Pro Infrastructura: Planul pentru ocolirea Comarnic, pe o harta care nu mai e actuala

Iulian Popescu | 27.11.2015

Vicepreședintele Asociației Pro Infrastructura, Cătălin Drulă, a semnalat, într-o postare pe contul său de Facebook, că planul pentru viitoarea șosea ocolitoare a localității Comarnic s-a făcut pe o hartă în limba rusă, care nu mai este de actualitate.

Pe aceeași temă

 

"Profesionalismul CNADNR loveste din nou. Mai jos este planul de situatie al viitoarei Variante ocolitoare a localitatii Comarnic asa cum a fost el inclus in documentatia de licitatie. Comentariile sunt de prisos", a postat pe Facebook Catalin Drula.

 

La rândul lor, reprezentanții CNADNR au reacționat pe Facebook, promitând măsuri de corecție:

"Mulțumim Asociației Pro Infrastructura pentru atenționare și ne cerem scuze pe această cale. Documentația a fost întocmită de către consultantul Egis, iar cel care trebuia să verifice, din partea C.N.A.D.N.R. S.A. a dat dovadă de neatenție. În acest caz, a fost dispusă sancționarea acestuia și înlocuirea hărții".

 

Cioloș așteaptă o analiză privind CNADNR în cel mutl 10 zile

 

Premierul Dacian Cioloș a declarat joi, la Realitatea Tv, că atât timp cât "la Ministerul Transporturilor nu avem performanță și predictibilitate nu vom putea crește gradul de execuție", adăugând faptul că "riscăm să avem o problemă nu doar de eficiența lucrărilor, ci de credibilitate în relația cu Comisia Europeană".

 

Cioloș a anunțat că a solicitat Ministerului Transporturilor să vină, în cel mult zece zile, cu o analiză vizavi de funcționarea CNADNR.

 

"Este important să ne uităm la calitatea lucrărilor și la modul în care s-a lucrat, să identificăm neajunsurile în modul de funcționare a instituțiilor sau companiilor care au avut responsabilitatea acestor proiecte și cum putem corecta acest lucru", a spus Cioloș cu privire la proiectele de autostradă nefinalizate.

 

Întrebat dacă are CNADNR în atenția sa, Cioloș a răspuns afirmativ, adăugând faptul că a solicitat Ministerului Transporturilor să vină, în cel mult zece zile, cu o analiză vizavi de funcționarea CNADNR și a altor companii din subordinea Ministerului Transporturilor, "ca să vedem eficiența în implementarea unor proiecte mari".

 

"Dacă acolo la Ministerul Transporturilor nu avem performanță și predictibilitate nu vom putea crește gradul de execuție. Vrem să creștem procentul din PIB pentru investiții în 2016, dar trebuie să ne asigurăm și că putem cheltui banii respectivi. E clar că acolo sunt probleme de management. Autoritatea de Management pentru Transport a fost o perioadă la minister, după deplasată la Ministerul Fondurilor Europene. Nu avem o structură care să verifice implementarea proiectelor, înafară de activitatea Autorității de Management și la CNADNR. Riscăm să avem o problemă nu doar de eficiența lucrărilor, ci de credibilitate în relația cu Comisia Europeană", a mai spus premierul, citat de Realitatea Tv.

 

Totodată, Cioloș a subliniat că proiectele prevăzute în Master Plan rămân în atenția Executivului, urmând ca lucrările să fie continuate.

 

"La autostrada Transilvania continuăm cu lucrările și de la Borș în jos, sper, Nădășelu și în partea dinspre Turda, Ocna Mureș, deci toate părțile care sunt prevăzute în Master Plan urmează să rămână în atenția noastră și să își continue lucrările. În general, legat de investiții, abordarea noastră a fost să dăm un semn de coerență. Nu degeaba s-a lucrat mult în ultima perioadă pe Master Plan. Obiectivul nostru e să continuăm, pe baza priorităților stabilite în Master Plan, să ne fixăm și niște obiective foarte precise, pe care să le urmărim în decursul acestui an. Măcar să avem licitațiile pentru execuția proiectelor, măcar să fim în fază avansată cu aceste licitații", a adăugat Dacian Cioloș, citat de Realitatea Tv.

 

CITEȘTE ȘI: Ciolos despre posibilul plagiat al lui Toba:Nimeni nu trece peste criteriul de integritate

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: [email protected]

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2024 Revista 22