De același autor
Unica metodă la îndemâna USL de a provoca anticipatele a murit îngropată sub mormanul de interese şi beneficii parlamentare.
Înhăţate şi supte până la ultimul oscior de orice urmă de independenţă, protestele din Piaţa Universităţii au devenit platoul de filmare al Antenei 3. Cum gerul năprasnic a redus în mod firesc şi numărul, şi avântul protestatar, manipulatorii lui Felix se descurcă şi ei cum pot. Ba cu rezervistul Dogaru cerând minereşte desfiinţarea a tot ce mişcă în afara protocolului încheiat cu USL, ba cu imagini de arhivă de acum două săptămâni, dar în special cu îndemnuri la ură neagră şi oarbă. Vreo surpriză? Nu cred. Politica românească este extrem de previzibilă, actorii ei, cu limitările şi demagogia îndelung testate, rămânând aceeaşi. Aşa încât, nu e surprinzător nici că anteniştii au tras protestele pe turta USL, nici că PDL nu ratează nicio strachină în care să calce şi nici că opoziţia face demonstraţii live de ce merită să fie detestată la pachet cu puterea. În fapt, aşa cum telespectatorii şi Antena 3 se merită unii pe alţii, aşa şi puterea şi opoziţia. Greu de spus al cui e norocul mai mare, al PDL şi al preşedintelui că au ca adversari personaje ca Antonescu şi Ponta, sau al acestora că premierul Boc a dezvoltat şi el, precum Victor Ciorbea şi Emil Constantinescu, sindromul „salvatorului indispensabil“, nedându-se dus cu vorba bună.
USL şi-a încheiat acţiunea denumită gongoric „demisia în bloc pentru provocarea alegerilor anticipate“ cu un fâs răsunător. Unul care a lovit în plin pretenţia PNL că opoziţia ar fi altfel decât „nesimţiţii“ şi „dictatorul“ care stau agăţaţi de putere în loc să-i facă loc ei. Liberalii nu sunt „fraieri“, a dat asigurări Mircea Diaconu, senatorul care a trecut mireasa pragmatismului actoricesc peste pragul ANI. Având grijă să argumenteze prăpădul care ar urma după demisia USL („cine ar mai contesta legile la Curtea Constituţională?“), Ponta şi Antonescu au optat pentru formula reciproc avantajoasă a grevei parlamentare. Avantajoasă în special pentru liderul PNL, care, iată, reuşeşte să-şi legalizeze chiulul. Ponta & Antonescu au lămurit măcar un lucru: greva va fi plătită de tot poporul. Adică, greviştii îşi vor lua forfetarele, salariile, maşinile, şoferii şi mobilele cu ei în perioada protestului. Să tot stai în grevă pe 5.000-8.000 de lei salariu de bază şi pe 10.000 forfetara! Mai mult, „greva accentuată“ va începe strategic doar după ce opoziţia îşi va vota funcţiile în structurile parlamentare. Vorba Adrianei Săftoiu, rămasă pe tarlaua demisiei doar cu Ludovic Orban alături, „uşor cu teoria, greu cu practica“.
Uite-aşa, unica metodă la îndemâna USL de a provoca anticipatele a murit îngropată sub mormanul de interese şi beneficii fără de care existenţa parlamentarilor ar fi o formă fără fond. Aferim.
În schimb, Adrian Năstase a fost redezgropat ca victimă politică a „justiţiei băsesciene“ şi a „completului de execuţie pus la cale de Daniel Morar“, condamnat fiind la doi ani de închisoare cu executare, după ce, acum vreo lună, ieşise curat şi achitat de o „justiţie care şi-a dovedit independenţa“. „Trofeul calităţii“, dosarul de la care i s-a tras condamnarea, are toate şansele să-i „distrugă“ cariera politică, spre bucuria lui Victor Ponta, care nu mai are de aşteptat decât recursul pentru a avea drum liber în campanie. Dacă judecătorii menţin condamnarea, Năstase se poate retrage în liniştea de la Cornu, pentru că îşi va pierde inclusiv dreptul de a alege şi de a fi ales, precum şi dreptul de a ocupa o „funcţie implicând exerciţiul autorităţii de stat“. Altfel spus, Năstase nici consilier la Cornu, nici măcar secretar de stat la Externe n-ar mai avea şanse să ajungă. Puţin „dezamăgit“, Ponta s-a ferit să comenteze şi să facă zid din trupurile baronilor. Iată cum şi procurorii pot fi băieţi buni! Aviz însă amatorilor de finanţări în campanie pe schema „Trofeul calităţii“ sau altele asemenea.
Răspunsul PDL la o aşa mostră de alternativă politică a fost însă pe măsură. Căci, nu-i aşa?, atunci când adversarul îşi dă cu stângul în dreptul, nu te împiedică nimic, nici măcar sondajele care te arată în picaj liber de la 21% la 15%, să-ţi dai şi tu cu dreptul în stângul. Reacţia la decizia Curţii Constituţionale de a decomasa alegerile a fost întâmpinată cu o lungă şi jenantă tăcere care arată incapacitatea la compromis în plină eră a dialogului, dar şi prizonieratul de tip japonez în proiectul păgubos al comasatelor. Dar nimic nu egalează şirul bâlbâielilor în ce priveşte demiterea lui Boc şi care dau imaginea de ansamblu a degringoladei şi lipsei de decizie din PDL. Indiferent ce ar face, oricâte lopeţi de zăpadă ar da, oricâtă creştere economică ar promite, chiar dacă măreşte pensiile, salariile, producţia de gaze sau de porumb la hectar, Emil Boc e terminat din punct de vedere al credibilităţii. E timpul retragerii, a uneia demne, şi nu după tiparul Radu Vasile. Din păcate, se pare că Boc nu înţelege că ipoteticele „roade“ ale mandatatului său vor trebui culese de altcineva. Nu înţeleg nici baronii. Culmea!, nici Elena Udrea. Vorbele aruncate bolovănos pe sub mustaţă de Oltean arată însă că situaţia nu mai suferă amânare, dacă democrat-liberalii vor să mai aibă o şansă de a recâştiga, fie şi parţial, procentele pierdute după episodul-scânteie Arafat. Castrat de autoritatea lui Băsescu, de la care aşteaptă în continuare mântuirea, PDL se joacă cu gerul. Care, atunci când va trece, va putea aduce în stradă şi nemulţumiţii care acum au petrecut protestele în faţa Antenei 3. Moment în care schimbarea lui Boc ar fi nu doar tardivă, ci şi provocatoare. Se joacă şi cu UDMR, a cărei predispoziţie pentru anticipate creşte odată cu ezitările PDL. //
Comentarii 41
andrei - 02-06-2012
eram sigur ca tot ccea ce nu place drei pora(cu p mic ca ea) nu o sa fie pblcat! Ce facem cu demisia?Ce face zeul tau andreea?
RăspundeSean 2 - 02-05-2012
Daca nu te poti abtine de la jigniri si mistocarii cred ca esti inca o primata neevoluata!
RăspundeGabriel - 02-04-2012
Oamenii, in majoritatea ocaziilor, actioneaza diferit, in diferite procente, intre moral si imoral. Vreo 5 % actioneaza moral in peste 90 % dintre situatii. In societatea actuala, capitalista, imorala, lacoma si egoista, ei se sufoca. Cam 40 % dintre oameni actioneaza moral in peste 60 % din cazuri. In capitalism, ei supravietuiesc prin activarea celor 40 de procente de imoralitate. 45 % sunt imorali in proportie de peste 60 %. Ei vietuiesc in armonie cu sistemul capitalist. Restul de 10 % actioneaza in majoritatea covarsitoare a cazurilor, peste 90 % in mod necinstit, neetic. Ei sunt politicienii democrati si capitalistii globalisti si autohtoni verosi si ei conduc societatea. Este evident ca procentul imoralilor este mai mare decat cel al cinstitilor, de aceea in democratia liberala vor avea mereu castig de cauza. Daca s-ar schimba modelul, cursul societatii, tot rationamentul s-ar inversa. De la sine insa, in democratie , nu se poate, ba chiar societatea se reproduce in forme din ce in ce mai imorale. Atunci inseamna ca este nevoie de un declic. Care este el ? RAZBOI SAU REVOLUTIE !
Răspundegyorgy tozser - 02-04-2012
"Roadele" ipotetice despre care s-a scris in final important e sa le culeaga tor romanul,nu vreun "x" sau "y" plasat in locul lui Emil Boc. Ar trebui sa fie cel putin bizar ca refrenul "Jos Boc!" -clamat cu fervoare de catre Opozitie&Co. nu era in repertoriul de casa al PDL cu ceva timp in urma.Niscaiva afaceri transpartinice ar explica o astfel de prioritate chiar si-n Congo.In Romania s-ar gasi doar extraterestri retrasi -strategic-pe Marte care doar au visat asa ceva...E obligatoriu sa fim ridicoli?
RăspundeAndreea Pora - 02-04-2012
Am o parere proasta despre cumulul pensie-salariu. Nu va inteleg, scuza acest lucru greva pe bani a parlamentarilor? Este acesta un argument? Si, da, comentariul dvs precedent nu trebuia admis din cauza cuvintelor licentioase.
RăspundeSean - 02-03-2012
Domnule/doamna draga, lasa Ungaria!In ultima luna forintul maghiar s-a apreciat cu vreo 6-7% in raport cu leul nostru. Asta in primul rand! In al doilea rand, zici matale ca ... "cererile obsesive de demitere a lui Boc au afectat creditul tarii, noroc cu Axa Bucuresti-Wall Streeet." Du-ti logica pana la capat! Curaj! Mai ai doar un mic pas de facut!Care? Ghici ghicitoarea mea! Ha, ha, ha!
RăspundeGabriel - 02-03-2012
Decizia instrainarii bogatiilor de la Rosia Montana, ca si a intregii resurse economice a Romaniei, este DEJA luata prin cancelariile globalistilor. Campania PRO de presa este comandata de Basescu pentru a crea senzatia de „presiune publica „ ! FELICITARI !
RăspundeGabriel - 02-03-2012
Capitalismul a depopulat tara cu 4 milioane de oameni. Propun Condamnarea publica in Parlament a oranduirii sociale anti-crestine numita capitalism !
RăspundeSean - 02-02-2012
Bravo tati! Traiasca Partidul Unic! Ce propui daca nu-si dau demisia? Canal, Gherla, Sighet, mitraliera? Mai bine ti-ai completa studiile...pardon, scoala, macar cu vreo doua clase, ca trenul!
RăspundeSean - 02-02-2012
Ce naiba, omule! Nici tu nu ti-ai putea reciti comentariul! Cum sa ti-l citeasca Basescu sau, ma rog, Serviciile care-l ajuta?
RăspundeSean - 02-02-2012
Care-i ala omule(sau femeie)? Ai uitat cine a fost SSG pana nu demult?Nu? Da?Atunci vezi-t de-ale tale, lasa-ne in pace!i
Răspundejudex - 02-02-2012
Singurul motiv valabil al unei eventuale demisii a lui Boc ar fi incapacitatea actualului PM de a continua masurile reformiste. Orice alt motiv (in special argumentele sinucigase ale PDL invocate de Olteanu, Blaga sau Preda care nu reflecta decat politicianism ieftin, egoism sau disperare) arreprezenta finalul reformarii statului si aruncarea tarii in starea Greciei sau Ungariei. Cred ca deja cererile obsesive de demitere a lui Boc au afectat creditul tarii, noroc cu Axa Bucuresti-Wall Streeet.
RăspundeSean - 02-02-2012
Continuare...Doamna draga esti de-a dreptul jenanta prin modul cum ti-ai incheiat aparitia la emisiunea amintita! Chiar asa!Ce zici? Este vreo diferenta intre a te apara la o motiune, depusa contra unei "angajari a Guvernului" stand in banca, ca o pwla bleaga in care nu te poti increde, si o participare la vot ca s-o infrangi? Te bagi la o asemenea analiza? P.S. Nu m-as mira daca n-ati posta acest comentariu. Cred ca ati avea dreptate. Dar ce sa-i faci? Aici ne-a adus idolul tau! Cum care idol? Ghici ghicitoarea mea!
RăspundeSean - 02-02-2012
Este ziua de joi, 2 feb., orele 22.23 si va vad hlizandu-va complice pe TVRinfo, in fata faimosului cuplu M.Marian-I. Lupea, vizavi de convorbirea telefonica cu sen. Liviu Pasca (PNL). Felicitari! Exceptionala si continuarea! Ne credeti prosti pe toti! Pentru ca credeti ca noi nu stim ca problema este Basescu, nu Guvernul! De parca daca Basescu isi ia o haina (Guvern) noua, s-a si schimbat! Apropo, ca tot o dati inainte cu indemnizatiile parlamentarilor care "greveaza" , ce parere aveti de cumularea pensiei vu salariul de catre prietena dvs. Rodica Culcer?
RăspundeFabrice Anselmo - 02-02-2012
Doamne, de n-ai fi atat de urata si, vorbesc de suflet pentru ca trupeste asa te-a lasat D-zeu si ceea ce este omeneste e de la D-zeu si nu se poate critica, acra si neincrezatoare in oameni, o harpie te-ar invidia, pamantul ar fi mai pur. Si oameni ca d-ta is si prin partide si firea lor de mutanti nu le permite a dialoga. Aiasta, draga doamna, ii nenorocirea tarii noastre. Ce bine ar fi sa plecati!: basisti, nastasisti, iliisti, tariceni, blagisti, ciutaci, popesti, cristoisti, poraiste, culceriste, dragosteste etc., spre a putea si noi trai, liberi, doamna, liberi de politicieni si liberi de cei ce comenteaza politica... Macar un veac, un veac de fericire si nu de instrainare cum ne propuneti voi. Noi stim ce inseamna, inca, prietenia, omenia si, mai ales, OMUL de langa tine; voi NU! D-zeu sa va ierte ca nu stiti ce faceti! Dar tot D-zeu ia mintile celor pecare vrea sa-i piarda!
Răspundeparere - 02-02-2012
De ce sa plece cel mai cinstit si bine intentionat ministru de dupa revolutie ? Sa le faca jocul tradatorilor din opozitie ? Eventual sa se faca o remaniere si sa-si dea demisia ministri considerati corupti ! Iar in ceea ce priveste greva parlamentara cu avantaje banesti atat de mari cred ca va fi taxata de alegatorii inteligenti !!!
RăspundeTerente - 02-02-2012
Aruncatul argumentelor pro si contra numai citand informatii culese de pe tembeliziuni devine deja o rutina pentru mai toti postacii dar totusi trebuie sa intelegem ca este foarte periculos daca este facuta chiar "neintentionat"!!! Nastase, Tariceanu Prim Ministru, Iliescu, Constatntinescu si Presedinte cu Ciutaci, Hrebenciuci si Popesti, Berceni, Videni, Udreni si altii in spate au semnat vanzari si cedari financiare ce insumeaza peste 1000 Miliarde $ pierderi pentru Romania iar Privatizari ce au adus Romania in postura de consumator din cea de producator sunt cu zecile!!! Boc Prim Ministru, Basescu Presedinte cu Berceni, Videni, Blageni, Udreni, Olteni si altii in spate au facilitat investitii fara rost, alocari de fonduri si contracte catre prieteni de cateva Miliarde numai in an de criza. Cel putin Basescu a reusit sa-i trimita pe tusa pe unii mai sus mentionati dar tot nu a putut opri plata “datoriilorâ€catre clientii de campanie. Toate retelele transpartinice care fura din Bugetul Romaniei si-au pus bazele nu mult dupa 1990 si au proliferat foarte bine si cu CDRul la putere si c u PSDul singur la putere si cu PNLul sprijinit de PSD si mai ales in toate guvernele cu participarea constanta a UDMRului si parte din PDLeii lui BOC. Discutiile despre cei mai mult s-au mai putin vinovati nu au nici un rost! TREBUIE SA NE CONCENTRAM NU NUMAI PE CE AVEM DE FACUT DAR MAI ALES SA INCERCAM SA-I GASIM SI PE CEI CARE AU CAPACITATEA SI SUNT DECISI FACA CEVA!!! Propun sa luam o atitudine cat mai drastica si cu eficienta maxima in combaterea daunatorilor din politica Romaneasca! La viitoarele alegeri (cand or fi ele) sa cerem publicarea pe un site sau mai multe cat mai credibile (unul ar putea fi “Romania Curataâ€) si in presa centrala & locala a CV-ului (adevarat) tuturor candidatilor. Subscrierea INFORMATIILOR DESPRE FIECARE CANDIDAT SA SE FACA CAT MAI LIBER SI DIN CAT MAI MULTE SURSE (dosare daca exista)! Sa fie permis ca informatiile ce sunt dovedite si confirmate pe dosare existente sa poata fi aplicate peste orice afis electoral (daca un corrupt tupeist are curajul sa candideze va ajunge ca afisul sau electoral sa se tranforme intr-un panou “Nu faceti ca eiâ€) Pe scurt trebuie facut tot ce este posibil pentru a evita votarea in necunostinta de cauza!!! Toate ar putea fi evitate daca ar exista un filtru cat mai obiectiv si la depunerea candidaturilor!!! Prin noua Lege Electorala trebuie stabilit un procent limitat sub care nimeni nu poate fi ales. De exemplu daca au votat sub 10% dintr-o circumscriptie nu poate fi validat nici un candidat. Sa se termine odata: - cu voturile aranjate din sacosa!!! - cu traseismul electoral!!! - Cu fosti si actuali politruci de gasca care dau sfaturi inca desi petele lor de Dalmatieni nu s-au uscat inca In Ziua Alegerilor trebuie sa ne mobilizam toata lumea de bun simt si daca nu avem pe cine allege nu mergem la vot dar mergem la sectia de vot sa vedem cine voteaza!!! ATUNCI CHIAR TREBUIE SA IESIM
RăspundeGabriel - 02-02-2012
Invatati-l pe Basescu ce inseamna stat social : Stat asistenţial – termen colectiv ce desemnează un ansamblu de politici sociale prin care se urmăreşte asigurarea unor servicii de bază, precum sănătatea şi învăţământul, dupa nevoi şi de regulă gratuit, prin fonduri de stat. Într-o accepţiune mai largă şi mai puţin precisă, desemnează uneori şi domenii precum asigurările sociale, la care indivizii au obligaţia legală de a cotiza în mod substanţial pentru a putea beneficia de ele. ( Enciclopedia Blackwell a gândirii politice, Editura Humanitas, Bucuresti, 2000).†– nu are nici o legatura cu imprumuturile ! Desigur, nu pot fi de acord cu cele spuse de Presedinte referitoare la o mai puternică integrare in UE, adică la o şi mai mare pierdere de suveranitate către suzeranii economici occidentali, cât şi la cauza pentru care statele capitaliste nu mai pot fi sociale : nu mai pot fi aşa pentru că ele nu mai reprezintă pe oamenii simpli, ci pe capitalişti, care au acumulat averi atât în relaţia cu ceilalţi cât şi în relaţia cu statul, pe care ei îl promovează şi viceversa.
Răspundeaurelia - 02-02-2012
andreea pora, va urmaresc constant fiindca ma intereseaza si subscriu intotdeauna la cele spuse de tine - am doar ceva de spu caci nu m am putut abtine - aseara la b1tv, lavinia sandru a fost surprinzator de aroganta facandu va antipatica in loc sa si exprime altfel nemultumirea ca vezi doamne nu putea lua cuvantul impiedicata de dv la inceputul emisiunii se straduia cu voce otravita de cuvinte frumoase sa va epateze de fapt isi cam facea loc cu coatele printre ceilalti din grup - evident ca sii acel domn dusa m a dezgustat si m arevoltat la maxim, e infiorator cum procedeaza comparand totul cu epoca comunista, ceausista - eu si acum chiar daca traiesc tot greu nu as vrea nici sa mi mai amintesc darmite sa compar ... multumesc
Răspundelaurentiucat - 02-02-2012
numirea de consilieri ai lui boc in ca-uri,comisii de licitatii.nu conteaza ca-s varza...important sa fie la adapost si...adapati.
Răspundemarian mihael - 02-02-2012
Mai bine ar demisiona USL definitiv de pe scena politica,pt ca asi bat joc de romani prin formele lor murdare de_a ajunge la guvernare
Răspundesilenzio-stampa - 02-02-2012
viorica? dumneata esti cea cu "anecdota" in apararea lui baconschi? cum mai stai cu "anecdotele"? ai ceva si cu frunze?
RăspundeRelu - 02-01-2012
Cand mesteci intr-o ciorba reincalzita si reincalzita este imposibil sa nu simti ca trebuie altceva. Stiti care este cea mai mare pierdere? Este ca oamenii au inceput sa puna in balanta democratia, si-au pierdut increderea in valori, ca legile au devenit simbolice. Scrieti articole cu judecati moralizatoare si va faceti ca nu observati ce este usor de vazut. Ne duceti spre jocurile care mimeaza democratia dar potul este impartirea puterii si miza este dominarea societatii. Pentru asta s-a practica diluaerea vinovatiilor si indreptarea spre nicaieri. Pentru cine? Pana una-alta in loc de VALORI avem LIDERI, in loc de REPERE avem BRANDURI, in loc de CULTURA avem PROPAGANDA (intelectual vs idolog), in loc de PROGRAME avem PROMISIUNI, in loc RESPONSABILITATI avem INTERESE, in loc de COMUNICARE avem MANIPULARE, in loc de PROFESIE avem OCUPATIE. Poate este timpul sa ne civilizam.
RăspundeCiripoi Porumbacu - 02-01-2012
Daca ai studia si tu mi ataenta Barbarela ai vedea ca la plecarea PNL-ului de la guvernare economia Romaniei era deja in picaj datorita crizei mondiale . Nu prea inteleg eu chestia aia cu CICLOTIMICA (sunt mai prost) dar cred ca era o forma de autocritica,
Răspundeviorica - 02-01-2012
Bine spus,Doamna Pora!Va multumesc! Dar "actorii....aceiasi"
RăspundeSean - 02-01-2012
Subscriu! Daca doamna l-ar fi citit, la vremea ei, pe A.C.Doyle ar fi stiut de "principiul Sherlock Holmes": imposibilul(guvernarea actuala) odata eliminat, orice altceva(chiar si Opozitia de azi) este posibil(sansa de mai bine).
Răspundebarbarela - 02-01-2012
Dta. esti ciclotimica. Ar trebui sa privesti atenta, atenta si nu tendentios ca pina acum realitatea romaneasca, saracia lucie in care traiesc majoritatea oamenilor. Si dupa ce-ti insusesti realitatea, dupa fiorul de spaima necesar la constientizarea situatiei te vei trezi eliberata, fara incrancenare si vei cauta necesarmente sa analizezi cine a condus tara asta in ultimii ani. Sa-ti focalizezi atentia pe guvernanti doamna, nu mai deturna atentia. Opozitia are vinile ei, dosarul Nastase e destul de clar dar nu asta e problema principala acum. Dta. ori nu vrei ori nu poti funciar sa te apleci asupra subiectelor zilei.
RăspundeGabriel - 02-01-2012
Poveste pentru fata mea de 8 luni, deja cu datorii de 5000 Eur: Pe vremuri, oamenii , constituindu-se in state, aveau mijloace de productie, care impreuna cu bogatiile naturale si munca, le asigurau cele necesare traiului . Dupa o vreme, unii dintre oameni, cei mai imorali, impreuna cu cei alesi de oameni ca sa-i conduca, au facut de asa natura incat mijloacele de productie sa revina primilor. Atunci, de unde sa mai traiasca ceilalti oameni ? Si atunci, primii i-au imprumutat pe cei din urma pentru salvarea oamenilor. Adica imbogatii au imprumutat statele pentru ca acestea sa asigure un minim climat social. Acum, ia vezi tu, cine e vinovat de fapt, cine trebuie sa plateasca datoriile ? Si probabil ai sa ma intrebi de ce oamenii ii tot aleg pe aceiasi in functii de conducere : pentru ca in sinea ei, natura umana e viciata de lacomie si egoism, si oamenii nu se indigneaza ci devin invidiosi, vor si ei sa ajunga intre imbogatiti sau intre politicieni. E, si nu ajung, dar visul imbogatirii prin furt peste noapte bantuie imoralitatea umana. Daca aici mai suprapunem si propaganda mass-media detinuta de bogati, spirala tacerii si deziteresul….iata explicatia pe scurt. Si asta doar pana la aparitia globalizarii….acolo tot lacomie si egoism, dar la alt nivel…..e mult de spus….UE este o globalizare mai mica, fara de care Germania si Franta nu deveneau state suzerane economic, in fata marii globalizari impuse de anglo-americani…asa ca si-au creat feuda lor….Iar Romania este un stat vasal economic in aceasta mica globalizare, de unde nu se va dezvolta in veci !
RăspundeDan B. - 02-01-2012
Totusi ca dvs fiind din cei care inteleg sunteti dator sa ne luminati pe noi ceilalti.Poate vom intelege si noi .Sincer, as vrea sa enumerati vreo citeva masuri care au fost "benefice asupra economiei" si "intensitatea lor" ar scadea cu plecarea lui Boc.Multumesc anticipat.
RăspundeGabriel - 02-01-2012
Cum arata rezultatele capitalismului neoliberal? Sa vedem niste statistici din SUA aparute in articolul din 2010 (dupa administratia de dreapta a lui Bush) intitulat "Clasa mijlocie din America sufera o contractie extrema": - 61% dintre americani traiesc de la un salariu la altul. - 50% dintre americani detin mai putin de 1% din bogatia natiunii. - 83% din capitalul societatilor comerciale din SUA este detinut de 1% din populatie. - Raportul dintre salariul mediu al managerilor si salariul mediu al angajatilor "de rand" este de pana la 500 la 1. - Mai mult de 40 milioane de americani au nevoie de tichete pentru alimente (asigurate de stat) pentru a supravietui. - 21% dintre copiii din USA traiesc SUB LIMITA SARACIEI ! - 43% dintre americani au contribuit cu mai putin de 10.000 dolari pentru pensie. - In ciuda crizei economice, numarul milionarilor din SUA a crescut cu un "procent enorm" de 16%, ajungand la 7.8 milioane (2,5% din populatia SUA).
Răspundeadi - 02-01-2012
Cu oameni fare creier ca tine au ajuns maimutoii astia la guvernare, cu capete patrate ca tine a ajuns piratul marilor si oceanelor ,presedinte.
Răspundesilenzio-stampa - 01-31-2012
Antonescu a cerut public demisia intregului parlament pentru a se constata ca acesta s-a autodizolvat si sunt indeplinite conditiile constitutionale pentru alegeri anticipate. Restul articolului tine de "mahalaua inepta" din jurul lui "outrageous dog" in care Pora se simte ca broasca in apa si ca stil si ca gandire.
RăspundeToma - 01-31-2012
Domnule B. Dan, multa lume nu intelege si totusi traieste. Cat despre "intensitate", cred ca aveti dreptate.
RăspundeToma - 01-31-2012
Multumesc, domnule Dorin.
RăspundeMoBiLe - 01-31-2012
Au ramas doar manipulatorii lui Felix? B1 n-are? Dar TVR? Nu vad ce-i impedica pe ceilalti manipulatori sa echilibreze balanta.Poate sunt incompetenti si de-aia(raiting-ul n-ai cum sa-l faci furand)
RăspundeDorin - 01-31-2012
Pe nicaieri domnule Toma ,pe nicaieri este comentariul dvs."Intensitatea coordonarii" e o expresie din epoca de mult apusa?
RăspundeDan B. - 01-31-2012
Eu nu am inteles care sunt masurile initiate de guvernare care au avut efect benefic asupra economiei.Cit despre intensitatea lor care ar slabi odata cu plecarea lui Boc......Bancul anului 2012!
Răspundemosu - 01-31-2012
acesti doi mascarici care au distrus si vandut romania p[e gratis cu matusa tamara si alianta lor socialista au incurajat nemunca au scos putorile la 45 de ani la pensie si a umplut tara de pensionari,bugetari si asistati sociali si au dat si legea recunostintei cu tata ilici si lea dat la revolutionarii infractori 2200 roni p[e lina la 20 de mii de scursuri eu de cand aceasta alianta e in op[ozitie nu am auzit nimic constructiv numai contesta si atat orce ei contesta o va contesta si p[e masa care ia nascut rusine u.s.l 100 de ani de op[ozitie hooooooooooooooo
RăspundeToma - 01-31-2012
Unde este comentariul meu ?
RăspundeToma - 01-31-2012
BOC PROCEDEAZA CORECT REFUZAND "SUGESTIILE" DE A DEMISIONA, din urmatoarele motive (pe care nu le pot intelege aceia care nu au dus niciodata la sfarsit o actiune grea cu implicatii importante) : 1. este constient ca demisia sa duce la o perioada de cel putin o luna (pana la instalarea noului guvern) de slabire a autoritatii si intensitatii coordonarii si continuarii tuturor actiunilor initiate de guvernare care au avut un efect benefic asupra economiei; 2. noului guvern ii mai trebuie cel putin doua luni pana intra in toate detaliile necesare continuarii unei politici dezvoltate cu destul efort de vechiul guvern, deci se pierd, in total, cel putin trei luni importante de guvernare, tocmai in anul cel mai greu; 3. ca prim-ministru, Boc se simte responsabil macar fata de acei ministri care au dus greul guvernarii, si-au riscat eventuala popularitate (simpatie), dedicandu-se infaptuirii programului de guvernare, avand realizari importante si care, prin demisie, sunt obligati sa renunte atat la satisfactia unei trebi incheiate, cat si la aceea de a culege macar cateva din roadele eforturilor lor; 4. Boc nu are convingerea (ca si noi, de altfel !) ca cine ii va urma va avea aceeasi determinare rarisima (incapatzanare benefica) de "a se tine de treba ca un neamtz" si nu va avea probabil o echipa cu niste oameni la fel de motivati si (macar unii) la fel de priceputi ca cei de la educatie, transporturi, justitie, turism si dezv. regionala, munca si protectie sociala; 5. este cel putin frustrant (oricum nedrept) ca un guvern care are rezultate apreciate chiar si pe plan international sa demisioneze numai datorita unei actiuni mediatice perfide, demolatoare, care amplifica cu totul exagerat incapatanarea disperata a opozititei, bazanduse pe convingerea catorva demonstranti ca democratie inseamna doar ca 300 DE OAMENI POT SCHIMBA UN GUVERN si striga in strada ca vor libertate, facandu-se ca nu observa ca nimeni nu i-a impieducat sa protesteze de doua saptamani !
RăspundeGabriel - 01-31-2012
ACTUALITATE, CE SE PETRECE PE LA BRUXELLES : Basescu face exact ce TREBUIE sa faca Presedintele, dovedind ca a inteles situatia geopolitica : sa mai salveze ce se mai poate din tara asta, supusa impunerii globalizarii anglo-saxone prin institutiile Bretton-Woods, supusa globalizarii mai mici numite Uniunea Europeana in care noi suntem o colonie. Sa se bata macar pentru respectarea principiului liberei circulatii a fortei de munca si cu abilitate, sa evite distrugerea statului ( teoretic responsabil de bunastarea si securitatea poporului) in fata asa-numitelor piete, de fapt capitalisti lacomi si egoisti, generatoare ale haosului social si moral actual.
Răspunde