Daniel Constantin scrie despre «trăirile» uitucului Călin Popescu-Tăriceanu

E.b. | 05.10.2017

Deputatul Daniel Constantin susţine că președintele Senatului, Călin Popescu -Tăriceanu, nu a susținut soluțiile de diminuare a importul de mașini poluante pe care el le-a prezentat, la începutul anului, coaliției de guvernare, atunci când deținea funcția de ministru al mediului.

Pe aceeași temă

 

Constantin s-a referit în acest sens la declarația pe care Tăriceanu a făcut-o miercuri, cu ocazia unei vizite efectuate la Uzina Dacia de la Mioveni, potrivit căreia România a devenit o piață de desfacere pentru autovehiculele uzate din alte țări și sunt necesare măsuri pentru stoparea acestui fenomen.

 

După ce nu a văzut nicio scumpire a carburanților, după ce a încurcat podul pe care se afla (podul nou cu cel vechi de la Agigea), după ce a uitat promisiunile din campanie, Tariceanu a uitat acum discuția din coaliție de la începutul acestui an cu privire la timbrul de mediu!!!, scrie Daniel Constantin pa pagina sa de Facebook.

 

Nu știu ce fel de "trairi" are dl Tariceanu, dar îmi amintesc discuția in care a preferat sa TACĂ atunci când am adus pe masa coaliției câteva soluții ca sa protejam mediul înconjurator și sa diminuam importul de mașini poluante! (Nu introducerea unui nou timbru!)

 

Trebuie sa fiu sincer și sa spun ca cel care s-a opus oricărei măsuri a fost dl Dragnea - inițiatorul legii care elimina 102 taxe, printre care și timbrul de mediu. Dar Calin Tariceanu, cel pe care îl informasem cu privire la soluții a preferat sa tacă interesat și slugarnic pentru a nu pierde sprijinul "partenerului".

 

Atunci s-a eliminat și posibilitatea ca oamenii sa-și recupereze in mod direct banii plătiți deja! Probabil se știa de atunci ca statul nu poate sa plătească cele peste 6 miliarde de lei in 2017. Și iată ca astăzi, contrar deciziilor instantelor și bunului simt, guvernul a amanat rambursarea pentru anul 2018, chiar și 2019!
 

Regret ca oamenii care au in mâini destinul României, găsesc scuze penibile pentru a ascunde efectele măsurilor dezastruoase :


- unul nu are credite - și nu știe de creșterea ROBOR

- altul nu are "carnet" - și nu știe de scumpiri 

- altul nu are card...

Va las pe voi sa ghiciți care sunt!!, încheie Daniel Constantin.

 
 

"România a devenit (...) o piață de desfacere pentru mașinile second-hand. E foarte bine pentru țările din occident care scapă de aceste mașini, pentru că în loc să le dea la reciclare, la dezmembrare și să obțină pe ele probabil, în cel mai bun caz, câteva sute de euro, obțin mii de euro din vânzarea lor în România. Și transformăm România, în pofida eforturilor făcute prin prima de casare, într-un cimitir al mașinilor vechi din Europa Occidentală", a declarat Tăriceanu în cadrul unei conferințe de presă, cu ocazia unei vizite efectuate la Uzina Dacia de la Mioveni.

 

El a adăugat că numărul de mașini vechi importate depășește numărul de mașini casate prin programul de reînnoire a parcului auto, situație care, în opinia sa, este "total nefirească".

 

"Ce ne interesează pe noi? Ne interesează să avem un mediu curat, să avem siguranță rutieră mai bună, să păstrăm locurile de muncă sau să generăm locuri de muncă suplimentare (...). Ne gândim la niște soluții prin care să frânăm importul de second-hand în favoarea mașinilor noi și de preferință fabricate în România. Este ceea ce fac toate țările europene. (...) Vom analiza în viitor care sunt măsurile pentru a frâna importurile acestea sălbatice de second-hand, care nu fac decât să dăuneze economiei pe ansamblu, dar nu numai economiei, mediului, cetățenilor, pentru că poluează, sunt nesigure", a mai spus președintele Senatului. 


 

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: [email protected]

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2024 Revista 22