Pe aceeași temă
Ziare.com a fotografiat un panou pe care se afla logo-ul Bucurestiului, situat pe Bulevardul Magheru, intre Piata Romana si Universitate. Acesta face parte dintr-o instalatie de racorire cu vapori de apa. Mesajul ce poate fi citit pe panou, alaturi de noul logo, este: Bucuresti, Capitala marilor spectacole, tradus si in limba engleza.
Laudabila initiativa de a populariza logo-ul ales cu greu in primavara acestui an, dupa ce primul castigator a fost descalificat, din cauza acuzatiilor de plagiat. Insa, cu putin efort, panoul putea indeplini doua scopuri, acela de a face vizibil logo-ul orasului, dar si de a anunta un eveniment, de exemplu festival, concert etc., adica chiar de a transmite un mesaj.
Asa, panoul slujeste doar pentru a racori bucurestenii si orice incercare de a gasi un corespondent intre "Bucuresti, Capitala marilor spectacole" si racorire nu duce nicaieri, oricat de ingaduitor ai fi.
Ramane de vazut daca Primaria Capitalei va gasi pe viitor si modalitati mai creative de a populariza noul simbol al orasului.
Amintim ca in luna mai a acestui an a fost desemnat castigator, in urma unui concurs, logo-ul propus de timisoreanul Narcis Teodor Lupou. Cum in spatiul public au aparut acuzatii de plagiat, Primaria Capitalei a anuntat ca renunta la acest logo, desemnadu-l victorios pe urmatorul situat. Astfel, noul logo al orasului a devenit cel propus de Alexandru Mihai Nenciu.
Nici acesta nu a placut multora. In urma unui sondaj Ziare.com realizat la momentul respectiv, cititorii au conchis, in proportie de 46,75%, ca noul logo al Capitalei nu e deloc potrivit. 23,61 % dintre votanti au fost de parere ca se putea si mai bine.
Iar daca nici acum nu stiti ce simboluri ascunde logo-ul, iata-le, potrivit creatorului sau: Ateneul, Palatul CEC, Arcul de Triumf si Arena Nationala.
Amintim ca acest logo ne-a costat 50.000 de lei.