Pe aceeași temă
Anunțul a fost făcut, vineri, de ministrul Transporturilor, Dan Costescu invocând în acest sens deficiențe manageriale.
"Managerul trebuia să asigure resursele financiare şi de personal pentru îndeplinirea misiunii companiei. Termenul pe care l-a dat autoritatea aeronautică este 22, din 22 nu va mai putea să îndeplinească. Este primul punct pe care l-am primit de la CA Tarom. (...) Lipsa de responsabilitate şi deficienţele de management nu mi se par în regulă. Sunt lucruri privind nerealizarea bugetului de venituri şi cheltuieli, în loc să aibă 8 milioane de milione pierderi, au avut 41 de milioane. Asta în condiţiile în care anul trecut preţul cherosenului a scăzut spectaculos. Daca nu era nici acest avantaj, aveam un dezastru", a spus ministrul.
Costescu a precizat că și corpul de control a găsit nereguli la TAROM: "1.500 de zile în care personalul a fost în concediu medical, este o indisciplină. Am cerut lămuriri cu pivire la paşii următori. Lunea viitoare, în 3 zile, se reuneşte CA şi se ia o decizie finală privind viitorul companiei, deciziile trebuie luate rapid", a mai spus oficialul, potrivit Mediafax.
Ministrul a dat asigurări că activtatea TAROM continuă să se desfășoare normal: “Poate vor fi unele întârzieri, dar nu va fi afectată siguranța zborurilor”, a subliniat Costescu.
Fost președinte al Luxair, cu o experiență de peste 25 de ani în industria aviatică, compania națională de transport aerian a Luxemburgului, Christian Heinzmann și-a început mandatul la TAROM în Noiembrie 2012, cu un contract pe patru ani. Potrivit România Liberă, el era plătit lunar cu un salariu între 10.000 și 15.000 de euro.