Pe aceeași temă
Cu opt parteneri, proiectul intitulat VEHMED (vehicule media) isi propune sa-i initieze pe studenti nu doar in tainele meseriei de jurnalist, ci si in procesul post-facultate, atunci cind tinerii se confrunta cu angajatorul, in cautarea unui loc de munca.
Originalitatea acestui proiect consta in oferta facuta studentilor de a activa efectiv intr-o redactie, ceea ce constituie un pas inainte fata de practica curenta pe care ei o au prevazuta in programa. Cu alte cuvinte, proiectul VEHMED ii conduce pe studenti intr-un studio tv, unde acestia vor avea posibilitatea de a-si produce singuri emisiunile ce vor fi ulterior difuzate pe internet.
Similar pentru presa scrisa, beneficiarii proiectului vor avea la dispozitie propria redactie in care isi vor organiza schema de functionare si vor realiza, edita si tipari propria publicatie.
VEHMED ii va pune pe studenti in contact cu angajatori in domeniul media care le vor impartasi tinerilor aspiranti din secretele reusitei in alcatuirea unui CV si ale raspunsurilor optime in cadrul unui interviu de angajare. VEHMED ii va conduce pe studenti spre viata reala, dupa ce le-a oferit consiliere si posibilitatea de a realiza prin propriile lor forte, produse media reale, astfel incit inserarea intr-o unitate media, ca angajat, se se produca mult mai usor.
Partenerii proiectului sunt: Universitatea Babes-Bolyai, Universitatea Hyperion, Universitatea Danubius, Revista 22, Asociatia Romana pentru Managementul Proiectelor, Asociatia Jurnalistilor din Romania, SC Filmnotic, Media Consuulting Group (Franta).