De același autor
Tineri, dar pricepuţi în ce priveşte catacombele politicii, Ponta şi Antonescu s-au instalat în fruntea partidelor, defilând sub un stindard comun: desfiinţăm PD-L, devenim principalul partid de opoziţie şi, evident, câştigăm alegerile. Doar promisiunile în ce priveşte scorurile diferă: Ponta merge pe 40%, Crin pe 30%.
Cum vor reuşi cei doi şi partidele aferente să îmbine alianţa pentru distrugerea PD-L cu inevitabila concurenţă pentru celelalte două idealuri este un secret care nu transpare nici din programe şi nici din discursuri. Şi pe bună dreptate! Pentru că dezideratele sunt în cea mai perfectă contradicţie. PSD şi PNL vor trebui să fie şi aliate, şi adversare, să facă, deci, acelaşi balet la două capete cu care ne-au obişnuit. Vor trebui să continue dulcea prietenie începută acum trei ani, desăvârşită în campanie şi (ne)finalizată cu schimbul de tricouri din noaptea alegerilor, printr-o retorică identică, prin vot comun împotriva legilor propuse de guvern şi prin atacuri sistematice şi virulente la adresa puterii. Este o situaţie impusă, e drept, de statutul de partide de opoziţie, dar care duce la o omogenizare a mesajului, la o nediferenţiere periculoasă pentru două formaţiuni care se afirmă de doctrine diferite şi care vor fi obligate la concurenţă în 2012.
Acest lucru devine cu adevărat grav în cazul PNL, în condiţiile derapajelor frapante de la ceea ce ar trebui să însemne susţinerea ideologiei de dreapta prin acte politice în consecinţă, doar de dragul unui proiect distructiv. Cu alte cuvinte, PNL se proclamă mereu de dreapta, dar a aderat la politicile de stânga ale PSD, atunci când a concubinat cu el, şi este de aşteptat să pluseze prin altele care nu au nicio legătură cu liberalismul. Exemplele nu prisosesc: umflarea aparatului bugetar, opoziţia fără discernământ faţă de Legea salarizării unice (pe care o susţinea însă în faţa FMI), atacurile la Legea pensiilor şi a diferenţierii alocaţiei pentru copii şi, mai nou, proiectul legislativ pentru sprijinirea exclusiv a şomerilor din sectorul de stat. Reciproca este valabilă şi pentru PSD. În aceste condiţii, cele două partide se vor topi într-un singur tot, într-un unic discurs, cel anti, limitându-se la a-şi afirma doar retoric diferenţierea, dar identificându-se la nivelul actului politic. Mizează probabil pe hărmălaia produsă de nemulţumirea generală a electoratului faţă de o putere care ia nedibaci măsuri nepopulare şi este incapabilă să stopeze declinul economic.
Pe termen scurt, cel al crizei, strategia ar putea fi valabilă, pe termen lung însă s-ar putea întoarce împotrivă. Victor Ponta şi Crin Antonescu este de presupus că vor fi contracandidaţi la următoarele prezidenţiale. Cum se vor despărţi, dacă se vor despărţi, Micul Titulescu şi Micul Dictator (noua poreclă cu care s-a ales Antonescu în urma congresului) din îmbrăţişarea frăţească a luptei pentru aneantizarea PD-L, pentru a-şi afirma identitatea?
Gimnastica va fi cu atât mai interesantă cu cât cei doi au incredibil de multe trăsături comune. Plasaţi în vârful partidelor datorită unor conjuncturi – Ponta prin malversaţiunile triadei Iliescu-Năstase-Mitrea, Antonescu prin votul anti-Băsescu şi şantajul cu statutul –, conducând direct sau prin interpuşi partidele, lipsiţi de substanţă, dar posesori ai darului oratoriei nevricoase, Micul Titulescu şi Micul Dictator sunt purtătorii unor pălării prea mari pentru dimensiunea lor reală.
Dincolo însă de toate acestea, Ponta şi Antonescu nu au deocamdată de ce să-şi facă griji pentru viitorul îndepărtat şi nici să-şi dea prea mare osteneală pentru subminarea PD-L, care are grijă şi singur de asta. PD-L decontează solo criza, se expandează pe zi ce trece, aliându-se cu personaje nefrecventabile şi dosariabile, are un real talent în a pune în practică exact ceea ce condamnă la ceilalţi, începând cu politizarea şi terminând cu împărţirea fripturistă a bugetului, mai mult, reuşeşte să enerveze pe toată lumea.
Dar, în primul rând, PD-L nu-l va mai avea pe Traian Băsescu pe post de cal de tracţiune şi nici nu pare pregătit să lanseze un lider nici măcar de calibrul îndoielnic al lui Ponta sau Antonescu. Motivul e simplu: Boc e programat să conducă şi partidul, şi guvernul. Aşa încât Micul Titulescu, Micul Dictator şi cooperativele de interese care sunt în spatele lor au noroc. Singurul ghinion care i-ar putea paşte este ca PD-L să se modernizeze, aşa cum pledează Cristian Preda, Sever Voinescu şi Monica Macovei. //
Cuvinte cheie: Victor Ponta, Crin Antonescu, Micul Titulescu, Micul Dictator, Traian Basescu
Comentarii 38
corneliu - 04-04-2010
Ca de obicei aveti mare dreptate Dna Pora, imi pare foarte bine sa constat ca mai sunt si oameni de caracter prin tara noastra, ca D-voatra,dar ma intristeaza ca vad cate lichele cu ordin de la partid sau direct de la securitatea cea nemuritoare, au inceput sa va atace, in pofida adevarului evident din cele ce scrieti. Imi pare rau ca nu pot sa va ajut altfel decat cu marturisirea ca insemnati mult mai mult pentru mine decat toata turma de "postaci lichele" care fie isi iau un aer de impartialitate( ca Dan B etc ) fie isi aroga titiluri pana si de detinut politic ( ca celebrul deacum rizoaicad.arges) Adevarul e unul si lichelele sunt multe. Sunt de acord ca printre ele sa figureze si Ponta , asa cum il definea o matusa a procurorului care s-a sinucis (Panait) matusa respectiva zicea ceva de genul " si jigodia aia de Ponta" reproducand spusele nepotului precum sunt de acord ca si Crin Antonescu are un loc meritat in aceasta lista prin minciuna dibace pe care o practica si prin barna din propriul sau ochi ( vezi chestia cu dictatorul, pe care o spune despre altii dar o practica el fara cea mai mica rusine ) precum si pentru rapiditatea piruetelor de tot felul pe care le face fara sa clipeasca . Toata stima si pretuirea mea pentru cinstea pe care o aveti, pentru inteligenta Dvs si pentru caracterul Dvs frumos si puternic.Dumnezeu sa va dea sanatate.
RăspundeArman - 03-16-2010
Tot cea ce spuneti,la nivel teoretic,este corect,dar devine partinic atunci cand surprindeti fenomenul unidirectionat,facand din personajul Y(si cred ca nu ma insel ca este vorba de Basescu) o victima a personajului X(probabil Tariceanu).Ei bine ,imi dati ocazia ,domnule Liviu,sa reiterez cea ce am sustinut anterior.
Răspundeantipupincurist - 03-16-2010
Avand in vedere optiunile probasesciene ale andreei pora ( poor pora) nu iau in considerare nici o iota scrisa sau zisa pe gura pe la emisiunile pupincuriste sau la care face figuratie pupincurista. Ce ma pune pe ganduri este abnegatia de-a dreptu stalinisto-fascisto-polpotista a duduii. Scanteia anilor 50 mai avea articole cu asemenea tenta si ura fatis afisata impotriva celor care mai au ceva de spus CONTRA. Ponta,Crin,Orban,Tariceanu,Nastase,Iliescu sunt doar o parte a oamenilor politici care mai spun NU (sau NIET ca sa inteleaga si duduia). SILA, duduie pora,SILA imi provoaca atitudinea pupincurista a dumitale.
RăspundeTaitis - 03-16-2010
Va multumesc ca mi-ati postat comentariul care va convenit, va multumesc!
Răspundepayne - 03-16-2010
oameni buni dece nu trimiteti dracului la gunoi pe cei doi maimutoi din fruntea psd,pnl,nu vedeti cum isi bat joc de toata lumea,nu are nimeni ac de cojocul lor???doi sobolani ce rod tot ceace le cade peste botul scarbos pe care-l au.OK.
RăspundeTaitis - 03-15-2010
De ce publicati numai comentariile care va convin? Cum stilul d-nei Pora este sa critice domnia sa nu accepta sa fie criticata?
RăspundeMandix - 03-15-2010
Participarea la alegerile presedintiale din anul 2014 alui Ponta si a lui Antonescu nu este posibila,decat dupa o impreunare ca a mamiferelor,dand nastere unui presedin-tiabil comun.Si nu uitati ca Basescu nu lasa PDL-ul din mana,ne pregateste o sur- priza de o sa ramanem stupefiati.Va mai aduceti aminte de ce spunea Radu Duda, ca Basescu este cel mai redutabil la pre- sedintia din 2009?
RăspundeLiviu din Timisoara - 03-15-2010
Domnule Arman ... am zambit amar cand ma gandesc ca se ridica problema principiilor, cand ei functioneaza pe principiul interesului "imediat" si "al meu"! Nenumarate sunt exemplele in care n-a existat nici cea mai mica urma de principialitate! Un exemplu de mare anvergura: Omul politic X intra in conflict deschis cu omul politic Y-se declara imposibilitate conlucrarii; se ajunge in acel punct in care se cere parerea populatiei, ca Y sa paraseasca functia! Populatia decide pentru ramanerea in functie... Ce i-ar cere ONOAREA, omului politic X? In acea stare incordata, Presedintele spusese:" demisionez in 5 minute daca nu ne intelegem ..."cu gandul, fireste, la eventuale noi alegeri prezidentiale! Imediat guvernul, face urmatoarea mutare, prin ordonanta de urgenta: cine demisioneaza, nu mai are voie sa candideze! Domnule "Guvern" tariceanu, demisia era ca urmare a conflictului cu dumneavoastra, nu ca recunoastere ca nu se mai simte capabil sa fie Presedinte! Onoarea v-a indemnat sau interesul celor pe care i-ati reprezentat la ora respectiva?Vrea Geoana sa fie presedinte...corect. Da, numai ca sondajele de opinie erau zdrobitor nefavorabile la inceput.Ce sfat primeste el? Ia creati voi o stare de incordare..ba la guvernare pro, ba la televiziuni contra...asa, la doua capete...uite ca si criza economica te ajuta ! ALTFEL, nu ai sanse! Onoare sau interes? Si noi vorbim de orientare doctrinara! Fie, sa vorbim! Poate s-o auzi pana la urma! Intai, totusi, trebuie sa vorbim despre LEGE si aplicarea ei! Cum te atingi de unu ...cum ii dosar politic!Ham-Ham-Ham si iar Ham prin Parlament!
RăspundeArman - 03-13-2010
Domnule Liviu,nu pot sa-i comunic nimic lui Voicu,asemenea si lui Solomon ,nu am nimic in comun cu partide cu orientare socialista.Sper ca veti fi in asertiunea mea ca PDL-ul este un partid ,declarat recent de dreapta,dar condus de lideri cu vederi de stanga,cu politici de stanga ,slogane proletare.Daca am admite achimbari majopre in conceptia liderilor pedisti,aceasi regula ar trebui aplicata si lui Iliescu,ca un paradox ne-am trezi cu lideri numai cu vederi de dreapta,ori realitatea este alta.
RăspundeQIRO - 03-12-2010
Poti defini ce afinitati ideologice pot exista intre un partid de stanga ,precum PD-ul (sa nu uitam ca in decembrie 2007 avea inca statut de observator in internationala socialista) si doctrina de dreapta?Cea ce susti este de maniera sa sperie,un partid care contine in sine vectori ideologici divergenti/dihotomici ,(istoria inceputurilor PCR seamana cu expozeul tau) ,impune o alta doctrina ,cea a partidului stat ,in care coabitarea disjuncta poate genera o oarecare convergenta de actiuni doar pentru accesibilitatea/ascensiunea spre putere,un fel de Dinu Paturica.
RăspundeLiviu din Timisoara - 03-12-2010
Si uite asa, domnule Arman, ne-am trezit in spatii vectoriale, trecem la rezultante, la metrici,la operatori ... Ia sa-i explicati chestiuni d-astea si lui Voicu, cand o da el fuguta la Parlament sa-l apere...ca, suntem convinsi,(nu? ) ... tot timpul a fost cotropit de probleme doctrinare ...Fireste, Solomon nu are loc langa el ...doar joaca in liga inferioara: niste zeci de mii de euro, mai o tuica, mai o gasca ...n-are fata de judecatorii de prin ICCJ.
Răspundedan patenteu - 03-12-2010
Pentru Qiro Eu nu va jignesc dar nu pot sa nu observ ca sustineti cu obstinatie aceasta falsitate enorma.Este PDL-ul un conglomerat dar nu in sensul disfunctionalitatii pe care o sustineti, ci in sensul unor diversitati de opinii, unei plaje largi de conceptii.Va aduc aminte o declaratie a lui Varujan Vosganinan care spunea, cand PNL-il a absorbit UFD-ul, ca la liberali in partid se regasesc mai multe curente liberale, de la liberalism social-pe vremea aceea Theodor Stolojan pana la liberalism corporatist-Dinu Patriciu.Deci nu se poate sa sustineti intr-una o ideea fara macar sa o nuantati.Imi pare rau sunteti pe o pista falsa.Orice partid are factiuni si vectori ideologici diferiti ca orientare, dar care au afinitati. In final o sa va dau dreptate-exista si o dorinta fantastica de a fi la putere la oamenii din PDL .Citit va rog definitia partidului politic si nu cred ca nu veti intalni in ea expresia "grup de interese preocupat de preluarea puterii".Este naturala dorinta de a fi la putere a oricarui politician.Asa ca rugamintea mea este sa vedeti si partea functionala a PDL-ului si deosebirile fundamentale intre acest partid si celelalte doua mari partide.Imi pare rau sa va spun, aveti voce frumoasa dar cantati fals.
RăspundeArman - 03-12-2010
In termeni teoretici,din punct de vedere doctrinal ,nu se poate vorbi de PDL ca fiind un partid ,mai ales un partid de dreapta,o formulare mai corecta fata de fenomenul pedelist este cea de conglomerat ,al carui liant este dorinta personala/individuala de a se afla la putere,in numele si sub umbrela unui conducator autoritarist,precum si accesibilitatea la resurse.Vectorii accidentali (Cristian Preda,Avramescu)au directii opuse,doctrinal(desi este spus prea mult)fata de grupul major aflat la conducere.Simpla accesare a site-lui PDL-lui contureaza dimensiunea socialista dominanta fata de cea liberala,obtinuta prin absorbtie sau cea crestin democrata,atasata pe parcurs.Vectorul rezultant al directiilor/fortelor vectoriale opuse nu poate fi decat nul.O clarificare doctrinala nu poate fi viabila in interiorul conglomeratului .Daca analizam structura educationala a electoratului acestuia ,se constata ca in marea lui majoritate este compus din indivizi putin instruiti,cu orientare socialista,chiar proletara(discursurile lui Boc,Basescu in forma proletara lor se adreseaza).Alegerea unei doctrini de dreapta este disjucta cu acest electorat,in fapt el provine de la fostul PD,de la partidul lui Mohora,dar si de la PSD dupa izolarea in plan politic a lui Iliescu.
RăspundeLiviu din Timisoara - 03-12-2010
Domnule Mihai ...stai linistit si nu mai inghiti galustele servite de lacheii lui Voiculescu.Exemplu: seara asta, Ciuvica spune la Realitatea TV " " Nu stiu cum de un individ ca Voicu a ajuns senator ..." ca, in seara urmatoare, acelasi Ciuvica, la " Sinteza zilei" sa spuna ca dosarul lui Voicu este un act de razbunare al lui Basescu.Uite ca nu Basescu a cerut sa fie nu stiu ce membru prin " Academia oamenilor de stiinta"( ar trebui sa va informati si sa nu o confundati cu Academia Romana, singura care confera cuiva titlul de " ACADEMICIAN" ) si , mai mult, spre lauda lui, a refuzat titlul. Cunoasteti si demersul pentru care i se oferise statutul mai sus amintit? De ce, despre acel demers, aceeasi presa ingrijorata de cate partzuri trage Basescu(doar erau pe urmele lui pe la spital), nu a pomenit nimic?
Răspundemihai - 03-12-2010
Acum doamna Pora trebuie sa i te adresezi presedintelui asa-stimate domn academician,presedinte,prim ministru traian basescu.Parca zicea ca tara are nevoie si de tamplari.Dati-i si titlu de emerit in tamplarie.
RăspundeE.U. - 03-12-2010
Bravo Andreea Pora, bravo P.D.L, bravo BASE. CONTINUATI REFORMELE, Sigur cei 20 de ani de DOMNIE, de FURT,de LINISTE este GREU sa-i uiti
Răspundeflorida - 03-12-2010
multi afirma ca pdl-ul nu are urmas la prezidentiale si vezi doamne,cine va fi urmasul marinarului !?!sunt convins ca BASESCU are deja ASUL in maneca,iar cei doi "mici",vor fi prea mici pentru acesta.Pot folosi titlul unei emisiuni de la TVRI,adica :-garantat 100%-
Răspundearold - 03-12-2010
Pentru un oarecare.Ma uimeste stralucirea mintii si limbajului elevat de care dai dovada,pe cand membru al Academiei,doar se mai cunosc cateva cazuri,unul chiar foarte recent?Pacat ,Revista 22 a ajuns sa fie accesibila unor astfel de .......
RăspundeQIRO - 03-11-2010
MERITA OARE SA-I RASPUNZI "UNUI OARECARE" CE SE PIERDE IN MASA ANONIMATULUI PORTOCALIU,CARE SE INEACA IN PROPIUL LIMAJ STRADAL?NU ,ESTE O PIERDERE DE TIMP .
RăspundeQIRO - 03-11-2010
PDL-ul este un conglomerat de opinii politice divergente,de la stanga lui Basescu-Boc,la vectorul crestin democrat pe care incearca sa-l pozitioneze Cristian Preda intr-o rezultanta a unor forte de sens opus,pana la liberalismul insuficient etalat pentru a da culoarea politicilor de dreapta.A pretinde ca acest conglomerat functioneaza ca un corp unitar este iluzoriu,intre diferitele grupari exista dihotonomie cu privire orientari politice opuse ,care se anuleaza reciproc.Cea ce lipseste acestei uniuni de grupari divergente este o doctrina care sa armonizeze stanga pedista cu dreapta liberala.Singurul liant ce tine unite aceste grupari este puterea pe care le-o confera Basescu,disparitia acestuia din scena politicii va evidentia diferentele doctrinale intre grupari.O conceptie integratoare a acestei uniuni divergenta in sinele ei,este de natura anestezierii ratiunii,logicii,in favoarea perceptiei redondanta unei culori.
Răspundeelena - 03-11-2010
cred ca d-na pora poate spune orice ca sa faca demonstratia ticalosiei opozitiei si minunatiei de la putere.... cam cu aceleasi idei si cuvinte ca genialul presedinte.... mai, mai....
Răspundeun oarecare - 03-11-2010
Mai QIRO,da om prost mai esti mai,frate.Oare nu te otraveste veninul prostesc din tine?De ce orice tantalau din tara asta tine mortis sa-si verse prostia?Du-te fratele meu tantalau si te uita la REALITATEA,la ANTENE,la OTV,vezi tu,te descurci ca esti destul de prostalau sa dai de astfel de prosturi,pardon,posturi.Stai dracului in peisajul in care cenusiul tau mental se asorteaza perfect,aici lasa-i pe altii cu oarecare stralucire sa-si dea cu presupusa.Si mai incetati(culmea,vad ca sint barbati cei care o ataca pe dna PORA)s-o atacati pe femeia asta in halul vostru de cugetatori ocazionali pe buda.Aduceti-va bai frate aminte de vorba aia buna romaneasca 'daca esti prost,stai dracu-n casa ca poate te calca vreo caruta'.
Răspundedpatenteu - 03-11-2010
Doamna Pora, Cu tot respectul doamna.Incetati sa mai credeti ca partidele ar trebuie sa fie cete de ingeri.Sigur este dezirabil, dar din pacate irealizabil.PD-L-ul este intr-adevar un conglomerat de optiuni si vectori a caror suma din fericire este pana acum intr-o directie mai buna decat cea pe care PDL-ul si PNL-ul o au. Pe de alta parte Ponta si Antonescu sunt personaje relativ asemanatoare.Cu deosebirea ca primul este mai insidios si mai experimentat decat al doilea.Dupa parerea mea, insa, Crin Antonescu este insa un om politic extrem de periculos pentru ca este extrem de maleabil si dispus la compromis. Apoi, Antonescu este extrem de ingrijorat pentru ca s-ar putea sa piarda intaietatea si hegemonia doctrinara, la dreapta scenei politice.Eu personal cred ca tot PD-L-ul va castiga alegerile.Are un ascendent organizatoric si chiar doctrinar fata de cele doua partide amintite. Nu in ultimul rand pentru QIRO.Incetati va rog cu astfel de asertiuni, cum ca PD-L-ul este un conglomerat, de parca asta ar conta si de parca formarea PD-L-ului s-ar fi facut prin ruperea unor partide traditionale, in urma unor compromisuri inspaimantatoare.Nu, PD-L-ul este un partid care a suferit un proces de formare.Are o doctrina si un electorat cel putin stabil de cativa ani.Nu e APR,PNG sau PRM.Dar succesul si functionalitatea lui nu dau pace unora.
RăspundeQIRO - 03-11-2010
Doamna Pora nu poate iesi din tiparul bascianismului,asa ca pune etichete adversarilor lui Basescu,incearca disperata,ca o dragoste tomnatica,abuzand de o critica pasionala ,unidirectionata ,prin antiteza sa puna in valoare calitati inexistente dealtfel, la penibilul ,deja apus,pentru ca nu mai poate spune nimic nou si nu mai reprezinta viitorul,Basescu.Deplange PDL-ul fara a intalege,cu o minima luciditate distantatoare de parti,ca acesta este in fapt un conglumerat de opinii politice divergente ,pornind de la stanga lui Basesbu-Boc(fostul PD),la crestin democratia ,slab reprezentata de Cristian Preda,pana la particica liberala a lui Stolojan,care nu are valoare decat in campanii,atunci fiind reactivata subit de socialistii lui Basescu pentru a nuanta culoarea politica.PDL ramane un conglomerat unit de dorinta de a accede la putere si accesibilitatea resurselor bugetare,nu astept de la Congresul acestora o reala clarificare doctrinala,aceasta nefiind posibila in contextul diversitatii opiniilor politice.Poate retragerea lui basescu,scaderea in sondaje sa produca acel cutremur in care dreapta,aflta in minoritate astazi,sa se desprinda de socialistii lui Boc.
RăspundeLiviu din Timisoara - 03-11-2010
Antonescu nu-i altceva decat un fake-man in politica.Atat.
RăspundeDANIEL - 03-11-2010
NU STIU DE UNDE VINE O ASA CLAR VIZIUNE A CEA CE SE INTAMPLA, DAR MA SIMT CA NU SUNT SINGUR IN A VEDEA REALITATEA. MULTUMESC !
RăspundeMarian - 03-10-2010
Mereu va urmaresc la TV. Mi-a placut lupta politica la PSD. Din pacate cel care a castigat prezinta mai putina incredere decat Iliescu. La PNL nu mai exista nici un fel de lupta. Acest partid nu mai are lideri. Il are doar pe Patriciu care dicteaza tot ce urmeaza sa se intample. Nu vad nici un motiv pentru a vota aceste partide si tot ceea ce pot spera este ori un nou partid ori ca PDL sa nu o dea in bara rau.
Răspundegeo - 03-10-2010
aliându-se?! aliindu-se
Răspundeioan ioan - 03-10-2010
Pierdut busolã! gasitorului ofer recompensa!(P.A.)
RăspundeElvis - 03-10-2010
Ma umfla rasul, zau! Ia uite unde stau dictatorii: in opozitie! Cred ca dna Pora a primit ordine sa creeze un nick name pentru Antonescu. E asa de periculos baiatul asta? Chiara asa rau l-a enervat pe marele carmaci ca n-a vrut sa faca guvern cu el? Dna. Pora uita frenezia cu care Basescu si PDL faceau guvern cu PSD. Uita complet! Mai ce chestie...
RăspundeSorin Ionita - 03-10-2010
Solutia: Sever Voinescu sa primeasca functia de primvicepresedinte PDL, urmand a fi viitorul candidat la presidentie.
RăspundeLiviu din Timisoara - 03-10-2010
Domnule Blaga Vasile ...rolul unui jurnalist este sa informeze. Reactia Andreei Pora a fost declansata ( si sustinuta ) dupa ce 2 posturi de TV , foarte adesea, rastalmaceau lucrurile pana spre minciuni. Personal ascultam diverse declaratii de-ale lui Basescu iar apoi, foarte atent, urmaream comentariile de la emisiunea lui Gadea. Asta e.Dupa o perioada, am inceput sa fiu atent la ce spune Pora ...si, avea dreptate. In ceea ce priveste opozitia ...OK ...dar vi se pare corect ca lideri sindicali sa fie membri in opozitie? Practica asta, in care te folosesti de multime ... este cunoscuta de pe vremea lui Willi Munzenberg. Va rog sa va informati.Cat despre ceea ce face PD-L, fiti linistit ca suntem atenti ...doar ei au anumite motive de neliniste...Ghinionul lor daca nu-si dau seama la timp ...
Răspundevasile blaga - 03-10-2010
din pacate nimic nou d-na pora,sunteti previzibila,nici nu e nevoie sa citesc intregul articol ptr.ca stiu ce o sa spuneti.nici nu va dati seama ce rau faceti democratiei din romania,sustinand neconditionat pe dl.basescu si partidul sau,pdl,care actioneaza infinit mai rau decat psd-ul lui nastase.rolul unui jurnalist este in primul rand de a sanctiona puterea ce se manifesta discretionar,nu de a pune la zid opozitia si liderii ei.
RăspundeI.E. - 03-10-2010
Sfarsitul articolului dv.,este cheia succesului nostru si al PDL.DACA ACEST PARTID NU SE MODERNIZEAZA,NU-SI SCHIMBA DIN OBICEIURI,vai de noi si vai de ei.Pt.ca deja ii percepem penali,vorbareti degeaba,ranchiunosi si tematori de schimbare.Pacat ca acum intra in oala PDL si Macovei,C.Preda,Ungureanu,Voinescu si alti cativa pt.care am crezut in PDL.
RăspundeGabi - 03-10-2010
Excelent articolul!
RăspundeDan B. - 03-10-2010
M-as bucura sa ramin un simplu cititor, nu am veleitati de comentator.Contemplarea e mult mai placuta.Asta se va intimpla curind, daca 22 isi va recapata atitudinea ce l-a consacrat.Aceea de "critic al derapajelor puterii" dupa cum este mentionat.Se vad semne de inzdravenire incetisor, incetisor...
Răspundepayne - 03-10-2010
Draga D-na Pora,cand va vad la TV si vad cum va luptati cu sacali imi creste inima,sa va dee dumnezeu sanatate ca nu va lasati calcata de niste lighioane din psd si pnl care vor din nou la putere COMUNISTII sa mai poata fura,comanda,sa ducae din nou Tara in prapastie .Nu va lasati si dati cu ei de pamant securisto-comunistii dracului.OK.
Răspunderodica vinograschi - 03-09-2010
Aveti dreptate, din pacate si PD-L dovedeste aceiasi dorinta de imbogatire ca si PSD-ul si PNL-ul cand au guvernat. Interesul national nu preocupa pe nimeni. Au discursuri frumoase dar in fapt procedeaza la fel, ma refer aici la deconcentrate, la salariile celor numiti de PD-L din diversele agentii si fonduri. L-am apreciat pe primul ministru Emil Boc, dar ori nu vrea sa vada ce se intampla in PD-L ori gireaza lucrurile acestea. Pacat ca incet, incet electoratul care i-au votat no sa-i mai sustina.
Răspunde