Pe aceeași temă
Instructorul spune că se afla pe banda a doua a autostrăzii şi a redus viteza până la 30 de kilometri pe oră atunci când a constatat că vizibilitatea este foarte slabă din cauza ceţii.
De asemenea, surse din anchetă spun că ultima maşină care a intrat în vehiculele avariate şi blocate pe autostradă a rămas cu kilometrajul blocat la viteza de 118 kilometri pe oră, conform News.ro.
„Eram prima maşină. A venit cineva din spate şi m-a lovit. Eram la volan, circulam pe banda doi. Se poate circula şi pe banda întâi şi pe banda doi. Nu eram staţionat. Am redus viteza pentru că scria pe panourile alea să reducem viteza. Eu am redus viteza, îmi apăr viaţa mea. Nu aveam elev. Mergeam la Brăila la o pomană”, spune Ion Marin Tira care este instructor auto.
Potrivit datelor din anchetă, Dacia Logan condusă de instructorul auto a fost lovită de un Volkswagen Golf. Surse apropiate anchetei arată că ultima maşină care a lovit blocul de maşini avariate care erau pe autostradă avea kilometrajul blocat la viteza de 118 kilometri/oră.
În cursul serii de sâmbătă au fost audiate 24 de persoane la sediul Poliţiei Autostrăzi şi urmează ca poliţiştii să îi citeze pe ceilalţi martori atunci când starea lor de sănătate va permite.
Directorul adjunct al Direcţiei Rutiere, comisarul-şef George Grigore spune că, începând de luni, vor fi făcute evaluări tehnice ale maşinilor, iar după această procedură vor putea fi restituite proprietarilor.
Accidentul de sâmbătă dimineaţă este cel mai grav eveniment rutier produs vreodată pe Autostrada Soarelui, spun poliţiştii de la Poliţia Rutieră. Patru oameni au murit iar 57 au fost răniţi.
Toţi şoferii din cele 27 de maşini implicate în accidentul de pe A2 şi o parte dintre cei cinci implicaţi în tamponarea ulterioară au fost audiaţi de poliţiştii şi procurorii care au deschis un dosar penal în urma accidentului de sâmbătă, fiind făcute testări cu aparatele etilotest care au arătat că niciunul nu consumase alcool, declară Liliana Bănescu, prim-procuror al Parchetului de lângă Judecătoria Lehliu, coordonatorul anchetei.