Pe aceeași temă
Când TVR zboară, împreună cu Boc şi Udrea, tocmai până în „ţara fluturilor“, te gândeşti imediat că gaura lăsată de Sassu în bugetul postului public e aşa de mare încât nu mai poate fi acoperită decât cu bani de la partid. Deducţia e corectă. Banii pentru emisiunea Ne vedem la TVR din 16 aprilie vin de la Ministerul Turismului al doamnei Udrea. Înţelegem cum devine chestia şi raţiunile ei superioare. Bucovina, frumoasele ei obiceiuri şi tradiţii, costumele populare, plaiurile înverzite, ţăranii şi ţărăncuţele, pasca, ouăle încondeiate, mănăstirile, toate, dar toate merită şi trebuie promovate. Inclusiv faimoasa frunză-brand. Ca să atragem turiştii, să nu se mai ducă în Bulgaria, Grecia, Italia, Spania. În general, oriunde dau de preţuri mai mici, closete curate şi dese, servicii mai bune şi şosele pe care nu mişună regii asfaltului. Să vină, deci, la noi, în Bucovina! Asta se cheamă promovare. Aşa ar suna răspunsul ministerului, dacă ar fi întrebat de ce bagă banii (chiar, câţi or fi fost?) în astfel de emisiuni. Şi unde se face mai bine promovarea dacă nu la TVR 1? Corect? Corect!
Dar care este alchimia prin care, în guriţa şi microfonul Marinei Almăşan, Bucovina se metamorfozează în „ţara fluturilor“ e mai greu de explicat. E o întrebare la care doar moşii şi strămoşii politici ai lui Udrea, Boc şi Flutur pot răspunde. Acei odioşi pesedişti care îşi aserviseră postul public.
Ca şi în acele vremuri de mereu vie amintire, intervine câte o reporteriţă. „Iată cine a apărut, o prezenţă surpriză, premierul Emil Boc. Vai, încă o surpriză, a doua, doamna Udrea“, gângurea Marina Almăşan. E gureşă, tocmai bună de pus pe rănile din sondaje, capabilă nu doar să gâdile orgoliul mai-marilor tuturor zilelor, dar şi să reaşeze la locul cuvenit obedienţa şi sentimentul că puterea, oricare ar fi ea, consideră TVR drept bun personal. Ceva ce aduce cu contul din bancă. Depui şi scoţi. Când ai chef şi cât ai chef.
Citeste si despre: Elena Udrea, Emil Boc, Gheorghe Flutur, Marina Almasan, TVR.