Pe aceeași temă
El spune că, dacă se face mai mult PR decât treabă, acest lucru este în deserviciul turismului. Moga afirmă că agentul economic trebuie respectat şi îndrumat atunci când greşeşte şi îl avertizează pe directorul CJPC să nu fie un nou Cattani pentru că nu vrea să sfârşească la fel ca acesta, menţionând, totodată, că trebuie protejat consumatorul.
“Am apreciat munca desfăşurată de această instituţie. Dar de acolo şi până la faptul că faceţi mai mult caz decât ar trebui, este un lucru cert. V-am spus, nu îmi doresc să fiţi un Cattani al judeţului Constanţa, al litoralului românesc pentru că nu vreau să sfârşiţi cum a sfârşit el. Vă rog faceţi-vă datoria. Eu vreau să vă atrag atenţia că dumneavoastră nu aveţi dreptul să ne atrageţi atenţia pentru că dacă procedaţi cu noi aşa mă gândesc cum procedaţi cu un agent economic. Acel agent economic trebuie respectat, pentru că munceşte să câştige un ban, instituţiile statului trebuie să respecte agentul economic şi apoi acolo unde greşeşte să-l îndrume”, a declarat parlamentarul PSD, conform Digi24.
El i-a mai spus lui Horia Constantinescu (foto) să iasă mai puţin în presă cu nenorociri, iar dacă se face mai mult PR decât treabă se creează un deserviciu turismului.
“Toate lucrurile astea să le discutaţi în bucătăria Guvernului al cărui subordonat sunteţi, acolo la Prefectură, şi ieşiţi mai puţin în presă cu nenorociri. Sigur că trebuie să protejăm consumatorul, sigur că sunt multe lucruri nefăcute, dar trebuie să ajutăm, nu să mergem să amendăm, să-i desfiinţăm, să-i închidem, să-i înnebunim. În acelaşi timp trebuie să protejăm populaţia, că dacă facem mai mult PR decât treabă, nu facem decât un deserviciu turismului românesc”, a precizat Nicolae Moga.
Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc a organizat marţi, la un hotel din Mamaia, o dezbatere cu investitorii şi autorităţile locale, la care au fost prezenţi şi reprezentanţi ai unor instituţii cu atribuţii de control. Unii investitori s-au arătat nemulţumiţi de o parte dintre controalele Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, spunând că acestea creează o imagine negativă litoralului şi îndepărtează turiştii.