! Crede cineva ca eu, "japonezul" de mai sus, TREBUIE sa am dreptul de a vota ca si reprezentantii Japoniei in Romania, sau alti cetateni japonezi aflati temporar pe teritoriul Romaniei? Dreptul de vot, pentru cei cu cetatenie romana, din afara granitelor, trebuie stabilit rational si nu emotional! Referitor la cei care se afla in tari straine, si au dreptul sa voteze in alegerile nationale din Romania, acest proces electoral trebuie organizat astfel incat sa fie inlaturata orice suspiciune! In acest sens, cei ce doresc sa voteze si au acest drept conform celor de mai sus, trebuie sa faca o cerere catre MAI pentru a li se confirma, pentru BEC, CNP-ul. Doar acestia vor putea vota, in ziua alegerilor, pe Internet,de la domiciliu sau de la o unitate Internet, iar votul lor se va inregistra direct la BEC. Nu ar mai organiza votarea angajatii MAE, interesati sa castige alegerile cei de care depinde perpetuarea lor in posturile respective! Se spune ca cei ce lucreaza in strainatate vor vota mereu cu dreapta politica! De ce? Cei ce lucreaza in strainatate ajung cu totii in functii foarte inalte, sau ajung patroni pentru a nu mai vota cu stanga? Caci se stie ca, oriunde in lume, cei ce muncesc sunt reprezentati de STANGA politica, mai bine decat de DREAPTA politica! S-a mai spus ca romanii care lucreaza in afara tarii “nu vor putea accepta decat un presedinte realmente desprins de trecutul communist”. Ce ar trebui inteles prin “trecutul communist”, cu care demagogii de profesie incearca sa-i sperie pe oameni? Ar fi de dorit sa nu se mai foloseasca clisee tampe, ci sa se prezinte pozitii limpezi care exclud confuziile, si care sa oblige cititorul la reflectie si il fereasca de ingurgitarea cliseelor tampe care ne asalteaza de 20 de ani!

Răspunde

rizoaicad.arges - 12-16-2009

Doamna Culcer, aveti dreptate! PSD este un partid de autisti care apartine unei clase politice autiste, ce poate fi asemanata cu o baltoaca rau mirositoare, in care partidele reprezinta anumite zone ale acesteia! Este clar faptul ca deocamdata partidele politice sunt gasti de hamesiti, care "fac totul" pentru a pradui, pardon guverna, in interes propriu, pardon interes general, adica si al grupurilor de interese! Niciun partid si niciun politician din Romania nu este interesat de promovarea Binelui in societatea noastra si a unui climat rational care sa "radieze" armonie si sa elimine controversele sterile si interminabile din mass-media si din viata politica. Apropo de fraudele electorale invocate de 20 de ani, in 24-08-2009 am prezentat institutiilor si partidelor de mai jos un amendament antifrauda la legea electorala, pentru a se evita contoversele ulterioare. Acel amendament a fost transmis urmatorilor decidenti abilitati: Autoritatii Electorale Permanente cu Nr.93481/2/24-08-2009; Presedintiei Romaniei cu Nr.17046/24-08-2009; PSD cu Nr.5748/24-08-2009; PNL cu Nr.841/24-08-2009; UDMR cu Nr.600/24-08-2009; PNG-CD cu Nr.30/ 24-08-2009; PRM cu Nr.115/24-08-2009; Partidul Conservator cu Nr.A945/24-08-2009; Partidul Forta Civica cu Nr.6/24-08-2009; Asociatia Prodemocratia cu Nr.48/24-08-2009. La Sediul PDL- Modrogan nu exista nimeni la orele14:00! Toate aceste institutii au primit "Amendamentul antifrauda electorala", continut in Scrisoarea Nr.6280/12-03-2007 pe care i-am adresat-o dlui Traian Basescu, pentru a dispune includerea acestui Amendament in orice lege electorala, pentru a scapa de demonul fraudelor electorale care ne insoteste de 20 de ani. Dl Basescu fiind ocupat cu sindrofiile si cu baile de "prostime", nu a avut timp in 2 ani si jumatate sa raspunda, alb sau negru, acestei scrisori! Aceasta este starea de fapt in cadrul careia PSD a pierdut, datorita TRADARII CONSTIENTE SAU DIN PROSTIE, a urmatorilor apropiati ai lui Mircea Geoana: Bogdan NICULESCU-DUVAZ, Valeriu ZGONEA, Nicu BANICIOIU, Corina CRETU, Victor BOSTINARU,Mircea RIZOIU, Andrei POSTELNICU, Cozmin GUSA, Daniela POPA, Bogdan CIUCA, Vlad HOGEA si sefa de Cabinet a dlui VOICULESCU, Ofelia ARONOVICI! Toti acestia vor trebui sa justifice nesimtirea de a nu fi actionat in interesul candidatului lor, inactiune ce nu poate fi motivata decat de PROSTIE sau TRADARE PREMEDITATA!

Răspunde

Gabi - 12-16-2009

Aveti perfecta dreptate!Pacat ca Geoana nu a reusit sa transforme PSD-ul.Prea slab ca lider!Sa te inconjori de traseisti politici ca Duvaz(exvice la PD,O.Vasilescu-PRM) ,Dragnea(exPD),Vanghelie-ba in PSD ba inafara, ti se face sila !Este nevoie de un partid de stanga dar unul real si nu condus de niste bogatasi mai mari ca cei dela PNL si PDL este culmea!

Răspunde

laur22 - 12-16-2009

O tzara de autisti Pentru autistii care scriu si citesc revista 22 am o concluzie care ii defineste pe deplin si culmea a fost scrisa aici http://www.revista22.ro/articol-7313.html "Deocamdatã, ne luptãm cu fantomele ºi cu supravieþuirea, având grijã sã nu prea deranjãm statul." Statul securist al lui Basescu -Pogea desigur Asta suntetzi VOI De regula dezbatearea se poarta cu argumente dar aici la 22 nu a exista niciodata o dezbatere aici teza contra nu a fost nicodata enutzata complect si cu toate probele si argumetele ei aici doar latratul vostru se aude, scheuntaul opozitziei este contorsionat, distrsionat si redus la tacere cu surdina minciunii fatzise. Luatzi ca exemplu imbeciliateta scrisa a aici intrucat "nu se poate demonstra" la 7 zile dupa cand a fost pusa a doua stampile pe buletinul de vot. Nu s-o fi putand dar nu se poate constata numarul imens de buletine de vot dublu stampilate deci posibilitatea imensa a fraudei SE POATE CONSTATA. Sau nici asta nu se poate? Intrucat "nu se poate face analiza grafologica " pe sute de mii de declaratzi pe raspundere intocmite la sectziile de vot speciale nu se poate constata abaterea sistemataica statistica a voturilor sectziilor sepeciale fara de cele normale. SE POATE sau nici asta nu se poate? Nu mai vorbesc ca nu se poate constatat ca au votata CNP-uri de 2-15 ani deci fara drept de vot . Nu s epoate intrucat "asta ar dura luni de zile " . Si da luni de zile a durat demonstratzia in justitzie a faptului ca la europralamentare au vota multiplu 14.000 de CNP-uri DA CE MAI CONTEAZA ACU ASTA. Nu se poate constata ca au votat mortzii intrucat "asta ar dura luni de zile " Nu se poate ca constata ca au votat loco aici in Bucuresti cei ce locuiesc 400 intr-casa wow. Nu se poate si pace Nu se poate explica cum intr-o comuna de 3000 de locuitori cu drept de vot (Bistrez) exista 1000 voturi in sectzii speciale . Nu se poate verifica cum de au votat la Paris 3750 de votri FARA SA FIE COADA cand la Gara de Nord au vota cu o coada infernala la doar 750 de voturi exprimate. Nu se poate intr-un cuvant demostra corectitudinea alegerilor intrucat asta ar dura prea mult si cei ce au cheltuit din greu pentru a ao castiga sunt lacomi acu furat din gros. PS "spaga" lui Geona a fost inregistrata la Monitorul Oficial in 2008 si a fost 25.000 euro si nu doar cei 5.000 din filmuletzul pentru lobotomizatzi "În Monitorul Oficial nr. 215 din 3 aprilie 2009 sunt publicate sumele provenite din finanþãri private pe care PSD le-a primit în anul 2008. La pagina 42, în tabelul persoanelor fizice care au fãcut donaþii în 2008 apare Ana Birchall cu 90.000 de lei (aprox 25.000 de euro la cursul de anul trecut), înregistratã pe 25 iunie 2008 cu donaþia respectivã. " Comentzai va rog acuma fatza cu aceasta stare de fapt probata cu documente campania voastra de zbiarate isterice si insinauari jegose de genul "comunistul Geoana Mircea a primit mita electorala, ... pentru a-s

Răspunde

schuller horst - 12-15-2009

Doamna Culcer citeste comentariile? Ar fi pacat sa tai cele mai frumoase flori pentur dansa, fara sa le primeasca. Horst Schuller

Răspunde

Alain - 12-15-2009

Multumesc, d-na Culcer. Am ramas oripilat cand am vazut contrastul intre ceea ce recita geoana pe la intruniri si practicile murdare la care se dadea staff-ul sau si am revazut astfel filmul din campania din 1990. Atunci, zambaretul declama aceeasi poezie falsa a unei campanii civilizate , dar Ratiu, Coposu si Campeanu erau balacariti in presa fsn-ului iar agitatorii si batausii angajati de staff-ul fsn, agresau liderii opozitiei si pe sustinatorii acestora. Se adevereste astfel ca geoana nu a preluat doar stafeta de la iliescu ci si toate mizeriile bolsevismului, toate tehnicile murdare de trucare a rezultatelor, de intimidare a adversarilor. Ii recomand, in consecinta, lui geoana sa-si faca mea culpa in public, la ore de maxima audienta, pentru circul absolut execrabil pe care l-a facut in ultimele 7 zile. Le recomand, de asemenea, celor din staff-ul actual al psd sa se retraga in anonimat, eventual, sa ceara bani de la partid pentru un schimb de experienta la alte partide social-democrate din UE, pentru a se civiliza si ei. Nu pot sa nu constat cu mahnire ca la 20 de ani de la evenimentele din decembrie 1989, apucaturile totalitare sunt mai vii ca oricand in psd: geoana santajeaza CCR cu demersuri la CEDO si Curtea de la Venetia, Duvaz cere expertize grafologice a milioane de voturi si declaratii, dragnea nu se lasa nici el mai prejos si cere, cere, cere... Dar nici unul dintre acesti falsi lideri nu-si pune problema ca si noi cetatenii avem niste prioritati si le cerem sa dispara acum de pe firmamentul scenei politice???

Răspunde

I.C. - 12-15-2009

Stimata d-na Culcer, de ce nu infiintati un post de radio de stiri? Am mare nevoie de un nou BBC. Asemanator cu cel de dinainte de eliminarea lui TRU. Ce ziceti? Numai bine! I.C.

Răspunde

MARIA - 12-15-2009

Sontac-sontac mergem inainte, dar, cu ce pret? Au trecut 20 ani, ani pierduti in batalii marunte, gata-gata sa ne intoarcem cam de unde am plecat, dar cu ceva ani in plus la varsta. Poate lectia pe care trebuie s-o invatam acum, este ca imposibilul poate deveni posibil, daca avem o minima incredere, incredere in noi. Haideti sa vrem mai mult, de ce nu, dumneavoastra sa vreti o mass-media demna. Nu va lasati coplesita de modestie, sunteti o mana de intelectuali in jurul presedintelui, hai hotarati ce trebuie facut, sa ne simtim cu toti mai increzatori. Sa hotarati un program anti-criza morala, asa poate iesim din apatia asta fatalista. Am castigat cu totii o lupta grea, sa nu lasam entuziasmul sa se piarda. Formati un nucleu al intelectualilor care vor sa depasim tranzitia mocirloasa, la ce bun sa depasim criza economica, daca peste 3 sau 5 ani putem ajunge iar sa tremuram la gandulca iar...

Răspunde

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: redactia@revista22.ro

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2025 Revista 22