Românul antreprenor?

Fara Autor | 18.05.2012

Ce resurse avem noi românii şi ce ne limitează? Suntem mai inteligenţi decât alte popoare? La ce aspirăm noi, românii? Pornind de la rezultatele studiului psihosociologic realizat de Result Development pe 1132 români, vă invităm să ne gândim împreună la cum să ne valorificăm resursele pentru a genera schimbarea pe care ne-o dorim.

Pe aceeași temă

Ce resurse avem noi românii şi ce ne limitează? Suntem mai inteligenţi decât alte popoare?

La ce aspirăm noi, românii?

Pornind de la rezultatele studiului psihosociologic realizat de Result Development pe 1132 români, vă invităm să ne gândim împreună la cum să ne valorificăm resursele pentru a genera schimbarea pe care ne-o dorim.

Evenimentul se va desfăşura în incinta librăriei Bastilia, în data de 22 mai 2012, de la ora 19:00.

Invitaţi speciali pe Marta Uşurelu, Cristina Bazavan şi Dorin Bodea, autorul cărţii: Românii, un viitor previzibil?

Studiul a fost realizat la nivel naţional de către Result Development şi s-a desfăşurat în perioada

martie-octombrie 2011. La acest studiu au participat 1132 români cu următoarele caracteristici:

  • vârsta cuprinsă între 20 şi 50 de ani
  • aproximativ 80% cu statut de angajaţi
  • peste 90% cu studii superioare

 

Topicul de referinţă al workshopului, cu durata de 1 ½ h ore, cuprinde:

19:00 – 20:30 Prezentarea şi dezbaterea rezultatelor cercetării despre caracteristicile culturale ale românilor.

Invitaţi speciali:

Cristina Bazavan* – jurnalist, blogger, prezentator al emisiunii “Ca-n filme”/ Digi24

Marta Uşurelu** – antreprenor, redactor şef la revista Biz

Va vorbi:

Dorin Bodea, Senior Consultant Result Development, doctorand în management, autorul cărţii: Românii, un viitor previzibil?

 

Moderator:

Dragos Butuzea, Senior Consultant Mentor’s Search

 

Despre carte:

După ce am citit-o, nu pot spune că vă pot ghici viitorul [...], dar sunt câteva lucruri care ar fi rămas greu previzibile fără acest studiu şi la care nu strică să reflectăm puţin cu toţii. Căci ne privesc pe toţi.

VINTILĂ MIHĂILESCU, sociolog şi antropolog

Cartea expune în primul rând “resursele şi aspiraţiile selfului românesc” pe care le construim în fiecare zi, cu aplicare directă în activitatea profesională, interacţionând cu echipele şi clienţii.

DANIEL NECULA, Manager Hewlett-Packard

 

Cristina Bazavan.

Din aprilie 2005 şi până în mai 2011 a fost unul dintre oamenii cheie ai revistei Tabu, al cărei redactor şef a fost. Are o serie impresionantă de personalităţi culturale internaţionale pe care le-a intervievat de-a lungul timpului (Steve McCurry, Milla Jovovich, Ziggy Marley, Guilermo Arriaga, Rebecca Miller, Gilbert Adair, Milos Forman, Miles Aldrige, Eugenio Recuenco, Olga Kurilenko, Margaret Atwood, Annie Proulx, Victoria Abril, Vanessa Redgrave etc).

A devenit cunoscută în mass media românească drept una dintre vocile Europa FM, activitatea sa în radio desfăşurindu-se pe parcursul a 12 ani. A făcut parte din echipa care a creat brandul Europa FM, realizând o performanţă unică în Europa: staţia a ajuns nr. 1 naţional în 6 luni de la lansare, fiind cea mai spectaculoasă lansare a unui post de radio.

A făcut parte din echipa care a formatat şi rebranduit Radio 21 la sfârşitul anilor ‘90 şi a fost consultant pentru lansarea Radio Guerrilla.

Speaker la conferinţe naţionale pe teme legate de media, industria online, femei.

Marta Uşurelu.

Studii: Facultatea de Filosofie, Universitatea Bucureşti
Background profesional: 16 ani jurnalism în presa scrisă de business (CronicaRomână, Ziarul Financiar) dintre care zece ani la Biz.
De trei ani antreprenor la compania Biz Age, publisherul revistei Biz, o revistă de afaceri avangardistă care oferă proiecte jurnalistice creative, conţinut viu şi abordări unice asupra mediului de business local şi internaţional.

Principalele realizări ale revistei în ultimii 3 ani
Biz48h: În iulie 2010, pentru 48 de ore birourile redacţiei Biz s-au mutat într-un spaţiu public la Băneasa Shopping City unde a fost realizat integral numărul 200 al revistei. A fost un proiect experimental pe parcursul căruia am scris, intervievat, fotografiat, editat, tehnoredactat, pregătit de tipar revista în numai 48 de ore.
Biz Bruxelles: La începutul lui 2011 ne-am relocat redacţia timp de o săptămână la Bruxelles unde am realizat interviuri cu europarlamentari, antreprenori, manageri şi am luat contact cu afacerile, politică şi lifestyle-ul din capitala Europei.
Biz Londra: 2012 a început în forţă cu 5 zile de reportaje, interviuri şi sedinţe foto pentru un număr special dedicat business-urilor britanice şi stilului de viaţă londonez.
Amsterdam High Impact Friends – un workshop intensiv într-un cadru exclusivist şi neconvenţional, în Amsterdam, pentru a interacţiona şi vorbi despre social media, ajuns anul acesta la a doua ediţie.
Biz Augmented Reality: Prima aplicaţie Augmented Reality pe coperta unei reviste de business din România (mai 2011).

Social Media Summit: o serie de conferinţe regionale organizate anual în Timişoara, Cluj, Iaşi, Sibiu, Braşov.

Social Media Camp: tabăra de social media organizată de două ori pe an la Pârâul Rece.
 

Despre Biz
Lansată în anul 2000, Biz a fost prima revistă de afaceri din România, impunându-se prin premiere în print, evenimente de business, proiecte speciale şi căutând mereu să abordeze mediul de afaceri dintr-o perspectivă inedită şi interesantă pentru cititori.

Din octombrie 2009, Marta a preluat acţionariatul şi echipa revistei, iar din ianuare 2010 revista a fost relansată cu un nou concept editorial şi o nouă structură organizatorică.

Result Development este o companie de consultanţă, training şi cercetare în  management, vânzări şi resurse umane.

 

Persoana de contact:

Cristina MITU

Event Manager

Mobil: +40 740 314 033

cristina.mitu@result.ro

www.result.ro/studiu

TAGS:

Opinii

RECOMANDAREA EDITORILOR

Bref

Media Culpa

Vis a Vis

Opinii

Redacția

Calea Victoriei 120, Sector 1, Bucuresti, Romania
Tel: +4021 3112208
Fax: +4021 3141776
Email: redactia@revista22.ro

Revista 22 este editata de
Grupul pentru Dialog Social

Abonamente ediția tipărită

Abonamente interne cu
expediere prin poștă

45 lei pe 3 luni
80 lei pe 6 luni
150 lei pe 1 an

Abonamente interne cu
ridicare de la redacție

36 lei pe 3 luni
62 lei pe 6 luni
115 lei pe 1 an

Abonare la newsletter

© 2024 Revista 22